جعبه های نور دار یا تابلو لایت باکس

تابلو های تبلیغاتی در طرح ها و شکل های مختلفی ساخته می شوند. یکی از این تابلو ها، تابلو لایت باکس یا جعبه نوردار است. این تابلو ها را هم می توان در محیط های داخلی و مغازه ها استفاده کرد، هم می توان از آنها در محیط های بیرونی استفاده نمود. 

معمولا جنس بدنه ی تابلو لایت باکس آلومینیومی می باشد. برای شفافیت و درخشندگی این تابلو ها از رنگ های الکترواستاتیک استفاده می شود. حتما با خودتان فکر می کنید چطور بر روی یک جعبه ی شیشه ای تصویری چاپ شود؟ این چاپ تصاویر چاپ یو وی هستند. 

تابلو لایت باکس

چاپ های یو وی نوعی از چاپ بر روی تابلو لایت باکس است، که هم دارای دوام بسیار زیاد بوده، هم از وضوح بیشتری برخوردار است. تابلو های لایت باکس دارای بدنه ای از یک سانت تا سیزده سانت ساخته می شوند. عموما در گذشته برای نورپردازی این تابلو ها از مهتابی یا فلورسنت استفاده می شد. اما این نورپردازی ها ضعف های بسیاری داشتند.

از این رو امروزه برای نورپردازی تابلو لایت باکس از نور های اس ام دی استفاده می کنند. این تابلو ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به دلیل شفافیت و کیفیت چاپ لایت باکس ها، و نورپردازی تابلو ها. 

برای این که از تابلو عالی جهت تبلیغات استفاده کنید، می توانید به تابلو لایت باکس محیطی توجه ویژه ای داشته باشید.

تابلو سازیتابلو شرکتتابلو مغازهتابلو اداریتابلو راهنما

تابلو بک لایت پشت نور

انواع تابلو لایت باکس یا جعبه های نور دار

تابلو های جعبه نوردار یا لایت باکس در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند. معمولا این تابلوهای لایت باکس به دلیل کم هزینه بودن و ساخت آسان، مورد استفاده ی بسیاری از افراد می باشند. برند های معروف ترجیح می دهند از تابلو های لایت سفارش داده و آنها را برای تبلیغات به فروشگاه های بزرگ بفرستند. 

با این روش هزینه ی کمی استفاده می کنند ولی بهترین تابلو تبلیغاتی را می سازند. تابلو لایت باکس ها انواع مختلفی دارند. ما در این مقاله برای شما چند نمونه از این تابلو ها را بیان می کنیم. تابلو های لایت باکس فرم لس، تابلو های کریستالی، تابلو های استیل برجسته، تابلو های لایت باکس اسنپ فریم و… .  

تابلو لایت باکس نمایشگاهی

تابلو لایت باکس آلومینیومی :

تابلو های آلومینیومی دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم هستند. پهنای این تابلو ها از 6 سانت تا 13 سانت متغیر است. بر روی این تابلوهای لایت باکس آلومینیومی تصویر چاپ شده، بین دو طلق شیشه ای قرار می گیرد و بر روی پس زمینه ای از آلومینیوم نصب می شود.

معمولا از این تابلو ها هم در محیط های داخلی و هم در محیط های بیرونی استفاده می شود. در شکل های لایت باکس یک طرفه، دو طرفه و پرچمی تهیه و نصب می شوند. نوعی از تابلو های تبلیغاتی فوق العاده راحت هستند. 

تابلو لایت باکس ها قابلیت تعویض تصویر داشته و می توان به هر محلی که بخواهید آن را جابجا نمود. چون شبیه به قالب های ایستاده با یک پایه بر روی زمین قرار می گیرند. نیاز به نصب دائمی آنها بر سر در مغازه ها و شرکت ها نیست.

تابلو لایت باکس آلومینیومی

تابلو های لایت باکس فرم لس:

این نوع از تابلو های تبلیغاتی نیز همچون تابلو های آلومینیومی، جنس بدنه ای از آلومینیوم دارند. برای این تابلو ها اصولا از رنگ های الکترواستاتیک استفاده می شود. اما تابلو های فرم لس با تابلو های آلومینیومی در این مزیت است که، بر روی این تابلو ها از پارچه ای به نام تکست لایت برای پوشش روی تابلو استفاده می شود.

به راحتی می توان طرح فوق العاده زیبایی را بر روی تابلو لایت باکس فرم لس چاپ نمود. پارچه های رویی این تابلو قادر هستند طرح را با کیفیت و وضوح بالا بر روی خود دریافت نموده و توسط روشنایی های اس ام دی به جذابیت خود بیفزایند.

