تابلو بک لایت یا پشت نور تابلویی درخشان

تابلو ها همیشه یکی از مهمترین موثر ترین روش ها برای تبلیغات به شمار می روند. یک تابلو خوب می تواند قدرت جاذبه ی بالایی برای جذب مشتری داشته باشد. حال برخی تابلو ها همچون تابلو پشت نور یا بک لایت، به دلیل داشتن چراغ های پشتی تابلو، برای فست فود ها، رستوران ها، غرفه سازی، موزه و … استفاده می شوند. 

 

تابلو بک لایت پشت نور

 

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

تابلو پشت نور یا بک لایت همانطور که از نامش مشخص است، توسط لامپ های کم مصرف، یا مهتابی و ال ای دی های مخصوص در پشت تابلو، چراغانی و تابان می شوند.  استفاده از این ابزار نوردهی باعث می شود تا نوشته های روی تابلو توسط نوری که از پشت آن ساطع می شود، بهتر به نمایش درآید. 

برای نور دهی به این تابلو ها نیاز به منبع انرژی دیگری نیست. زیرا تابلو پشت نور یا بک لایت از برق شهری استفاده می کنند. از طرفی مصرف برق این تابلو ها نسبت به لامپ های کم مصرف، کمتر است. این تابلو ها زمانی روشن می شوند که خود شما به صورت دستی اقدام به روشن کردن آن نمایید. 

به همین دلیل مصرف برق آنها بسیار محدود است. برای نصب تابلو پشت نور یا بک لایت می توان آنها را بالاتر از ریز نصب کرد و به صورت مخفی سیم برق آن را به پریز متصل نمود. تا به راحتی توسط کلید روشن و خاموش شود.

تابلو بک لایت پشت نور

کاربرد استفاده از تابلو پشت نور یا بک لایت

از آنجایی که این تابلو ها دارای مصرف انرژی کمی هستند بسیار مورد استفاده و توجه قرار گرفته اند. به همین منظور در محل ها و مکان های مختلفی کاربرد دارند. از جمله:

  • استفاده به عنوان لوگوی شرکت، یا معرفی محصولات شرکت و..
  • استفاده از تابلو پشت نور یا بک لایت برای تبلیغات در محیط کار، یا نمایشگاه ها و…
  • استفاده برای دفتر کار برخی مهندسین و مطب برخی از پزشکان
  • برای زیبا نمودن دکوراسیون منزل و طراحی داخلی 
  • استفاده به عنوان تابلو های تبلیغاتی بر سردر رستوران ها و فست فود ها
  • برخی از عروس و داماد ها به جای چاپ عکس بر روی شاسی از این تابلو ها استفاده می کنند
  • به عنوان هدیه برای دوستان و عزیزان، با چاپ عکس شخصی آنها و…

همه ی این موراد بخشی از کاربرد های تابلو پشت نور یا بک لایت می باشند. به راحتی و با کمترین هزینه ی ممکن می توان از این تابلو ها به عنوان تبلیغات استفاده نمود.

تابلو بک لایت پشت نور

قیمت ساخت تابلو های بک لایت

این تابلو ها قیمت های مختلفی دارند و بسته به عرض آنها قیمتشان مشخص می شود. معمولا تابلو های بک لایت پی وی سی هر 100 متر 65 هزار تومان قیمت دارد و هر 150 متر 75 هزار تومان. چاپ هایی که بر روی تابلو های پی وی سی انجام می شود اصولا هم به صورت پشت چاپ و هم به صورت رو چاپ می باشد.

مزیتی که تابلو پشت نور یا بک لایت پی وی سی دارد، قابلیت لمینت شدن است. این تابلو ها را می توان هم به صورت لمینت سرد و هم به صورت لمینت گرم چاپ نمود. البته قیمت تابلو های بک لایت لمینتی نسبت به تابلو های پی وی سی متفاوت است. این تابلو ها هر 100 متری 75 هزار تومان هزینه در بر دارند. 

تابلو بک لایت پشت نور

نوع دیگری از تابلو های بک لایت وجود دارد که پارچه ای می باشند. این تابلو توسط دستگاه یووی چاپ می شوند. این سبک چاپ تابلو در دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است و کیفیت بالایی دارد. معمولا تابلو های پارچه پشت نور، هر 220 سانتی متر 110 هزار تومان هزینه در بر می گیرد.

تابلو پشت نور یا بک لایت در عرض یک روز آماده می شود و مراحل ساختی پیچیده ای ندارد. پس با خیال راحت این تابلو ها را سفارش دهید و به سرعت تحویل بگیرید.

تابلو لایت باکس بک لایت تابلو سازی دیبا
تابلو لایت باکس بک لایت تابلو سازی دیبا
تابلو لایت باکس بک لایت تابلو سازی دیبا
تابلو لایت باکس بک لایت
تابلو لایت باکس بک لایت تابلو سازی دیبا
تابلو لایت باکس بک لایت تابلو سازی دیبا
هم اکنون به ما تماس بگیرید