تابلو ورودی شرکت یا تابلو هویت سازمانی

تعریف هویت سازمانی بخشی از اقدامات بازاریابی در شرکتها است. تابلو ورودی شرکتها میتواند اولین المان تصویری باشد که پیام سازمان و شعارهای تبلیغاتی شرکت را به وسیله آن به گوش مشتری برسانیم.

تابلو هویت شرکت میتواند تابلوی کوچکی باشد که کنار درب ورودی شرکت نصب می شود یا دیواری در شرکت است که لوگوی شرکت به همراه شعار سازمانی بر روی آن قرار میگیرد. .

اشرکت های بزرگ مشابه انسان ها برای خود شخصیت تعیین کرده و با استفاده از این هویت سازمانی خود را شکل می دهند. هویت سازمانی برخی باید ها و نبایدهای رفتاری در شرکت را مدیریت می کند. اما تقش تابلوسازی در ترسیم و نمایش این هویت کلیدی است. مراجعه کنندگان به شرکت ها در اولین برخورد تابلوی شرکت را می بینند و این فرصت طلایی اولین برخورد مشتری با شماست. بر سردر شرکت نصب شده ایت توجه شما را به خود جلب می کند. 

 

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

تابلو هویت شرکت

به صراحتی می توانیم بگوییم چنین شرکت هایی هویت خود را به بهترین شکل ممکن معرفی می کنند. نصب هر نوع تابلویی که برای جذب مشتری و جلوگیری از سردرگمی ارباب رجوع در یک شرکت نصب شود، نشان از نظم و دیسیپلین خاص آن شرکت می باشد. 

تابلو ورودی شرکت آبتاب اندیشان پارسیان

نمونه تابلو وردی شرکت

 

تابلو ورودی شرکت تابلو سازی دیبا

نمونه تابلو وردی شرکت

 

تابلو المان ورودی شرکت دایا پارسیان در الهیه تهران

نمونه تابلو داخلی شرکتها

 

انواع تابلو هویت شرکت متناسب با محل قرار گیری شرکت

تابلو هویت شرکت در دو حالت اصلی قابل اجرا هستند:

 

نوع اول تابلوداخلی شرکت

تابلو هایی که درب ورودی شرکت نصب می شوند و معمولا لوگوی شرکت را به نمایش می گذارند

 

 

تابلو برجسته لوگو با نور ورودی شرکت

نوع اول تابلو داخلی شرکت

تابلو هایی که لوگو یا شعار سازمانی را بر روی یکی از دیوارهای شرکت به نمایش در می آورد و معمولا محل مناسبی برای عکس یادگاری و به اشتراک گزاری عکس های سازمانی در شبکه های اجتماعی هستند

 

لوگوی برجسته استیل بیمارستان بازرگانن در بخش سی سی یو

 

 

این که ما از چه نوع تابلویی برای معرفی شرکت استفاده می کنیم، بسته به نوع فعالیت آن شرکت متغیر می باشد. برخی از شرکت ها که خود در زمینه های هنری فعالیت دارند هرگز از تابلو های رسمی برای معرفی خود استفاده نمی کنند. 

حتما با شرکت های طراحی داخلی دکوراسیون برخورد داشته اید. تابلو هایی که برای این شرکت ها استفاده می شود، اصولا تابلو های ترموود می باشند. تابلو هویت شرکت است، پس باید این مسئله را به بهترین نحو به مخاطب انتقال دهید. 

یک شرکت طراحی باید نشان دهد که مدرنیته و کلاسیک بودن لازمه ی هنر است. پس با نصب تابلو های ترموود به مخاطب این حس را القا می کند که ما در عین حال که با متدهای روز دنیا آشنا هستیم، کلاسیک بودن را نیز در طراحی های خود مد نظر قرار می دهیم.

اما آیا به نظر شما استفاده از تابلو ترموود ها برای یک شرکت تولید ماشین آلات صنعتی مناسب است؟ هرگز تصور نمی کنید بر سردر یک شرکت تولید ماشین آلات صنعتی تابلوهایی کلاسیک ترموود نصب شده باشد. 

