خرید تابلو پشت بام المان تبلیغاتی بسیار بزرگ و تاثیر گذار

اگر در حال جستجوی تابلوهای بزرگ تبلیغاتی لبه بام برای شرکت خود هستید، ما با افتخار به شما راهکارهایی موثر را ارائه می‌دهیم. با استفاده از تابلوهای بزرگ تبلیغاتی لبه بام، می‌توانید برند یا محصولات شرکت خود را به نمایش بگذارید و در بین مخاطبین خود تأثیر بیشتری ایجاد کنید.

تابلو تبلیغاتی به تعداد بسیاردر سراسر دنیا ساخته و طراحی می شوند. اما به صراحت می توانیم بگوییم تابلو پشت بام یکی از بهترین و تاثیر گذارترین تابلوهای تبلیغاتی در تابلو سازی می باشند. حتما از خود میپرسید چرا؟ مگر تابلو های تبلیغاتی و نصب آنها می تواند تاثیرات متفاوتی داشته باشد؟

باید بگوییم بدون شک این موارد تاثیر گذار خواهد بود. تابلو پشت بام همیشه در ابعاد بزرگی تولید و ساخته می شوند. این تابلو ها به گونه ای طراحی شده اند که از مسافت های طولانی نیز جلب توجه می کنند. از این رو از هر مکانی شما قادر هستید تابلو های بزرگ پشت بامی را مشاهده نمایید.


تابلو بزرگ گشت بام تابلو پشت بام تابلو سازی دیبا
سفارش اینترنتی تابلو لبه پشت بام

تابلو های پشت بامی معمولا به دلیل ابعاد بزرگی که دارند در مرتفع ترین نقاط نصب می شوند. باید به گونه ای باشند که افراد قادر به دیدن و خواندن این تابلو ها از زاویه ها و مسافت های مختلف باشند. تابلو پشت بام هایی که بر روی ساختمان های بیمارستانی یا شرکتهای بزرگ نصب شده اند را مشاهده نموده اید؟

طراحی و اجرای این تابلو ها به گونه ای است که از طولانی ترین مسافت ها قابل دیدن هستند. حتی برخی از تابلو سازها برای این که تابلو پشت بام ها در شب دید خوبی داشته باشند، نورپردازی های زیبایی را برای آنها اجرا می کنند.

تبلیغات قدرتمند و جذاب با استفاده از تابلو های تبلیغاتی پشت بام

 

تابلوهای بزرگ تبلیغاتی لبه بام با ابعاد بزرگ و طراحی جذاب، یک راهکار بی‌نظیر برای تبلیغات خارجی هستند. آنها به شما امکان می‌دهند برند خود را در مکان‌های استراتژیک و پرتردد به نمایش بگذارید و توجه مخاطبین را به خود جلب کنید. با استفاده از تابلوهای لبه بام، شما می‌توانید نه تنها شناخت برند خود را افزایش دهید، بلکه فروش‌ها و درآمدهای شرکت خود را نیز بهبود بخشید.

 

کیفیت بالا و نگهداری آسان تابلو های بزرگ تبلیغاتی پشت بام

 

تابلوهای بزرگ تبلیغاتی لبه بام نیازمند سازه نگهدارنده قوی و مطمئن هستند تا بتوانند با شرایط جوی و عوامل محیطی مختلف مقاومت کنند. ما با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی‌های پیشرفته، تابلوهایی را طراحی و ساخت می‌کنیم که به طور مداوم درخشش خود را حفظ می‌کنند و از طریق نگهداری آسان می‌توانید از آنها بهره‌برداری کنید.

اجرای تابلو عمودی نمای ساختمان
تابلو بزرگ گشت بام تابلو پشت بام تابلو سازی دیبا

جنس و مواد اولیه استفاده شده برای ساخت تابلو پشت بام

تابلوهایی که بر روی پشت بام ها نصب می شوند باید از ایمنی و امنیت بالایی برخوردار باشند. این تابلو ها از نظر ارتفاعی در بلندترین مکان ها نصب می شوند. از این رو برای نگهداری سازه های تابلو پشت بام، از پروفیل های آهنی سنگین استفاده می شود.

این مسئله را به یاد داشته باشید که برای طراحی و اجرای تابلو های پشت بامی باید سازه های محاسبه شده با دقت انجام شود. پس سفارش این نوع تابلو ها به کارگاه های کوچک که از مهارت و تجربه ی کافی برخوردار نیستند، می تواند ریسک بزرگی باشد.

یک تابلو ساز ماهر و حرفه ای برای ساخت و اجرای این تابلو پشت بام ها لازم است. اگر این تابلو ها به درستی و با ایمنی بالا نصب نشوند می تواند خطرات جبران ناپذیری به بار آورد.

معمولا برای ساخت این نوع از تابلو ها از زمینه ی اصلی به جنس کامپوزیت، چوب پلاست و یا ترموود استفاده می کنند. زیرا این جنس ورقه ها سبک بوده و هر نوع حروف برجسته ای بر روی آنها به زیبایی قرار می گیرد.

حروف برجسته ای که برای تابلو پشت بام استفاده می شود اصولا از جنس چلنیوم، استیل، پلکسی و .. می باشند. برای نورپردازی این حروف برجسته می توان اقدام نمود. زیرا تاریکی شب برخی از تابلو ها را ناخوانا نموده و لازم است برای جلب توجه بیشتر و بهتر، نورپردازی بر روی آنها انجام شود.

برای آشنایی با اجزای تابلو در تابلو سازی

صفحه نحوه محاسبه قیمت در تابلو سازی

را مشاهده فرمایید.

نحوه محاسبه قیمت
نحوه محاسبه قیمت تابلو حروف برجسته
تابلو بزرگ گشت بام تابلو پشت بام تابلو سازی دیبا

 

محل های قرار گیری تابلو های پشت بامی

شهرداری های هر منطقه ای برای نصب تابلو های پشت بامی مقررات ویژه ای قرار داده اند. این که تابلو پشت بام باید دارای چه ابعادی باشد و به چه صورت نصب شود. پس تابلو سازها باید تمام این مقررات را در زمان ساخت تابلو های پشت بامی رعایت نموده و سپس اقدام به نصب آن نمایند.

تجربه و تخصص تابلو سازی دیبا در طراحی و نصب تابلو های بزرگ تبلیغاتی

 

<p>تیم ما از تجربه و تخصص بالایی در طراحی و نصب تابلوهای بزرگ تبلیغاتی لبه بام برخوردار است. ما با توجه به نیازها و خواسته‌های شما، تابلوهایی را طراحی و ساخت می‌کنیم که با شخصیت و مشخصه‌های شرکت شما سازگاری کامل داشته باشند. همچنین، در کنار طراحی و ساخت، ما خدمات نصب و پشتیبانی فنی را نیز به شما ارائه می‌دهیم.

تابلو بزرگ گشت بام تابلو پشت بام تابلو سازی دیبا
تابلو لبه پشت بام املاک آسایش

برخی از این قوانین عبارتند از: نصب تابلو های بزرگ بر روی درختان ممنوع است. درست است که تابلو پشت بام ها را می توان بر فراز هر بلندی نصب نمود، اما نصب این تابلو ها بر بلندای درختان ممنوع است.

استفاده و نصب تابلو های عمود بر ساختمان و یا معابر عمومی ممنوع است. پس نمی توان تابلو های پشت بامی را به صورت عمود، بر بلندای ساختمانی نصب و اجرا نمود. این تابلو پشت بام ها بسیار حساس بوده و

باید برای نصب و طراحی آن از افراد متخصص در زمینه ی تابلو سازی استفاده نمود.

 

نحوه همکاری با ما جهت طراحی، ساخت و نصب تابلوهای لبه بام

 

با ما تماس بگیرید. ما از این فرصت برای تبادل اطلاعات و بررسی نیازها و خواسته‌های خاص شما استفاده می‌کنیم. تیم ما آماده است تا با بهره‌گیری از دانش شما و ارائه راهکارهای تبلیغاتی موثر، برند و محصولات شرکت شما را به عنوان یک رقیب قدرتمند در بازار مطرح کنیم. با اعتماد به خدمات ما، می‌توانید به تبلیغاتی جذاب و موثر دست یابید که تأثیر مثبتی بر روند کسب و کار شما خواهد داشت.

ممکن است به این موضوعات علاقه مند باشید:

تابلو سازی – تابلو چلنیومتابلو اداری – تابلو مجتمع تجاری – تابلو راهنما

نمونه تابلو های جدید را ببینید.
تابلو بزرگ لبه بام بیمارستان
call to tablo diba