تابلو تیپ سراسری و یکپارچگی آنها

با توجه به اهمیت بازاریابی و برندینگ و پدیدار شدن موضوع هویت برند خیلی از شرکت ها و سازمان ها اقدام به همسان سازی هویت بصری خود در کلیه شعب کرده اند. تابلو سازی دیبا آمادگی دارد. بر اساس برند بوک . الزامات برند تابلو های سفارشی را در سراسر ایران اجرا نماید . صنعت تابلو سازی در کشور ما سابقه ی طولانی ندارد. اولین و بهترین شرکت تولید تابلو در ایران شرکت تابلو سازی دیبا می باشد که بیش از 50 سال سابقه ی فعالیت در این زمینه را دارد. این شرکت با سابقه و مهارت بالا دارای تابلو تیپ سراسری در سراسر ایران می باشد. 

تیم تابلوسازی دیبا در تمام ایران شعبه های متعددی دارد. در هر کجای این کشور می توانید به راحتی تابلو های ساخته شده توسط این شرکت را شاهد باشید. 

معمولا تابلو هایی که توسط شرکت ما در تابلو تیپ سراسری طراحی و اجرا می شوند، در طرح ها و جنس های مختلف هستند. بهترین تابلو های چلنیوم، کامپوزیت، ترموود و… توسط این شرکت در سراسر ایران نصب گردیده است. 

تابلو شرکتی تیپ سراسری در تابلو سازی دیبا

تابلو سازی و پیشینه ی آن در ایران

یکی از قدیمی ترین صنعت هایی که در دنیا شهرت دارد صنعت تابلو سازی می باشد. حتی به صراحت می توانیم بگوییم در سالهای گذشته تابلوهایی از جنس سفال نیز در دنیا ساخته می شد. تابلو تیپ سراسری در ایران پیشینه ی طولانی ندارد. 

پس از دهه چهل شمسی تابلوسازی در این کشور آغاز به کار نمود. البته این مسئله به سبک زندگی در آن زمان نیز باز می گردد. پیش از این دهه مردم ایران هیچ به فکر معرفی کردن شغل خود نبودند. شهرها این همه شلوغ نبود. جمعیت کشور بالا نبود. همه یک دیگر را می شناختند و حرفه ها با افراد خاصی شناخته شده بود.

از این رو نیازی به تابلو سازی برای معرفی خود نداشند. اما پس است تابلو سازی های اولیه بر روی چوب، پارچه، کاغذ، سفال و… تولید شدند و تابلو تیپ سراسری رونق یافت. 

تابلو سازی تابلو بانک ملی ایران

در زمان های قدیم خوشنویسان معروفی بودند که بر روی پارچه ها، کاغذها و… متنهایی را با قلم می نوشتند و به عنوان تابلو هایی در مکان های مناسب نصب می کرند. اما پس از آن این صنعت نیز روز به روز پیشرفت نمود و تابلو تیپ سراسری، همه ی ایران را فرا گرفت.

پیشرفت صنعت تابلو تیپ سراسری

امروزه دیگر تابلو سازی های معروفی در کشور وجود دارند، که شعبه های متعددی از خود در سراسر ایران دارند. این تابلو سازی ها که معروفترین و بهترین آنها تابلو سازی دیبا میباشد، به دلیل داشتن کارشناسان زبده و ماهر در زمینه ی تابلو سازی، اقدام به انجام کارهای بزرگ نیز می نماید.

تابلو یکپارچه بانک شهر تابلو سازی دیبا

 تابلو سازی های کوچک هرگز جسارتی ندارند تا پروژه های بزرگی را بگیرند. اما شرکت های بزرگ در این زمینه جسور هستند. علاوه بر آن داشتن تابلو تیپ سراسری این شرکت های بزرگ، کمک می کنند تا در هر محلی که بخواهند، تابلو های عالی و زیبایی را نصب و اجرا نمایند.

تابلو سازی دیبا چندین دهه است که در زمینه ی تابلو سازی فعالیت می کند. این تابلو سازی حتی موفق شده است جزء برترین شرکت های تابلو سازی در ایران و منطقه سفارشات بزرگی را تحویل نماید.

از این رو تابلو تیپ سراسری ان در سراسر ایران، دسترسی همه ی افراد را به این شرکت آسان نموده است. اگر قصد دارید به شکل عمده ای سفارش ساخت تابلو های تبلیغاتی دهید. می توانید به این شرکت یا یکی از شعبه های آن مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید. 

همه ی تابلو تیپ سراسری این شرکت، به صورت کاملا دقیق و با مهارت اقدام به طراحی و ساخت تابلو های تبلیغاتی می نمایند. هیچ گونه تاخیری را در شرکت دیبا شاهد نخواهید بود. زیرا کارشناسان و طراحان این شرکت از چنان مهارت و دقتی برخوردار هستند که بدون هیچ گونه خطایی، در کمترین زمان ممکن سفارش شما را آماده می کنند.

با اطمینان کامل سفارشات خود را به تابلو تیپ سراسری این شرکت ارائه نمایید و مطمئن باشید، همه ی شعبه های تابلو سازی دیبا با یکدیگر به صورت یکپارچه همکاری می کنند. 

تابلو سازی دیبا تابلو تیپ بانک سامان در سراسر ایران
هم اکنون به ما تماس بگیرید