این که یک تابلو ساز دارای چه مهارتی باشد تا بتواند انتخاب درستی برای تابلو هویت شرکت داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است. پس پیش از اقدام به سفارش ساخت تابلو، از داشتن مهارت تابلو ساز خود اطمینان حاصل نمایید.

تابلو راهنما ساخت تابلو سازی دیبا
تابلو راهنما ساخت تابلو سازی دیبا
تابلو راهنما ساخت تابلو سازی دیبا
تابلو راهنما ساخت تابلو سازی دیبا

انواع تابلو های طراحی شده برای شرکت ها

تابلو هایی که برای شرکت ها انتخاب می شوند در انواع متعددی طراحی و ساخته می شوند. برخی از این تابلو ها از جنس استیل، لایت باکس، پلکسی گلاس و … می باشند.

تابلو هویت شرکت باید زیبایی ظاهری فوق العاده ای داشته باشد. تا بتواند در مشتری حس خوبی ایجاد نماید. نوعی از تابلو های شرکتی، تابلو های پشت چسب دار هستند. تابلو هایی که بر روی دیوار نصب می شوند و زیبایی خاصی دارند. 

زیبایی این تابلو ها به دلیل استفاده نکردن از پیچ برای نصب آنها می باشد. در حالی که اکثر تابلو ها باید با پیچ بر روی دیوار نصب شوند.

این که شما از چه نوع تابلویی به عنوان تابلو هویت شرکت، استفاده می کنید، می تواند بسیار مهم باشد. نمای اولیه ی تابلو باید قدرت جاذبه ی بالایی داشته باشد. استفاده از نورپردازی برای برخی تابلو های شرکتی می تواند امتیاز بزرگی باشد. 

زیرا علاوه بر زیبایی به بهترین شکل ممکن توجه مشتری را به خود جلب می نماید. این که چه طراحی بر روی تابلو شرکت خود داشته باشید نیز بسیار مهم است. طراحی تابلو هویت شرکت باید به نوعی معرفی کننده برند، یا حیطه فعالیتی شرکت شما باشد. پس برای سفارش تابلوی شرکتی حتما به این مسائل توجه داشته باشید.

تابلو سی ان سی مشابه بانک سامان
تابلو نشان شرکت در اتاق کنفرانس سعادت آباد تهران
لوگوی شرکت پشت نور دار
لایت باکس گرد دو طرفه
باکس تابلوی یکپارچه در مراکز تجاری و پاساژها
تابلو هویت سازمانی شرکت استیل

حال تصور کنید یک شرکت به درستی نتواند هویت خود را بشناساند. تابلو هویت شرکت دارای جذابیتی نباشد که به درستی شرکت را معرفی کند. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مسلما خود شما به عنوان یک مشتری، هرگز به این شرکت قدم نخواهید گذاشت.

تصور این که یک شرکت هویت خود را به درستی نتوانسته است بیان کند، منجر می شود برای انجام پروژه های بزرگ اعتمادی به این شرکت نکنیم. پس به صراحت می توانیم بگوییم تابلو هویت شرکت، دارای اهمیت بسیاری است.

مزایای استفاده از تابلو ها بر سردر شرکت

شرکت ها بسته به نوع فعالیتی که دارند به روشهای مختلفی اقدام به تبلیغات می نمایند. یکی از این روش ها نصب تابلو های تبلیغاتی بر سر در شرکت ها می باشد. اما در اصل این تابلو ها برای تبلیغات نمی باشد. بلکه به نوعی تابلو هویت شرکت بوده و نقش شناسنامه، یا کارت شناسایی را برای شرکت بازی می کند.

اگر شما به دنبال شرکت خاصی باشید چگونه می توانید آن را پیدا کنید؟ مگر نه این که یک شرکت باید به نوعی خودش را به دیگران معرفی نماید؟ پس تابلوهایی که بر سردر این شرکت ها نصب می شوند اهمیت دارند.

برخی شرکت های معتبر دنیا و همچنین شرکت های بزرگ در دنیا، علاوه بر تابلو هویت شرکت، در بیرون و داخل ساختمان تابلو ها راهنمایی نیز نصب می کنند تا به بهترین نحو ممکن خدمات خود را به مشتری بشناسانند.

تابلو راهنما - information sign
تابلو درب وردی شرکت هانزا

 

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58