تنوع رنگ ورق های پلکس گلاس در تابلو پلکسی

راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه

انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه می تواند تاثیر مستقیمی بر میزان جذب مشتری به خصوص در یک فضای رقابتی داشته باشد. در روان شناسی رنگ ها یک اصل اساسی وجود دارد: هر رنگ یک حس منحصر به فرد به بیننده منتقل می کند! از آنجایی که تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها همواره در معرض دید عموم هستند، باید ترکیب رنگ آنها به گونه ای باشد که علاوه بر انتقال حس مثبت، باعث ماندگاری طرح و لوگوی تابلو در ذهن مشتریان نیز شود.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی لطفا از صفحات تخصصی سایت دیدن فرمایید.

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

پس در مورد موضوع انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه باید با رعایت نکات لازم عمل نمود تا تابلوی نهایی اجرا و نصب شده تاثیر مثبتی بر مشتریان داشته باشد.

انتخاب رنگ تابلو مغازه

مهم ترین فاکتورها در گزینش بهترین رنگ برای تابلو مغازه کدامند؟

قطعا سنخیت رنگ انتخاب شده با نوع کسب و کار مهم ترین فاکتور در انتخاب رنگ تابلو مغازه است. پس بایستی با توجه به نوع کسب و کارتان در انتخاب رنگ مناسب برای تابلو مغازه دقت نمایید. به عنوان مثال تصور کنید که رنگ تابلوی یک مغازه طلا فروشی رنگ هایی همچون صورتی یا سبز باشد. این رنگ ها هیچ گونه سنخیتی با طلا ندارند و جلوه نامناسبی ایجاد خواهند کرد. بهترین رنگ برای تابلو مغازه طلافروشی قطعا تابلو طلایی یا تابلو تیره رنگی است که بر روی آن حروف برجسته طلایی اجرا شده باشد. به عنوان مثالی دیگر تابلوی مغازه عرضه پوشاک بچه گانه را در نظر بگیرید. قطعا استفاده از تابلوهای به رنگ مشکی، سرمه ای و سایر تابلوهای با طرح و رنگ رسمی برای چنین مغازه ای مناسب نیست. در عوض می توانید با انتخاب رنگ تابلو به رنگ هایی چون صورتی حس خوبی در مخاطب برای خرید لباس بچه گانه ایجاد کنید.

علاوه بر تناسب رنگ تابلو با نوع کسب و کار عوامل دیگری نیز در انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه تاثیرگذار هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

جدید ترین تابلو مغازه پوشاک و بوتیک

ایجاد کنتراست رنگ در تابلو مغازه

فرقی نمی کند که زمینه تابلو مغازه شما به رنگ تیره باشد یا روشن؛ در هر حال برای جذابیت بیشتر نوشته ها و لوگوی روی آن می توانید از قدرت بالای کنتراست رنگ استفاده کنید. به عنوان مثال تابلویی را تصور کنید که رنگ زمینه آن مشکی باشد. در این حالت حروف برجسته ای که روی تابلو کار می شوند در صورتی که سفید رنگ باشند، جذابیت بالایی در تابلو ایجاد می شود. به صورت بالعکس در مورد تابلوهای با زمینه به رنگ روشن می توان از حروف برجسته تیره جهت جذابیت بیشتر تابلو استفاده نمود.

سایر نکات مربوط به گزینش بهترین رنگ برای تابلو مغازه به صورت زیر هستند:

  • استفاده از رنگ های خنثی همچون بژ، شکلاتی، خاکستری، قهوه ای، سفید، مشکی و … به عنوان رنگ پس زمینه تابلو
  • استفاده از رنگ های اصلی و انتقال دهنده انرژی همچون قرمز، آبی و زرد به عنوان رنگ حروف برجسته
  • توجه به نورپردازی اصولی و مناسب در کنار توجه به رنگ تابلو
  • شناخت سلیقه مشتری و اهمیت دادن به آن

برای سفارش طراحی و ساخت بهترین تابلوهای تبلیغاتی می توانید از خدمات ما در شرکت تابلو دیبا استفاده کنید.

تابلو خاص مغازه پوشاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس