سفارش تابلو تبلیغاتی و تاثیر آن در کسب و کار

متخصصان شرکت تابلوسازی دیبا با بیش از ۲۰ سال سابقه در صنعت تابلوسازی آماده ارائه خدمات تولید و نصب تابلوهای تبلیغاتی بهترین کیفیت هستند. تابلوهای تبلیغاتی با توجه به اندازه، جنس، رنگ، نورپردازی و طراحی منحصر به فردی که انجام می‌شود، ابزاری موثر در جذب مشتری برای هر کسب و کاری هستند. در شرکت تابلوسازی دیبا، تلاش می‌شود تا با ارائه طرح‌های خلاقانه و فرصت استفاده از متد‌های جدید تبلیغاتی، تبلیغات شما به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

برای راهنمایی بهتر لطفا از صفحات تخصصی سایت بازدید فرمایید

تابلو تبلیغاتی شرکتی تابلو بیمارستان تابلو مراکز تجاری تابلو تبلیغاتی لبه بام انواع تابلو فروشگاه

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

تولید تابلوهای تبلیغاتی با توجه به نیازهای مخاطبان و هدف گذاری دقیق، یکی از راه‌های مؤثر در ارتقای تجارت است. در شرکت تابلوسازی دیبا، با بهره گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از متریال‌های با کیفیت بالا، تلاش می‌شود تا با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، مشتریان خود راضی کند و نامی برای خود در بازار تابلوسازی کسب کند.

این تابلو ها قصد دارند شما را به مخاطب معرفی کنند و با این روش اقدام به جذب مشتری نمایند. باید بگوییم این تابلوهای تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار اند. زیرا زیبایی و طراحی تابلو تبلیغاتی در تبلیغ بهتر موثر است.

تابلو تبلیغاتی

انواع تابلو تبلیغاتی

  • تابلو سردر حروف برجسته
  • تابلو دیواری
  • تابلوهای روی شیشه
  • پوشش شیشه
  • تابلو های پشت بام
  • تبلیغات خودرو
  • تبلیغات آفتاب گیر
  • تابلو دیجیتال
  • تابلو روان
  • تابلو ال ای دی
  • تابلو نئون
  • تابلو قابل حمل
  • پرجم ساحلی
  • بنر
  • لایت باکس

بسته به اینکه تصمیم گرفتید در چه محلی و برای چه برندی قصد استفاده از این تابلو تبلیغاتی را دارید، باید بدانید از چه نوع تابلوهایی استفاده کنید. یکی از انواع تابلو تبلیغاتی که از بهترین و پرکاربرد ترین تابلو ها به شمار می رود، تابلوهای حروف برجسته هستند.

این سری از تابلو ها به دلیل داشتن ظاهری شیک و مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این حروف برجسته که با جنس های مختلفی ساخته می شوند، بر روی محلی مناسب کنار هم قرار می گیرند. تا طرح دلخواه تابلو ساز را نشان دهند. تابلو تبلیغاتی حروف برجسته را در برخی موارد با نور مزین می کنند.

این روش باعث می شود تابلو جلوه و جذابیت بیشتری به خود بگیرد. نوع فوت انتخابی و یا جنس مورد استفاده برای حروف برجسته در این تابلو ها حائز اهمیت است.

نوع دیگری از انواع تابلو تبلیغاتی تابلو های فلکسی هستند. این تابلو های تبلیغاتی را می توانیم از جمله مقرون به صرفه ترین تابلو ها به شمار آوریم. از نظر شباهت این نوع تابلو ها را می توانیم شبیه به بنر ها به شمار آوریم. اما یک تفاوت در این تابلو ها وجود دارد.

بنر ها از جنس پارچه هستند و هیچ گونه نوری را از خود عبور نمی دهند. اما تابلو های فلکسی به دلیل داشتن جنس فلکس، می توانند نور را از خود عبور دهد. به همین دلیل این تابلو تبلیغاتی بر سردر فروشگاه ها، بیلبورد ها، تابلوهای شرکتی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

از طرف دیگر تابلو های تبلیغاتی هستند که به جای نصب در محیط های بیرونی، در محیط های داخلی نصب می شوند. همچون تابلوهای راهنمای شرکت ها. تابلوهایی که بر روی پشت بام ها نصب می شوند نیز ویژگی های خاص خود را دارند و عموما از جنس استیل می باشند.

تابل تبلیغاتی لبه بام
تابلو تبلیغاتی مغازه پوشاک
تابلو تبلیغاتی

طراحی تابلو تبلیغاتی

طراحی حرفه ای تابلو تبلیغاتی باید متناسب با نوع فعالیت و اهداف تجاری شما باشد و بهترین حس و حال را برای مخاطبان ایجاد کند. برای طراحی حرفه ای تابلو تبلیغاتی، نیاز به مدیریت درست فضای تبلیغاتی، استفاده از رنگ های مناسب، فونت های خوانا و مناسب، ترکیب صحیح اجزای تصویری، استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، و همچنین بررسی و آزمایش مداوم طرح ها و متن های تبلیغاتی در محیط های مختلف می باشد.

طراحی حرفه ای تابلو تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید در بازار تبلیغاتی رقابت کنید و در نتیجه فروش و درآمد شما را افزایش دهد.

تاثیر تابلوتبلیغاتی در بازاریابی و فروش

تابلو تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی تبلیغات، برای جذب مشتریان بسیار مهم است. طراحی حرفه‌ای تابلو تبلیغاتی، به مشتریان اعتماد و قدرت ارائه خدمات یا محصولات شما را نشان می‌دهد. در عین حال، یک تابلو ناقص و بدون کیفیت می‌تواند تصور نامطلوبی از کسب و کار شما برای مشتریان به وجود آورد و حتی ممکن است به جای جذب مشتریان، آنها را از خرید و ارتباط با شما منع کند.

بنابراین، طراحی و نصب یک تابلو تبلیغاتی با کیفیت و حرفه‌ای، به شدت به بازاریابی شما کمک می‌کند و می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و رشد کسب و کار شما داشته باشد.

تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی بزرگ
تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی
تابلو تبلیغاتی

انتخاب پیام مناسب برای تابلو تبلیغاتی

انتخاب پیام مناسب برای تابلو تبلیغاتی می‌تواند به شدت بر روی اثربخشی تبلیغات و تاثیر آن بر روی مشتریان تاثیرگذار باشد. برای انتخاب پیام مناسب باید ابتدا به هدف اصلی تبلیغات توجه شود و پس از آن با توجه به جنس کالا، خدمات، نوع فعالیت و بازار هدف، عناصر مختلفی مانند عناصر گرافیکی و تصویری، کلمات کلیدی، فرمولاسیون جملات، اندازه و نوع فونت و رنگ‌ها را مد نظر قرار داد. پیام تابلوی تبلیغاتی باید بیان

کننده اصل محصول، خدمات، یا فعالیت شما باشد و برای جلب توجه باید ساده، مختصر، خلاصه و جذاب باشد. علاوه بر این باید از کلمات قوی و چشمگیر استفاده کرد و به جای استفاده از جملات طولانی و پیچیده، از جملات کوتاه و ساده استفاده کنید. با توجه به اینکه تابلو تنها چند ثانیه برای جذب توجه مخاطب دارد، انتخاب رنگ‌های مناسب نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. رنگ‌های جذاب و زنده می‌توانند به گونه‌ای باشند که بتوانند مخاطب را به سمت تابلو جذب کنند. همچنین بهتر است برای انتخاب رنگ، به تداوم و هماهنگی با برند و لوگوی شرکت توجه شود. در نهایت از عناصر تصویری و گرافیکی جذاب نیز می‌توان برای جلب توجه بهره برد.

تابلو بیمارستان

نحوه ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو اصولا مراحل پیچیده ای ندارد. اما اگر یک تابلو ساز از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشد ممکن است به مشکل بر بخورد. اولین قدم برای ساخت تابلو تبلیغاتی، طراحی آن است. نرم افزار های اتوکد و کرل، نرم افزار های خاص در زمینه طراحی تابلو می باشند.

شما در این مرحله باید نوع فونت انتخابی، سایز مورد نظر، ضخامت حروف تابلو دیگر موارد را مشخص نمایید. پس از این که طرح نهایی شما آماده شد آن را بر روی ورقه هایی از جنس پلکسی گلاس طرح می زنید. این ورقه ها همچون پلاستیک و شیشه شفاف هستند و در رنگ های مختلفی تولید می شوند.

پس از آن باید طرح مورد نظرتان را با لیزر بر روی ورقه دربیاورید. به راحتی می توانیم بگوییم این مرحله ساده ترین مرحله ساخت تابلو تبلیغاتی می باشد.

پس از آن نوبت به انتخاب رنگ می رسد. انتخاب رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا جلوه و ظاهر یک تابلو ببنهایت به نوع رنگ انتخابی بستگی دارد. اگر یک تابلو ساز نداند از چه ترکیب رنگ هایی استفاده نمایید، ممکن است تمام زیبایی و جلوه ی تابلو تبلیغاتی را از بین ببرد.

پس از این که ترکیب رنگ پایان یافت، نوبت به رنگ آمیزی حروفی می رسد که توسط دستگاه لیزر شد. این حروف را باید بر روی یک میز کار قرار دهید، یا این که آنها را بر روی یک میز آهنی با آهنربا های مخصوص قرار دهید تا ثابت بمانند.

برای ساخت تابلو تبلیغاتی و حروف آنها باید به ابزاری چون: قیچی آهن بر، سوهان، تیغ فویل بر، متر نواری، و استوانه ای دسترسی داشته باشید. هر کدام از این ابزار مناسب برای محلی خاص می باشد. پس داشتن همه ی آنها لازم و ضروری است.

پس از اتمام طراحی و رنگ آمیزی حروف، نوبت به زیر سازی این حروف می رسد. این زیرسازی معمولا توسط ورقه های کامپوزیت یا پی وی سی صورت می گیرد. این ورقه ها در برابر حرارت خورشید و آب باران مقاوم هستند. از این رو تابلو تبلیغاتی در زمستان و تابستان تغییر حالت نمی دهد.

دیگر از این مرحله به بعد بسته به محل مورد استفاده از تابلوهای تبلیغاتی، بر روی ان روشنایی نصب می کنید. همه ی این مراحل ساخت تابلو تبلیغاتی باید به درستی و با مهارت انجام شود.

تابلو مغازه جدید لوکس

عوامل موثر در تابلو تبلیغاتی خوب

یک تابلوی تبلیغاتی خوب دارای عوامل موثری می باشد. از جمله عوامل موثر در تابلو تبلیغاتی می توانیم به نور پردازی در روز و شب آن اشاره نماییم. این که یک تابلو خوب در چه محلی نصب می شود، باید چه میزان نورپردازی داشته باشد، از چه نوع نورپردازی در آن استفاده شود و… همه و همه از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

یک تابلو ساز ماهر می داند باید از چه نورپردازی بر روی یک تابلو تبلیغاتی استفاده کند. عموما تابلو های تبلیغاتی که برای فست فود ها ساخته میشوند باید نورپردازی عالی داشته باشند. تا مشتری را به سمت خود جذب نمایند.

اما یک تابلو تبلیغاتی برای یک شرکت تجاری نیاز به نورپردازی خاص و ویژه ای ندارد. بیشتر به طراحی گرافیکی و طراحی صنعتی عالی و با کیفیت نیاز دارد. تا بتواند به درستی نوع کسب و کار و خدمات خود را به مشتری معرفی نماید.

یکی دیگر از عوامل موثر در تابلو تبلیغاتی استفاده از متریال های باکیفیت است. یک تابلو ساز عالی و با مهارت باید بداند این تابلو به چه منظوری ساخته میشود. باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بهتر بتواند ذهن مخاطب را به خود درگیر نماید. یا این که از چه طرحی برای آن باید استفاده شود.

همه ی این ویژگی ها کمک می کند تا تابلو یک محل که هویت آن محسوب می شود، به درستی معرفی گردد. پس استفاده از متریال های باکیفیت می تواند در جذب مشتری بیشتر تاثیر گذار باشد.

تابلو سازی الهیه تولید کننده تابلو تبلیغاتی الهیه

تاثیر تابلو خوب بر کسب و کار 

تابلو تبلیغاتی بدون شک برای کسب و کار خوب تاثیر گذار خواهد بود. اما چگونه؟ تاثیر تابلو خوب بر کسب و کار زمانی قابل مشاهده است که این تابلو در دید باشد. تصور کنید تابلویی را برای تبلیغات تهیه کرده باشید. ولی آن را در محلی آرام و کم رفت و آمد قرار دهید. بدون شک هیچ تاثیری در رونق کسب و کار شما نخواهد داشت.

یک تابلو تبلیغاتی علاوه بر این که باید طراحی خاص و ویژه ای داشته باشد، نیاز دارد تا در محل مناسبی نصب شود. نکته ی قابل توجهی که تاثیر تابلو خوب بر کسب و کار دارد، این است که تابلو های تبلیغاتی معمولا در سردر مکان های تجاری نصب می شوند. از این رو عابرینی که از این مسیر می گذرند، بصورت خواسته یا ناخواسته با این تابلو ها روبرو می شوند.

این نکته ی مهم باعث می شود. تابلو ها در ذهن مخاطب حک شوند. در نهایت زمانی که شخص به خرید چیزی احتیاج دارد، ذهن آنها را به تابلو تبلیغاتی که دیده اند راهنمایی می کند. این خود به تنهایی می تواند روشی موثر در کسب و کار باشد.

یکی دیگر از نکاتی که می توانیم به عنوان تاثیر تابلو خوب در کسب و کار بیان نماییم، متفاوت بودن تبلیغ با رقبا است. این که شما از چه تابلویی برای تبلیغات خود استفاده کنید، که بهتر و جذاب تر از تابلو های رقبای شما باشد. می تواند در کسب و کار شما تاثیر گذار باشد.

انسان ها تابلو تبلیغاتی که متفاوت و منحصر به فرد باشد را همیشه به خاطر میسپارند. مثلا تابلو های تبلیغاتی ال ای دی و یا تابلو ها چلنیوم تقریبا از نظر گیرایی می توانند جاذبه ی بیشتری داشته باشند. پس اگر قصد دارید تابلو تبلیغاتی خود را تهیه نمایید. حتما به این مسئله دقت داشته باشید.

نکته ی دیگر در انتخاب تابلو خوب برای تبلیغ، در مدرن بودن تبلیغات شماست. شما باید همیشه با جدید ترین متد های روز دنیا در زمینه ی تبلیغات آشنا باشید. شرکت تابلو سازی دیبا همیشه در این زمینه پیشگام است. زیباترین و مدرن طرح ها را می توان در شرکت تابلو سازی دیبا مشاهده نمود.

تابلو بزرگ شرکتی تابلو سازی تهران

تابلو خوب چه تابلویی است؟

با بیان همه ی این نکات حتما برای شما سوال پیش آمده که، تابلو خوب چه تابلویی است؟ مسلما یک تابلو تبلیغاتی خوب از هر نظر باید مناسب و عالی باشد. این که شما در مرحله اول از چه طراحی برای تابلوی تبلیغاتی خود استفاده می کنید مهم است.

یا این که شما از چه موادی برای ساخت تابلو استفاده کرده اید. اگر مواد شما از کیفیت بالایی برخوردار نباشد می تواند در کمترین زمان ممکن تمام جذابیت خود را از دست دهد. به این طریق یک تابلو نمی تواند از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

تابلو خوب چه تابلویی است؟ یک تابلو تبلیغاتی خوب باید دارای ایمنی بالا باشد. مخصوصا تابلوهایی که در سر در شرکت ها یا ساختمان های بلند نصب می شوند. اگر این تابلو ها از ایمنی کافی برخوردار نباشند، هم نام شرکت سازنده تابلو اعتبار از دست می دهد، هم شرکتی که تابلو را سفارش داده است متحمل خسارت می شود.

پس تابلو تبلیغاتی باید به اندازه ی کافی ایمن باشد. حال با استفاده از مصالح و مواد درست و یا در حین نصب. نکته ی دیگری که در خوب بودن تابلو تاثیر گذار است میزان و رنگ مورد انتخاب برای نورپردازی است. نورپردازی یک تابلو می تواند برای تبلیغات بهتر موثر باشد.

این که شما از چه روشی برای نورپردازی بهتر استفاده می کنید، نشان دهنده ی خلاقیت شماست. تابلو های کهکشانی یا تابلو های الماسی که امروزه طرفداران بسیاری یافته اند، نورپردازی زیبایی دارند. اگر این تابلو تبلیغاتی ها از نورپردازی ضعیفی برخوردار بودند هرگز مورد توجه کسی قرار نمی گرفتند.

این که شما در حین ساخت تابلو از چه لامپ هایی برای نور پردازی استفاده کنید، یا این که خرده الماس هایی که استفاده می کنید چه رنگی باید داشته باشد، همه و همه در خوب بودن یک تابلو تاثیر گذار است.

جدید ترین تابلو های تبلیغاتی

تابلو هایی که به عنوان جدیدترین تابلو های تبلیغاتی شناخته می شوند، از اخرین متریال های روز دنیا بهره مند شده اند. شرکت تابلو سازی دیبا با ارائه اخرین متریالهای روز دنیا در این زمینه می تواند برای شما جدید ترین تابلو های تبلیغاتی را ارائه دهد.

تابلو تبلیغاتی که با جدیدترین متد های روز دنیا برابری نکند مسلما نمی تواند در زمینه ی تبلیغات آنطور که باید، اقدام به تبلیغ نماید. یک تابلو ساز حرفه ای باید همیشه به روز باشد. با جدیدترین طراحی ها آشنا باشد. یا این که خود به عنوان یک مبتکر عمل نماید. تابلو سازی که خودش در دنیا متریال ارائه دهد می تواند در این زمینه به موفقیت های بالایی دست یابد.

تابلو سازی همچون هنر طراحی می ماند. در این زمینه هرچه قدر خلاق تر عمل کنید مسلما می توانید موفق تر شوید. جدید ترین تابلو های تبلیغاتی که در دنیا وجود دارد نیز توسط افراد معمولی طراحی و اجرا می شود. پس در این زمینه خلاق عمل کنید. از هیچ طراحی جسورانه ای نترسید و خودتان را با جذابیت های دنیا وفق دهید.

تابلو خاص در مجتمع تجاری تابلو سازی دیبا
تابلو تبلیغاتی ترموود چلنیوم

کارگاه تابلو سازی کوچک یا بزرگ؟

از آنجایی که صنعت تابلو سازی نیز همچون دیگر صنعت ها در دنیا هر روز درحال پیشرفت است، کارگاه تابلو سازی کوچک اگر از خلاقیت برخوردار نباشد نمی تواند با کارگاه تابلو سازی بزرگ و مشهور رقابت کند. تابلو سازی مقوله ای حساس است. نیاز به دقت و ایده پردازی دارد.

از این رو شرکت ها ترجیح می دهند تابلو تبلیغاتی خود را به دست کارگاه تابلو سازی معروف بسپارند. ریسک پذیری برای کار با کارگاه های کوچک را هیچ شرکتی نمی پذیرد. کارگاه تابلو سازی دیبا بیش از 50 سال سابقه کار در زمینه طراحی و نصب تابلو های تبلیغاتی دارد.

از این رو زمانی که وارد بازار می شوید می تواند شهرت آن را شاهد باشید. شرکت های کوچک هرگز نمی توانند در زمینه ی رقابتی با شرکت های بزرگی چون شرکت تابلو سازی دیبا به رقابت بپردازند. طراحان و تابلو سازان این شرکت هم از نظر تجربی و هم از نظر مهارت، بسیار حرفه ای هستند.

تابلو تبلیغاتی که توسط شرکت های بزرگ ساخته می شود و نصب می گردد بدون شک نمی تواند هیچ گونه ایرادی داشته باشد. پس هم مشتری از سفارش خود راضی خواهد شد و هم مردم از دیدن تابلو نصب شده لذت خواهند برد.

