چگونه یک تابلو اسم ساختمان  بی نظیر داشته باشیم ؟

ما در تابلوسازی دیبا مشتریان خوش ذوقی داریم که با وسواس زیاد به دنبال ایده های جدید برای اجرای تابلو اسم ساختمان خود هستند.

لیست اسم ساختمان مسکونی

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

معمولا پس از اتمام مراحل ساخت نمای ساختمان و آغاز بهره برداری از ساختمانهای مسکونی هیات مدیره ساختمانها اقدام به نام گذاری ساختمان می نمایند.

استفاده از نام تابلو ساختمان مسکونی در هویت بخشیدن به مجتمع تاثیر مهمی دارد.

انتخاب تابلوی مناسب برای درج نامه ساختمان مسکونی بر روی نمای ساختمان علاوه بر اینکه راهنمای مراجعه کنندگان برای پیدا کردن آدرس است. تاثیر مهمی در زیبایی و وجهه عمومی ساختمان دارد.

تابلو استیل طلایی با نور اسم ساختمان
تابلو پشت نور، تابلویی که می تواند در هر تابلویی دیده شود
تابلو اسم ساختمان نوپا واقع در خیابان فرشته تهران

تابلو اسم ساختمان مسکونی یکی از مهمترین تابلوهایی است که  میتواند راهنمای مراجعه کنندگان باشد. برای اینکه مراجعه کنندگان بتوانند به آسانی ساختمان را پیدا کنند لازم است هر یک از ساختمان ها دارای تابلوی خاصی باشند. تابلو اسم ساختمان مسکونی دارای مدل های متنوع ساخت و طرح و رنگ است که با سازگاری با نمای ساختمان جلوه بهتری به آن میدهد.

 برای سفارش تابلو اسم ساختمان، می توانید با کمک همکاران ما در تابلو سازی دیبا با انواع روشهای تابلو سازی ویژه اسم ساختمان آشنا شوید..

تناسب با محیط و نما، در دید بودن، اندازه کافی و  واضح بودن اسم ساختمان در نما یکی از مهمترین نکاتی است که اهمیت زیادی در انتخاب تابلو دارد. اگر مایل هستید یکی تابلوی زیبا برای مجتمع مسکونی خود را داشته باشید می توانید سفارش طراحی و ساخت تابلو ساختمان را به تابلو سازی دیبا  بسپارید.

.

تابلو اسم ساختمان

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

دلایل استفاده از تابلو اسم ساختمان مسکونی چیست ؟

امروزه هر یک از ساختمان ها دارای نام منحصر بفرد هستند که باعث تمایز ساختمانها از دیگر مجتمع های محله یا منطقه میشوند. اگر برای ساختمان خود نامی انتخاب نکرده اید میتوانید از لیست اسم ساختمان مسکونی نام خود را انتخاب و همین حالا برای نامگذاری اقدام کنید. نام گذاری ساختمانها تنها برای شناسایی ساختمان، مورد استفاده قرار میگیرد بلکه به نوعی ساختمان را داری هویت خاص میکند.  تابلوهای نام  ساختمان در صورت انتخاب و اجرای صحیح میتواند باعث زیباتر کردن نمای بیرونی ساختمان هم می باشد.

پلاک ساختمان هم یکی از تابلوهایی است که در شناسایی بهتر ساختمان کمک میکند. تابلو اسم ساختمان مسکونی یکی از بهترین ابزارهایی است که باعث هویت بخشیدن و زیبایی ساختمان می شود.

برای سفارش تابلو اسم ساختمان میتوانید از راهنمایی همکاران ما در جانمایی و طراحی اسم ساختمان و انتخاب متریال متناسب با نیاز خود استفاده نمایید. همکاران ما میان مدل ها و طراحی های گوناگون تابلو، بر اساس ساختمان شما یکی از آنها را انتخاب و به شما پیشنهاد میدهند.

قیمت تابلو اسم ساختمان به نوع تابلو، ابعاد و نوع طراحی تابلو بستگی دارد. تابلو مجتمع مسکونی را در مدل های کلاسیک، مدرن، انتزاعی و … تولید می کنند. همچنین تابلوها میتوانند روی نمای ساختمان، جنب درب ورودی ساختمان و یا لابی نصب می شوند.

تابلو استیل مدرن اسم ساختمان معلم طفر
تابلو اسم ساختمان کلاسیک ولنجک
اسم ساختمان آمود اقدسیه

انواع تابلو های اسم ساختمان مسکونی یا مجتمع مسکونی

برای جانمایی تابلو های ساختمان مسکونی گزینه های مختلفی وجود دارد انواع تابلوهای ساختمان مسکونی به لحاظ محل استفاده به دسته زیر تقسیم می شوند.

