تولید تابلو گرد دوطرفه تابلو دیبا فروش تکی و عمده ویژه همکار

تابلو گرد دوطرفه، یکی از تابلوهای تبلیغاتی مهم و موثر در بسیاری از مغازه‌ها، مراکز تجاری و فروشگاه‌ها است. این تابلوها از دو طرف قابل رویت هستند و همین موضوع تاثیر تبلیغاتی آن‌ها را تقویت می‌کند. طراحی این تابلوها به گونه‌ای است که به راحتی قابل رویت و خواندن هستند، حتی برای رهگذرانی که به تابلوی اصلی توجه نکنند.

این تابلوها معمولا در اندازه‌ها و اشکال مختلفی تولید می‌شوند و با استفاده از موادی مانند حروف برجسته، کامپوزیت، چنلیوم و استیل ساخته می‌شوند. تابلو سازی دیبا به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر این نوع تابلوها، با استفاده از تکنولوژی روز و مواد با کیفیت، تابلوهای تبلیغاتی گرد دوطرفه با طراحی زیبا و جذابی را تولید و ارائه می‌کند.

 

.

لایت باکس گرد دو طرفه
لایت باکس دو طرفه دایره همراه اول

ویژگی های تابلو گرد دوطرفه چیست؟

تابلوها با اهداف مختلف طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند. البته تمام تابلوها در درجه اول برای کسب و کار طراحی می شوند. بنابراین باید تمام نکات مهم در طراحی جذاب را داشته باشند. در این صورت می توانند گزینه خوبی برای جذب مشتری و سایر افراد باشند. تابلو دیبا در زمینه تابلو گرد دوطرفه به مشتریان خدمات بسیاری ارائه می کند.

استحکام تابلو گرد دو طرفه

تابلو گرد دو طرفه به دلیل داشتن دو صفحه قابل رویت، از استحکام بالایی برخوردار است. این تابلوها از مواد با کیفیت و مقاوم تهیه می‌شوند، مانند آلومینیوم، استیل، پلاستیک و شیشه، که قادر به تحمل شرایط آب و هوایی مختلف و نور خورشید مستقیم هستند. همچنین طراحی و ساخت این تابلوها با رعایت استانداردهای ایمنی و کیفیت، امکان پایداری و استحکام بالایی را برای آنها به ارمغان می‌آورد. با توجه به این موارد، استفاده از تابلو گرد دو طرفه برای تبلیغات و نمایش برند، یک گزینه مطمئن و مقرون به صرفه است.

 
 
تو.لید عمده تابلو گرد دو طرفه ویژه همکار

سفارش تابلو گرد دوطرفه  

یکی از این خدمات سفارش تابلو به شکل اینترنتی است. در واقع مشتری در این حالت فقط به یک تماس تلفنی نیاز دارد. کلیه اقدامات صفر تا صد بازدید از محل، راهنمایی در مورد نوع تابلو، ارائه مشاوره و نصب توسط شرکت تابلو دیبا انجام می گیرد. مهم ترین خدمتی که شرکت تابلو دیبا به مشتری ارائه می نماید، تولید عمده و فروش ویژه همکار تابلو گرد دوطرفه است. تولید عمده تابلو بک لایت دوطرفه باعث شده تا قیمت این تابلوها شکسته شود و مشتری از فروش ویژه همکار بهره مند گردد.

تابلو بک لایت دوطرفه با دید ابتکاری طراحی شده و برای اجرای خواسته های کاربران و مشتریان بسیار ایده آل می باشد. تابلوهای دوطرفه در واقع تابلوهای چلنیوم هستند. کشور اسپانیا اولین سازنده و کاربر تابلو گرد دوطرفه بوده و این تابلوها در روزگار گذشته تنها با دو رنگ ارائه می شدند. امروزه افراد ماهر و متخصص زیادی در شرکت تابلو دیبا طراحی تابلو گرد دوطرفه را انجام می دهند. در واقع این افراد دید خلاقانه بسیار خاصی دارند و به همین خاطر می توانند طرح های مختلفی را برای تابلو در نظر بگیرند. با انتخاب طرح مناسب برای تابلو می توانید آن را به شکل مطلوبی خصوصی سازی کنید و مطابق با نیاز مشتری طراحی نمایید.

تابلو گرد دو طرفه کافه

دلیل محبوبیت تابلو بک لایت دوطرفه

 تابلو بک لایت دوطرفه یک آدرس دهی قوی به مشتریان و طرفداران شما می دهد. این نوع تابلوها می توانند مشتریان را به خوبی از سراسر شهر به فروشگاه، مغازه یا کافی شاپ شما فرا بخوانند. یکی از وظایف اساسی بهره مندی از تابلو گرد دوطرفه، تبلیغات برند است. در واقع این تابلو برای نمایش و معرفی برند شما بسیار کاربردی است.