اگر تصمیم به ساخت تابلو تبلیغاتی دارید حتما به این مسئله توجه داشته باشید که یک شرکت تابلو سازی با تجربه مسلما بهتر از یک کارگاه تابلو سازی می تواند نیاز شما را برطرف نماید. مطابق با خواسته ی شما عمل کند و شما را راضی نگه دارد.

تابلو راهنما چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی دیگر از تابلو هایی که معمولا توسط تابلو سازان ساخته می شود تابلو راهنما است. این تابلو ها در داخل ساختمان ها و شرکت های تجاری نصب می شوند. بیشتر این تابلو ها به افراد کمک می کنند تا طبقه ی مورد نظرشان را به راحتی پیدا کنند.

تابلو های راهنما به عنوان تابلو تبلیغاتی به شمار نمی روند. ولی استفاده و ساخت آنها برای هر شرکتی لازم است. زمانی که ارباب رجوع وارد ساختمان شرکت شما می شود، باید بتواند محل مورد نظر خود را پیدا کند. این تابلو راهنما های تجاری اصطلاحا ساینیچ گفته می شوند. به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که در مراکز تجاری به مسیریابی ارباب رجوع کمک نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تابلو راهنما می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید. اطلاعات لازم در این زمینه برای شما بیان شده است.

تابلو های فانتزی چه نوع تابلوهایی هستند؟

حتما زمانی که نامی از تابلو های فانتزی به گوشتان می خورد، با خودتان تصور میکنید طراحی های کودکانه و بچگانه ای بر روی این تابلو ها وجود دارد. اما این طور نیست. تابلو های فانتزی معمولا از حروف لاس وگاس و نئون ساخته و طراحی می شوند. این تابلو تبلیغاتی یکی از تابلو های پر طرفدار برای فست فود ها می باشد.

تابلو های فانتزی به دلیل طراحی خاص خود توجه مخاطب را به خود جذب می کنند. همیشه تابلو های چشمک زنی هستند که در تمام طول روز و شب می توانند جلب توجه نمایند. تابلو تبلیغاتی فانتزی عموما توسط چراغ های الکترونیکی نورپردازی می شوند.

بسته به نوع طراحی خاص شما بر روی این تابلو، نحوه ی نورپردازی آنها نیز متفاوت خواهد بود. این تابلو ها از جمله تابلو هایی تبلیغاتی هستند که باید حتما نورپردازی دقیقی داشته باشند. حتما بارها در خیابان با تابلو هایی که از مسافت دور توجه شما را به خود جلب نموده اند برخورد داشته اید.

این تابلو تبلیغاتی ها عموما از نوع تابلو های فانتزی هستند. تابلو هایی که در شب به صورت چشمک زن هستند و بیشتر مخاطب را به سمت خود جذب می کنند. از طرف دیگر این تابلو ها برای مکان های خاصی استفاده می شوند. پس باید طراحی خاصی نیز داشته باشند.

تابلو سازی حروف برجسته تبلیغاتی

تابلوهای لایت باکس و نحوه ساخت آنها

تابلو های لایت باکس نوعی از تابلو های ظریف تبلیغاتی می باشند. این تابلو ها معمولا از جنس چوب، آلومینیوم و پلاستیک ساخته می شوند. بر روی جعبه های نورانی تابلوهای خاصی به نام لایت باکس ساخته می شود که تابلو تبلیغاتی هستند.

این تابلو ها به گونه ای ساخته شده اند که عکس تبلیغ یا پوستر تبلیغاتی را درون یک جعبه قرار می دهند. از پشت این تابلو ها نورپردازی استفاده می شود و به این طریق باعث جذابیت بیشتر تابلوهای لایت باکس می شود.

مزیت جالبی که تابلوهای لایت باکس دارند، در قابلیت تغییر عکس داخل تابلو است. شما به راحتی می توانید هر زمان که بخواهید عکس این تابلو ها را تغییر و بروز رسانی نمایید. اما اگر این تابلو ها داری نورپردازی خوبی نباشند، مسلما نمی توانند برای مخاطب جذابیتی داشته باشند.