  • تابلو سردرب ورودی مجتمع مسکونی
  • درج تابلو اسم ساختمان روی نمای ساختمان
  • تابلو های جنب درب ورودی ساختمان مسکونی
  •  تابلو های راهنمای مجتمع مسکونی – شماره واحد – شماره پارکینگ و معرفی مشاعات

تابلو اسم ساختمان شما باید خلاقانه باشد و تبلیغ مهمی برای برند شما باشد. این تابلو ها باید با شرکت و برند شما همخوانی داشته باشند و در جای مناسبی نصب شوند که بهترین دید را داشته باشد.

داشتن یک تابلو اسم ساختمان می تواند وجه ساختمان شما را عوض کند به همین ترتیب بازدید بیرونی ساختمان شما که افزایش پیدا کند، مراجعین تشویق می شوند که از داخل ساختمان هم دیدن کنند و تمامی محصولات یا خدماتی که شما در ساختمان خود ارائه می دهید توسط یک تابلو اسم ساختمان بازدید بیشتر و متقاضی بیشتری پیدا می کند.

حروف برجسته و سه بعدی، لوگو های برجسته، نورپردازی های حرفه ای و تابلو اسم ساختمان های گرافیکی و جذاب شرکت تابلو سازی دیبا، باعث می شود که شرکت، دفتر یا فروشگاه شما زنده به نظر برسد.

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

call to tablo diba

تابلو اسم ساختمان ملک شما را معرفی می کند و با بهره گیری از بهترین مواد اولیه در ساخت باعث می شود که تصویر برند شما در ذهن ها بماند.

شرکت تابلو سازی دیبا همه ی نیاز های شما برای داشتن یک تابلو اسم ساختمان را برطرف می کند، از یک تابلو اسم بزرگ روی سردر گرفته، تا تابلو های کوچکتری که بالای درب مغازه ها نصب می شوند و همچنین تابلو اسم های سه بعدی و برجسته.

طراحان حرفه ای شرکت ما این را قبل از طراحی در نظر میگیرند که تابلو اسم ساختمان باید طوری باشد که معرف آن ملک باشد، از نظر نصب در بهترین موقعیت از نظر دید نصب شود، به کابل کشی های برق دسترسی داشته باشد تا بتوان آن را نورپردازی کرد.

تابلو اسم ساختمان تابلو سازی دیبا
تابلو اسم ساختمان واقع در خیابان جردن تهران

نحوه طراحی تابلوهای ساختمان مسکونی

یکی از مهمترین نکاتی که برای طراحی تابلو مجتمع مسکونی اهمیت زیادی دارد، خوانا بودن فونت و ابعاد متناسب تابلو می باشد. برای اینکه اسم ساختمان را روی تابلو بنویسند، فونت یا نوشتارهای متنوعی  را به کار می گیرند. همچنین بر اساس نوع ساختمان، ابعاد در نظر گرفته شده برای تابلو متفاوت است. اگر شما می خواهید تابلو ساختمان خود را در بالاترین بخش ساختمان نصب کنید، باید فونت درشتی را برای تابلو انتخاب کنید. حک کردن نام ساختمان در این نمونه از تابلوها باید درشت باشد تا زیبایی نمای بیرونی ساختمان افزایش یابد. ابعاد تابلوهایی که در بالای دیوار ساختمان نصب می شوند باید بزرگ باشد. در این صورت افراد در فاصله چند متری می توانند نام تابلو را مشاهده کنند.

نمونه مجموعه تابلو های اجرا شده در ساختمان دیپلمات رزیدنس فرمانیه

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

تابلو وردی اسم ساختمان مسکونی
ساختمان مسکونی دیپلمات فرمانیه
تابلو اعداد درب ساختمان مسکونی
توضیحات تکمیلی پروژه دیپلمات رزیدنس

انواع تابلو اسم ساختمان

تابلو اسم ساختمان حروف برجسته

تابلو اسم های حروف برجسته

این تابلو ها معمولا مثل تابلو اسم ساختمان های دیواری هستند با این تفاوت که معمولا روی سردر دیوار اصلی قرار می گیرند و با نور های LED  طراحی و جلوه می گیرند.

تابلو شماره طبقات ساختمان مسکونی

تابلوهای راهنما و هشدار

یک تابلو ی ثانویه حاوی اطلاعات تکمیلی مراجعه کنندگان ساختمان برای متقاضیان خارجی یا داخلی یک محل می باشد.

