تابلو راهنما مراکز تجاری

حتما بارها برای شما نیز اتفاق افتاده است که وارد مراکز تجاری بزرگی می شوید. ولی نمی دانید از کدام سمت به کجا می رسید. استفاده از تابلو راهنما مراکز تجاری برای چنین محیط هایی به شدت لازم است. همیشه در مراکز تجاری شخص خاصی وجود ندارد که شما را از سردرگمی نجات دهد. 

یا اگر چنین شخصی باشد مسلما نمی تواند، در طول روز پاسخگوی هزاران نفری که به این مراکز تجاری عبور و مرور می کنند باشد. پس نصب تابلو راهنما مراکز تجاری به شدت می تواند راه حل فوق العاده ای باشد.

مردم از دیرباز برای یافتن محل مورد نظر خود به دنبال نشانه هایی بوده اند. این نشانه ها می توانست به روش های مختلفی برای افراد نمایش داده شود. اما امروزه نشانه ها نیز پیشرفت نموده اند و به تابلو راهنما مراکز تجاری در آمده اند. 

تابلو راهنمای مراکز تجاری

 

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

تابلو یکسان در مراکز تجاری

طراحی و تولید انواع تابلو های یکسان در مراکز اداری و تجاری همیشه یکی از دقدقه های اصلی سازندگان و گردانندگان این بنا ها بوده است. مجموعه تابلو سازی دیبا آمادگی دارد تابلوهای اختصاصی جها یکپارچه سازی و یکسان سازی تابلو های داخل پاساژ ها و مراکز تجاری را تولید و ارائه نماید. این تابلو ها به گونه ای طراحی شده است که انعطاف لازم جهت استفاده مشاغل مختلف را داشته باشد و با کمترین محدودیت قابل اصلاح و تغییر باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تابلو ها با ما تماس بگیرید.

باکس تابلوی یکپارچه در مراکز تجاری و پاساژها

تابلو هایی که شما می توانید در هر محیطی با آنها روبرو شوید. در برخی مراکز طراحی و لوگو یی که بر روی تابلو راهنما مراکز تجاری وجود دارند، در اولین برخورد ارباب رجوع را به سمت خود می کشانند. حتما برای شما نیز اتفاق افتاده است، که به محض ورود به شرکت یا اداره ای تابلوی راهنمای بزرگی مقابل روی خود دیده اید. بدون این که نیاز به پرسیدن سوالی از نگهبان داشته باشید، به محل مورد نظر خود حرکت می کنید. 

دقیقا تابلو راهنما مراکز تجاری نیز می تواند چنین ویژگی ای داشته باشد. شما به راحتی می توانید در اولین برخورد با تابلو راهنما به سمت محل مورد نظرتان حرکت نمایید. تابلو های راهنما معمولا با مواد اولیه مختلفی طراحی و اجرا می شوند. این مواد اولیه با موادی که برای تابلو های تبلیغاتی استفاده می شوند متفاوت هستند.

حروف برجسته پلکسی ایستادخ در مرکز تجاری
تابلو راهنما شرکتی

اهمیت استفاده از تابلو راهنما مراکز تجاری

علم پزشکی ثابت نموده است انسان ها مفاهیم را به صورت تصویری، بهتر درک می کنند و در ذهن خود ذخیره می کنند. به همین دلیل امروزه استفاده از انواع تابلو های تجاری و تبلیغاتی در سراسر دنیا فراگیر شده است. تابلو راهنما مراکز تجاری یکی از نمونه های این تابلو ها می باشد.

معمولا مراکز تجاری ممکن است انواع مراکز خرید، یا شرکت های تجاری باشند. برای مراکز خرید اصولا استفاده از تابلو های راهنما چندان حائز اهمیت نیست. زیرا زمانی که وارد مراکز خرید می شوید اولین چیزی که چشمانتان به دنبال آنهاست، تابلو های تبلیغاتی و نام برند های معروف است.

از این رو استفاده از تابلو راهنما مراکز تجاری، برای مراکز خرید بی معناست. در این مراکز بهتر است بیشتر از تابلو های تبلیغاتی عالی و زیبا استفاده شود. اما زمانی که وارد شرکت های تجاری می شوید، مخصوصا شرکت های بزرگ و بین المللی، اگر با تابلو راهنما مراکز تجاری روبرو نشوید، دچار نوعی کلافگی و سردرگمی خواهید شد. 

این مراکز بزرگ بدون تردید به تابلو های راهنما احتیاج دارند. اما تابلو راهنما مراکز تجاری باید چه خصوصیات و ویژگی هایی داشته باشد؟ این نیز می تواند به عنوان یک مسئله ی دیگر مورد توجه قرار گیرد. 

تابلو راهنما ساخت تابلو سازی دیبا
تابلو راهنما ساخت تابلو سازی دیبا
تابلو راهنما ساخت تابلو سازی دیبا
تابلو راهنما ساخت تابلو سازی دیبا

انواع تابلو های راهنما در مراکز تجاری

تابلو راهنما مراکز تجاری بسته به محیط و محل نصب خود، انواع مختلفی دارند. برخی از مراکز تجاری ترجیح می دهند از تابلوهای راهنمای دیواری استفاده نمایند. برخی دیگر از تابلو های آویزان، و به همین ترتیب تابلو های مختلفی را استفاده کنند.

تابلو راهنما مراکز تجاری دیواری اصولا به شکل فلزی ساخته می شوند. این تابلو ها در مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، مراکز تجاری نیز یکی از محیط های عمومی است که به علت رفت و آمد زیاد و شلوغ بودن، نیاز به تابلو های راهنما دارد. 

تابلو های راهنمای دیواری از دو نوع استیل براق و خشدار ساخته می شوند. این تابلو ها دارای طراحی های ویژه ای هستند که به ارباب رجوع کمک می کند تا مسیر یابی درستی داشته باشد. این که یک تابلو راهنما مراکز تجاری را طراحی نموده و نصب کنیم، به تنهایی ملاک خوبی نیست. 

یک تابلوی راهنما باید علاوه بر راهنمایی اهمیت و حساسیت مرکز تجاری را نیز به نمایش بگذارد. از این رو طراحی این تابلو ها به دقت و خلاقیت بالایی نیاز دارد. تصور کنید زمانی که وارد یک مرکز تجاری بین المللی می شوید، انتظار دارید حتی تابلو راهنما مراکز تجاری آن نیز از جذابیت و خلاقیت بالایی بهره مند شده باشد. 

در ای حال است که متوجه می شوید این شرکت از نظرم و دیسیپلین بالایی در انجام کارهای خود بهره مند است. پس برای همکاری با چنین مراکز تجاری مشتاق می شوید. پس یک تابلو ساز حرفه ای باید برای ساخت و طراحی تابلو راهنما مراکز تجاری به شکل دیواری این مسائل را مد نظر قرار دهد.

برخی تابلو های راهنمایی سالنی هستند. تابلو راهنما مراکز تجاری که به صورت سالنی طراحی می شوند، با لایت باکس ساخته می شوند و بر سر درب ورودی نصب می شوند. این تابلو ها به شکل های مختلفی طراحی و اجرا می شوند. بسته به مرکز تجاری مورد نظر تابلو های راهنمایی سالنی ممکن است ایستاده، دو طرفه، یا تبلیغاتی باشند.

تابلو راهنما مراکز تجاری که به شکل سالنی ساخته و نصب میشوند، بسیار قابل توجه هستند و از زیبایی خاصی بهره مند هستند. به همین دلیل بیشتر مورد توجه مراکز تجاری قرار می گیرند. برخی تابلو های راهنمایی وجود دارند که بیرون از مراکز تجاری نصب می شوند.

 این ها بیشتر به عنوان تابلو های معرف شناخته می شوند. اما کار راهنمایی ارباب رجوع را نیز به عهده دارند. 

تابلو های راهنما و مواد اولیه تشکیل دهنده آنها

تابلو راهنما مراکز تجاری در برخی موارد به منظور خروج اضطراری نصب می شوند، بیشتر از جنس ورقه های پلکسی گلاس، یا لایت باکس هستند. این تابلو ها دارای نورپردازی می باشند و برای نورپردازی آنها از لامپ های اس ام دی استفاده می شود.

تابلو راهنما مراکز تجاری که در سر درب اتاق ها نصب می شوند، نوعی دیگر از تابلو های راهنما می باشند. این تابلو ها معمولا از جنس فلز و یا آلومینیوم هستند. برای این که ارباب رجوع ها دچار سردرگمی نشوند، بر سر در اتاق ها نصب می شوند. تا بگویند اتاق مورد نظر متعلق به چه شخصی می باشد.

برخی تابلو راهنمای مراکز تجاری اداری وجود دارند، که بیشتر برای مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. این تابلو ها هم در فضای داخلی و هم در فضای خارجی به راحتی نصب می شوند. به مراجعه کننده ها کمک می کنند تا بخش مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. 

استفاده و نصب این تابلو ها در مراکز اداری کمک می کند تا مراجعه کنندگان به راحتی و با سرعت بیشتری کار خود را انجام دهند. بدون این که نیاز به راهنمایی شخص خاصی داشته باشند.

برخی تابلو های راهنمای اداری هستند که در تمام مجتمع های اداری، تجاری، و حتی مسکونی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تابلو راهنما مراکز تجاری و اداری بیشتر به شکل دیواری و استند مورد استفاده قرار می گیرند و از فلز و آلومینیوم ساخته شده اند. 

این تابلو ها کمک می کنند تا مراجعین به راحتی محل مورد نظر خود را بیابند. نوع دیگری از تابلو راهنما مراکز تجاری توسط تابلو سازان ساخته می شود که تابلو های فلزی هستند. 

این تابلو ها هم جنس رویه و هم جنس بدنه ی آنها از فلز است. این تابلوها به صورت تابلو های فلزی یک طرف و دو طرفه و یا حتی تابلو های فلزی رومیزی ساخته می شوند. از این نوع تابلو ها بیشتر برای تابلو راهنمای مراکز تجاری، اداری، راهنمای طبقات و … استفاده می شود. 

سفارش اینترنتی تابلو پذیرش بیمارستان
تابلو های مجتمع تجاری حیات سبز نیاوران