تعویض تصویر بر روی این تابلو ها نیز آسان می باشد زیرا پارچه های رویی تابلو که طرح بر روی آنها چاپ می شود، با یک مغزی پلاستیکی اطراف آن پوشانده شده است. پی کافیست این پارچه ها را با دست بکشید و پس از تعویض مجددا بر روی تابلو نصب نمایید.

تابلو لایت باکس را نیز هم می توانید در محیط داخل و هم در محیط خارج نصب نمایید. جعبه های نورداری که با کمترین هزینه ساخته می شوند، بیشترین طرفدار را جهت تبلیغات دارند. قابلیت جابه جایی این تابلو ها، به فروشندگان این امکان را می دهد. تا هر کجا که بخواهند از این تابلو استفاده کنند.

تابلو لایت باکس فریم لس

تابلو های لایت باکس کریستالی:

تابلو های کریستالی تابلو هایی به شدت جذب کننده هستند. به راحتی می توان بر روی بک لایت ها طراحی های جذابی را اجرا نمود و از آنها برای تابلو های کریستالی استفاده کرد. معمولا این تابلو ها دارای دو لایه ورقه ی پلکسی گلاس هستند. 

به راحتی می توان تصاویر این تابلو لایت باکس ها را تعویض نمود. حتی توسط خود اشخاص. پس از ساخت تابلو دیگر نیازی نیست یک تابلو ساز برای تعویض تصویر پیدا کنید. این عمل به راحتی توسط خود شما قابل اجراست. 

از تابلوهای لایت باکس کریستالی نمی توان در محیط های بیرونی استفاده نمود. به دلیل حساسیت جنس تابلو های کریستالی، از این رو فقط می توانید از آنها در محیط های داخلی استفاده نمایید. برای تعویض تصویر تابلو کافیست اطراف تابلو را باز کنید و عکس را به راحتی تعویض نموده مجددا تابلو را در محل قبلی قرار دهید.

معمولا می توان تابلو لایت باکس کریستالی را بر روی سنگ، mdf، دیوار های گچی و حتی سقف نیز نصب نمود. طرح هایی که برای این تابلو مورد استفاده قرار می گیرد، توسط دستگاه لیزر برش داده می شود. به همین دلیل هیچ مشکلی برای طرح های ظریف درخواستی شما نیز پیش نخواهد آمد.

تابلو لایت باکس کریستالی

مزایا و کاربرد استفاده از تابلو های لایت باکس

تابلو لایت باکس ها به دلیل قابلیت جابجایی آسان برای هر محیطی مناسب هستند. اما بیشترین محل هایی که این تابلو ها کاربرد دارد اصولا داخل متروها، سالن های سینما، غرفه های نمایشگاه های بین المللی، بازار های موبایل و… است.

هر تابلویی بسته به مواد اولیه و متریالی که برای آن استفاده می شود، دارای مزایایی است. تابلو لایت باکس نیز از این قائله مستثنی نیست. این تابلو ها که از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند بسیار کم مصرف می باشند. یعنی استفاده از ایت تابلو ها در مصرف برق صرفه جویی می کند. 

از طرف دیگر به دلیل ساخت آسان و مقرون به صرفه توسط اکثریت انتخاب می شود. این تابلو ها مقاومت بالایی دارند و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. لامپ های اس ام دی که برای تابلو لایت باکس استفاده می شود، منجر به پخش نور به صورت یک دست می شود. 

از طرفی دیگر عکس هایی که در این تابلو ها استفاده می کنید را می توانید به راحتی و در کمترین زمان تعویض نمایید. نیازی به یک فرد متخصص ندارید، شما می توانید خودتان این تعویض را انجام دهید.  

تابلو لایت باکس ها چون در زیر اشعه ی مستقیم خورشید قرار نمی گیرند، مدت طولانی تری دوام دارند. شما می توانید این تابلو ها را هم به صورت دیواری، هم ایستاده و هم آویزان در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید. 

ضخامت تابلو لایت باکس ها بسیار کم است و نسبت به تابلو های دیگر انرژی کمتری مصرف می کند. با سفارش این تابلو ها از تمام مزایای آن بهره مند شوید.

تابلو لایت باکس بک لایت تابلو سازی دیبا
تابلو لایت باکس بک لایت تابلو سازی دیبا
تابلو لایت باکس بک لایت تابلو سازی دیبا
تابلو لایت باکس بک لایت
تابلو لایت باکس بک لایت تابلو سازی دیبا
تابلو لایت باکس بک لایت تابلو سازی دیبا
call to tablo diba