تابلو های راهنما – اخطار یا هشدار و اطلاعات نحوه بهره برداری و معرفی مشاعات از این دست تابلو ها هستند

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

تابلو اسم ساختمان دیوار کوب

تابلو اسم ساختمان دیوارکوب

این تابلو اسم ساختمان ها معمولا روی دیوار و در قسمتی از پایین سقف نصب می شوند. این تابلو ها را هم میتوان نورپردازی کرد تا در شب دید بهتری داشته باشند، هم میتوانند بدون نور باشند.

تابلو اسم ساختمان مقبره ای

تابلو اسم ساختمان مقبره ای

به طور کلی این دسته از تابلو اسم ساختمان روی زمین و در منطقه دید چشم نصب می شوند، این تابلو ها معمولا در محل هایی با ترافیک بالا و محیط های باز دیده می شود.

تابلو اسم ساختمان کشویی

تابلو اسم های کشویی

این تابلو ها قسمت قسمت هستند و معمولا بر روی پل هایی با دو پایه نصب می شوند، این تابلو اسم های ساختمان معمولا بلند هستند و از فاصله دو قابل دیدن هستند.

digital signage

دیجیتال ساینیج

تابلو های پیام رسان توسط لامپ های کم مصرف LED ساخته می شوند که متنی حاوی اطلاعات فروشگاه، اسم ساختمان، خدماتی که ارائه می شود و اطلاعات کلی را به صورت روان و متحرک به نمایش در می آورد. یا از کامپیوتر و نرم افزار های مخصوص برای اطلاع رسانی استفاده می شود. تابلو اسم های برقی متحرک هم میتوانند به تنهایی نصب و استفاده شوند و هم می توانند به تابلو اسم ساختمان دیگری وصل شوند یا با آن ترکیب شوند. این نوع تابلو ها از آن دسته از تابلو های چشمگیری هستند که هم میتوانند در محیط بیرون هم داخل ساختمان استفاده شوند.

تابلو اسم ساختمان پشت بام

تابلو اسم های چند وجهی روی بام

این نوع از تابلو اسم ساختمان ها معمولا برای معرفی مکان های متعدد روی یک پنل بزرگ هستند. مثل مرکز خرید های بزرگ یا مجتمع های پزشکی که چند تابلو اسم را روی یک پنل بزرگ نگه می دارد.

تابلو سازی دیبا آماده اجرای سفارشی بیش 400 نمونه تابلو اسم ساختمان با متریال های متنوع را است.

 برای مشاوره یا بازدید رایگان و انتخاب تابلو مناسب با ساختمان خود هم اکنون با ما تماس بگیرید.

تابلو باکس پلکسی اسم ساختمان

توجه به معماری و موقعیت ساختمان در طراحی اسم ساختمان

به طور معمول زمان تابلو اسم ساختمان مسکونی باید به معماری ساختمان توجه زیادی شود. به همین دلیل اسمی که شما برای ساختمان خود انتخاب می کنید را باید با نوع معماری ساختمان هماهنگ سازید.

به طور مثال اگر طراحی ساختمان شما مدرن است، باید از اسم های مدرن و زیبایی برای تابلو ساختمان استفاده کنید. در صورتی که طراحی ساختمان ساده و یا سنتی می باشد می توانید نام های مذهبی را برای ساختمان انتخاب نمایید. یکی از دیگر نکات برای ساخت تابلو ساختمان، نورپردازی می باشد. مراجعه کنندگان در تاریکی نمی توانند به راحتی تابلو ساختمان را پیدا کنند. به همین دلیل نورپردازی تابلو اهمیت زیادی دارد. همچنین باید بدانید که نورپردازی تابلو، ساختمان را زیباتر می کند.

تابلو شماره طبقات ساختمان مسکونی فرشته

بهترین مکان نصب تابلوهای ساختمان مسکونی

به طور معمول تابلو اسم ساختمان مسکونی را در قسمت بالای دیوار ورودی ساختمان نصب می کنند. یکی از مهمترین نکاتی که زمان نصب تابلو مجتمع مسکونی اهمیت دارد، این است که تابلو در قسمت مرکز ساختمان باشد. بسته به نوع معماری ساختمان، هر یک از تابلوها در مکان خاصی نصب می شوند. برخی از تابلوها را دقیقا در قسمت میانی نمای ساختمان نصب می کنند تا زیبایی نما را افزایش دهند. برخی از دیگر تابلوها بالای درب نصب می شوند، چرا که روی دیوار جایی برای نصب تابلو نیست. برای نصب تابلوهای مجتمع مسکونی بهتر است که با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. آنها طبق نوع نمای ساختمان، بهترین مکان نصب تابلو را معرفی می کنند