تابلو تبلیغاتی لایت باکس در داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. برای نورپردازی این تابلو ها هم می توان از مهتابی استفاده نمود هم از ال ای دی. در هر دو حالت نیز جلوه ی خاص و زیبایی دارند.

برای این که بتوان از عکس های مورد استفاده در درون این تابلو محافظت نمود، باید از محافظ های شیشه ای یا پلاستیکی استفاده کرد. از این تابلو تبلیغاتی عموما در سالن های سینما، بازارهای موبایل، داخل مترو و غرفه های نمایشگاه ها استفاده می شود.

بسیار دارای کیفیت بالا هستند و مصرف برق این تابلو ها کم است. از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از تابلو های دیگر هستند و دوام بیشتری نیزدارند. شما می توانید از تابلو تبلیغاتی لایت باکس به صورت آویزی یا دیواری نیز استفاده نمایید.

این تابلو ها مقاومت بالایی دارند و نسبت به تابلو های دیگر از انرژی کمتری استفاده می کنند. اگر به دنبال تابلویی زیبا و مقرون به صرفه برای تبلیغات هستید می توانید از تابلو سازان شرکت تابلو سازی دیبا سفارش ساخت تابلو های لات باکس نمایید.

رایج ترین تکنیکهای ساخت تابلوهای تبلیغاتی

  1.  نئون: در این تکنیک، لوله‌های شیشه‌ای گرد با قطر بزرگی با الکترودهای نئون پر شده و در داخل یک قاب که می‌تواند با طلاکوبی و خم کردن مفید باشد، قرار داده می‌شود. با اتصال این الکترودها به منبع برق، گاز نئون پر شده در لوله‌های شیشه‌ای روشن می‌شود و متن یا طرح مورد نظر با یک نور بسیار روشن و جذاب نمایش داده می‌شود.
  2.  چنلیوم: در این تکنیک، از پنل‌های فلزی استفاده می‌شود که با یک لایه پلاستیکی روی آن‌ها روکش شده است. این روکش می‌تواند با رنگ‌های مختلف و چاپ دیجیتال تزئین شود. با استفاده از ماشین آلات CNC، پانچ، تراش و خم، این پنل‌ها به شکل‌های مختلفی خم می‌شوند و متن یا طرح مورد نظر روی آن‌ها چاپ می‌شود.
  3.  کامپوزیت: در این تکنیک، از پنل‌های کامپوزیتی که شامل دو لایه آلومینیومی با مرکزی هسته پلاستیکی هستند، استفاده می‌شود. این پنل‌ها خیلی سبک و مقاوم هستند و می‌توانند با چاپ دیجیتال تزئین شوند.
  4.  استیل: در این تکنیک، از پنل‌های فلزی استفاده می‌شود که به طور معمول از استیل ساخته شده‌اند. با استفاده از ماشین آلات CNC و برش لیزر، متن یا طرح مورد نظر بر روی پنل حک می‌شود و با رنگ‌های مختلف روکش می‌شود.
  5. ترموود:ترموود یک جنس چوبی است که با استفاده از فرآیند حرارتی و فشاری به شکل نهایی خود می‌رسد. این فرآیند باعث می‌شود چوب مقاومت بیشتری در برابر رطوبت، حشرات و پوسیدگی داشته باشد. ترموود به دلیل طراحی زیبا و مقاومت بالا، به عنوان یک جایگزین مناسب برای چوب در صنعت تابلوسازی استفاده می‌شود.
  6. حروف استیل: حروف استیل نیز یکی دیگر از مواد پرکاربرد در تابلوسازی است که به دلیل مقاومت بالا، زیبایی و طول عمر طولانی، جایگزین مناسبی برای مواد دیگر مانند پلاستیک و چوب می‌شود. استفاده از حروف استیل در تابلوها به دلیل سبک و زیبایی آنها، به طور ویژه در تابلوهای فضای باز مانند تابلوهای مجلل و بزرگ، بسیار محبوب است.

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58