 واقعیت امر این است که چنین تابلوهایی بهتر از هر کارشناس و متخصص بازاریابی می توانند شما را به دیگران معرفی کنند. تابلو گرد مغازه به شکل عمود نصب شده و همین موضوع امکان دید دوطرفه را برای آن فراهم می سازد. این نوع ویژگی، تابلو گرد دوطرفه را از سایر تابلوهای دیگر متمایز و شاخص می کند. چون بقیه تابلوها بر روی سردر یا دیوار مغازه چسبانده می شوند و فقط از روبه‌رو قابل مشاهده هستند. تابلو دوطرفه لزوماً گرد نیست. این تابلوها می توانند در اشکال دیگری نظیر مربع، مستطیل و… نیز طراحی شوند.

تابلو شرکت، کت وشلوار شرکت
تابلو مدرن دو طرفه

متریال تابلو گرد دوطرفه

 تابلو گرد دوطرفه در متریال مختلفی طراحی و تولید می شود. این تابلو می تواند از فلزات مختلفی نظیر آلومینیوم تولید شود. بیشتر این فلزات قابلیت رنگ آمیزی دارند و می توانند تابلو را به سبک مورد نظر مشتری خصوصی سازی کنند. تابلوهای فلزی قیمت مناسبی دارند.

تابلو استیل دوطرفه برای مغازه های مختلف همچون فست فود، غذاخوری، فروشگاه و… بسیار پیشنهاد می شود. این نوع فلزات می توانند جلوه فوق العاده در شهر داشته باشند و مقاومت بالایی نیز در برابر عوامل مختلف دارند. تابلوهای مغازه در سردر بیرونی به کار گرفته می شوند. بنابراین باید ویژگی های مقاومتی لازم در مورد آن ها به کار گرفته شود. از این رو دو نوع متریال برای طراحی تابلوهای مغازه مدنظر قرار می گیرد. تابلوهای فلزی مانند استیل یا آلومینیوم و… و تابلوهای پلاستیکی مقاوم.

 تنها این نوع متریال می توانند در برابر شرایط رطوبتی و بارانی تاب بیاورند و استحکام خود را حفظ کنند. ممکن است تابلو گرد دوطرفه در طی روز و شب تحت تاثیر ناملایمت های جوی مثل تگرگ، باران شدید، طوفان، گرد و غبار و… قرار بگیرد. تمام این عوامل می توانند مشکلات زیادی برای تابلوها ایجاد کنند. تنها تابلو گرد دوطرفه مقاوم و مستحکم می تواند در برابر این نوع ضربه ها تاب بیاورد.

تابلوهای دوطرفه بسته به نوع مواد می توانند تنوع خوبی در طراحی، رنگ آمیزی و… داشته باشند. همچنین از ایده های جذاب نور برای نمود بیشتر تابلوها استفاده می شود. این موضوع یک ویژگی مثبت و کاربردی برای جذب مشتری در شبانه روز است.

 تابلوهای گرد دوطرفه قابل حمل هستند. از این رو با نقل مکان می توانید این تابلوها را نیز به محل جدید کسب و کار خود ببرید. در واقع شما تابلو گرد دوطرفه را با شروع کار در بیرون از مغازه می گذارید و با اتمام روز کاری نیز آن را به داخل مغازه می آورید. تابلوهای دوطرفه با وزن بسیار کمی عرضه می شوند.

لوگوی شرکت پشت نور دار

تابلو گرد دو طرفه گردان

تابلو گرد دو طرفه گردان، نوعی تابلوی تبلیغاتی است که به دلیل دو روی قابل رویت بودن، معمولا در محل هایی که از دو جهت دیده می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد. این تابلوها برای جذب توجه مشتریان و تبلیغات موثر، اغلب با چرخش مداوم و گردش درباره محور خود طراحی شده اند.

به دلیل عدم داشتن موتور قدرتمند، این تابلوها برای استفاده در محیط داخلی مثل مراکز خرید، رستوران‌ها، نمایشگاه‌ها، و موزه‌ها بسیار مناسب هستند. همچنین، این تابلوها در محیط‌هایی که باد شدید دارند نمی‌توانند به خوبی عمل کنند، زیرا این شرایط ممکن است باعث تعریض تابلو و یا حتی خرابی آن شوند. به همین دلیل، استفاده از این تابلوها در محیط‌هایی که تحت تأثیر باد شدید هستند، پیشنهاد نمی‌شود.

 
تابلو مدرن دو طرفه
تابلو عمودی دو طرفه مدرن
تابلو مدرن دو طرفه
تابلو گرد دو طرفه جدید مخصوص فست فود
تابلو نورپردازی خاص گرد دو طرفه
تابلو نورپردازی خاص گرد دو طرفه