درج حروف برجسته با لوگو پشت نور دار برای ساختمان

قیمت تابلو اسم ساختمان مسکونی

قیمت تابلو اسم ساختمان به موارد متنوعی بستگی دارد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که تمامی تابلوهای ساختمانی، قیمت شان یکی نیست. برخی از تابلوهای ساختمانی با حروف برجسته طراحی می شوند، برخی از آنها پلاستیکی هستند و نمونه های دیگر استیل می باشند. بنابراین باید بدانید که جنس تابلو، ابعاد تابلو، فونت تابلو و …. از جمله مهمترین مواردی به شمار می روند که قیمت تابلو اسم ساختمان را تعیین می کنند. پیش از اینکه سفارش تابلو اسم ساختمان را ارائه دهید، می توانید در مورد قیمت انواع تابلوها اطلاعات بیشتری کسب نمایید. کارشناسان تابلو دیبا، با بهترین قیمت، طراحی اسم ساختمان را انجام می دهند و موقعیتی عالی برای نصب تابلو انتخاب می کنند.

تابلو مقررات استخر مسکونی

نکاتی در مورد نصب و خرید تابلوهای ساختمان

برای نصب و خرید تابلو اسم ساختمان مسکونی باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین تابلو را برای مجتمع مسکونی تان انتخاب کنید. برخی از نکاتی که زمان نصب تابلو ساختمانی اهمیت دارد عبارت است از :

  1. اندازه تابلو مجتمع مسکونی را باید به خوبی بررسی کنید و از مناسب بودن اندازه آن مطمئن شوید. اینکه بدانید افراد به راحتی می توانند نام تابلو را از دور بخوانند بسیار مهم است.
  2. طراحی اسم ساختمان با معماری ساختمان باید هماهنگی داشته باشد، در این صورت زیبایی ساختمان چندین برابر می گردد.
  3. به روشنایی تابلو مجتمع مسکونی باید دقت داشته باشید. زمان ثبت سفارش تابلو اسم ساختمان باید این نکته را یادآور شوید تا زمانی که هوا تاریک است، افراد به راحتی بتوانند ساختمان را پیدا کنند.
  4. طراحی اسم ساختمان هرچه که ساده تر باشد زیبایی بیشتری را به نمای ساختمان می بخشد. تابلوهای شلوغ را به هیچ عنوان سفارش ندهید، چرا که آنها توجه مراجعه کنندگان را جذب نمی کنند.
  5. زمان خرید و نصب تابلو اسم ساختمان مسکونی باید از نحوه تمیز کردن آن اطلاعات کافی کسب کنید.
  6. تمامی نام های تابلو اسم ساختمان را در لیست اسم ساختمان مسکونی مشاهده کنید و سپس بهترین اسم
  7. را طبق نوع نما انتخاب کنید.

چند نمونه از تابلو های اسم ساختمان و مجتمع مسکونی را دی ادامه ببینید

تابلو شماره واحد درب ساختمان فرمانیه تهران
تابلو کامپوزیت و حروف برجسته مجتمع مسکونی شهرک غرب
ست تابلو های اجرا شده مجتمع مسکونی دروس

اسم ساختمان مسکونی خود را انتخاب نکردید؟

برای آشنایی شما با انوع نامگزاری اسم ساختمان،  بیش از یکصد نمونه اسم ساختمان را

برای شما در یک لیست پیشنهای آماده کرده ایم

جهت ایده یابی و کمک به تصمیم گیری شما میتواند موثر واقع گردد

برای دیدن لیست اسامی ساختمان های مسکونی کلیک کنید

لیست اسم ساختمان مسکونی

نمونه های از تابلوهای خاص اسم ساختمان مسکونی 

تابلو سنگ مرمر پشت نور ساختمان مسکونی
باکس دایره استیل ساختمان مسکونی لوکس
تابلئ پلاک اسم ساختمان مسکونی خاص
تابلو نورپردازی خاص از پشت ساختمان مسکونی
تابلو برجسته اسپرت ساختمان مسکونی نقره ای و نارنجی
تابلو خاص و ویژه طلایی ساختمان مسکونی
تابلو سبز رولکس و طلایی لوکس
تابلو سیزده استیل ساختمان مسکونی
تابلو نور لاین تاج دار ساختمان مسکونی
تابلو رنگ مسی کلاسیک برجسته ساختمان مسکونی
خاص ترین تابلو ساختمان مسکونی
تابلو خاص و جالب ساختمان مسکونی

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

جهت مشاهده انواع تابلوهای راهنما اینجا کلیک کنید

یا برای دریافت جدید ترین نمونه ها با ما تماس بگیرید