تابلو فست فود با طراح های تماشایی

تابلو فست فود و رستوران به صورت رایج ترکیبی از رنگهای وسوسه بر انگیز تابلو نئون، حروف لاس وگاسی و چراغهای نورانی هستند. یکی از معدود تابلوهایی که انسان با دیدن آن احساس گرسنگی می کند، تابلو فست فود است. طراحی و ساخت این تابلو ها در تابلو سازی اهمیت ویژه ای دارد.

حتما دقت کرده اید این تابلو های تبلیغاتی به گونه ای طراحی می شوند که به صورت خودکار، انسان را به سمت خود جذب می کنند. تابلو های خوشمزه و خوشرنگ همیشه بهترین تابلو ها هستند میتوان برای تابلو مغازه و تابلو شرکت هم از این تکنیک استفاده کرد. اما رویکرد ما در این صفحه نیست.

تابلو لاس وگاسی فست فود
تابلو رستوران

 

در ارتباط با تابلوهای تبلیغاتی فست فود، بسیاری از مشتریان از سوالات مختلفی برای انتخاب بهترین طراحی و مکان نصب تابلو دارند. مثلا این که تابلو فست فود دقیقا کجا باید نصب شود یا چه طراحی و فونتی برای آن مناسب است. در واقع همه این سوالات از اهمیت بالایی برخوردار هستند و برای ما در تابلوسازی دیبا اساسی هستند. در این مطلب تلاش شده است تا به برخی از این سوالات پاسخ داده شود تا مشتریان بتوانند تصمیم بهتری در انتخاب طراحی و مکان نصب تابلوی خود بگیرند.

همه می دانیم که تابلو فست فود جزء مهم ترین و خاص ترین دغدغه ی کسانی است که قصد دارند رستوران و یا فست فودی راه اندازی نمایند. پس باید این تابلو علاوه بر طراحی و رنگ آمیزی خاص، جذابیت بالایی نیز داشته باشد. تا به عنوان تابلوی تبلیغاتی، معرف فست فود شما باشد.

این تابلو ها جزئی از رستوران یا فست فودی شما به شمار می روند. اما بیشتر از هر مزیت دیگری در مقابل دید مشتری هستند. عابرینی که هر لحظه از مقابل فست فودی شما عبور می کنند اولین چیزی که نگاهشان را جذب می کند، تابلو ی مغازه ی شماست. پس حساسیت و دقت زیادی برای ساخت این تابلو ها لازم است. 

 

تابلو مغازه جدید نیاوران
تابلو فست فود تابلو سازی دیبا

ویژگی های تابلو فست فود جذاب 

 یک تابلوی تبلیغاتی مناسب برای مغازه و رستوران شما باید ویژگی های خاصی داشته باشد. ویژگی هایی که بهتر در نگاه بیننده بنشیند و قدرت جذب بالایی داشته باشد. 

اولین ویژگی برای تابلو فست فود مناسب، در دید بودن است. این که تابلو ساز از چه طراحی و رنگی برای تابلو استفاده نماید، می تواند در دیده شدن و جذابیت تابلو تاثیر داشته باشد. تابلو فست فود هرچقدر بزرگتر ساخته شود، بهتر نگاه مشتری را به سمت خود بکشاند. 

یکی دیگر از ویژگی های مهم در ساخت تابلو های فست فودی، استفاده از جملات مختصر است. یک تابلو فست فود نباید طوماری از کلمات متعدد باشد. باید در کمتر از 6 ثانیه بتواند نگاه مشتری  را به سمت خود جذب نماید. از طرف دیگر این تابلو ها که معمولا از حروف لاس وگاسی و نئون ساخته می شوند، می توانند حالت کلاسیک بودن را نیز به همراه داشته باشند. 

  اصولا تابلو های فست فودی را به گونه ای طراحی و نصب می کنند که نورپردازی زیبایی داشته باشد. این تابلو ها باید در شب زیباترین و درخشنده ترین حالت را داشته باشد. زیرا این خود یک روش عالی برای تبلیغات مغازه به شمار می رود. 

ظراحی اختصاصی تابلو مغازه فست فود لاسوگاسی و نئون
تابلو غذای شرقی ژاپنی چینی نودل

نحوه ساخت و طراحی تابلو های فست فودی 

برای ساخت حروف تابلو فست فود معمولا از ترکیب حروف لاس وگاسی، نئون و لایت باکس استفاده می شود. زیرا هر سه ی این ورقه ها دارای تنوع رنگی بسیار زیاد می باشند و نورپردازی بر روی آنها جذابیت بیشتری را به بیننده منتقل می کند.

تابلو های فست فودی نیز همچون دیگر تابلو ها توسط استادان تابلو ساز، طراحی و پس از برش توسط دستگاه های برش لیزری بر روی ورقه های ترموود، کامپوزیت و.. نصب می شوند. زیبایی این تابلو ها بسته به سلیقه و خلاقیت تابلو ساز دارد.

اگر به دنبال تابلو فست فود عالی و جذاب هستید، باید حتما از شرکت های معتبر و با سابقه ای در این زمینه استفاده نمایید. شرکت های معتبر مسلما تجربه تولید تابلو ها تبلیغاتی بیشتری را داشته و از جذاب ترین طرح های روز دنیا الگو برداری می کنند.

برخی از شرکت های خاص حتی در این زمینه کمی خلاقانه تر عمل نموده و تابلو فست فود را با سلیقه و طراحی ویژه اما و نصب می کنند.

تابلو فست فود تابلو سازی دیبا

 

تابلو ویژه رستوران و فست فود

این تابلو ها می توانند رکن اصلی تاثیر گذاری و جذب مشتری باشند. معمولا نیاز به طراحی و تولید دقیق و زمان بر هستند. در صورتیکه نیاز به این نوع تابلو دارید برای طراحی و اجرای آن بیشن 30 تا 60 روز زمان نیاز است.

حروف لاس وگاسی در تابلو سازی دیبا

 

حروف لاس وگاسی

در اجرای تابلو های فست فود و رستوران از تابلو های لاس وگاسی، طرح های نئون و چراغهای درخشان استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر مستوانید صفحه حروف لاس وگاسی را ببینید.

هم اکنون به ما تماس بگیرید

مشاهده نمونه های بیشتر از تابلو نئون

شرکت تابلو سازی دیبا با بهره گیری از تکنیک ساخت تابلوی لاس وگاسی و استفاده از نئون ولایتهای جذاب و رنگارنگ، توانسته است تابلوهای فست فود بی نظیری را برای مشتریان خود طراحی و ساخته و با بهترین کیفیت و مقاومت ارائه دهد.

برای سفارش تابلوی فست فود با بهترین قیمت و کیفیت، شما هم می توانید با شرکت تابلو سازی دیبا تماس بگیرید و با مشاوران ما در ارتباط باشید. تیم مجرب و حرفه‌ای ما، با بکارگیری بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا، تابلوی فست فود شما را با کیفیتی بی نظیر و قابل اعتماد تحویل خواهد داد