سفارش آنلاین تابلو در تابلو سازی دیبا

 

با توجه به درخواست مشتریان جهت توسعه خدمات غیر حضوری امکان سفارش تابلو به صورت اینترنتی در تابلو سازی دیبا برای شما میسر شده است.

سفارش آنلاین تابلو

به دو صورت انجام می پذیرد

آیکون فروش اینترنتی تابلو
آیکون فروش تلفنی تابلو های اختصاصی

 

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

مراحل ثبت سفارش تابلو های سفارسی و اختصاصی

جهت ثبت سفارش کافی است اطلاعات زیر را از طریق واتساپ برای ما ارسال فرمایید

 

ارسال عکس محل نصب تابلو جهت سفارش آنلاین
اندازه گیری ابعاد تابلو جهت سفارش آنلاین
سفارش آنلاین اینترینتی تابلو
  • عکس محل نصب تابلو
  • حدود ابعاد
  • متنی که برای تابلو مد نظر دارید

مجموعه اقداماتی که توسط کارفرما انجام میشود در اینجا به پایان می رسد. از این مرحله به بعد تابلو سازی دیبا پیگیری های لازم تا مرحله نصب تابلو را انجام می دهد.

پس از انجام این مرحله کارشناسان ما موضوع را بررسی و در صورت وجود ابهامات هماهنگی بیشتر تلفنی انجام عکس نمونه های مشابه از سفارش شما را برای شما ارسال کرده و یا در صورت لزوم کارشناس به محل شما اعزام می گردد.

 

بازدید و مشاوره رایگان در تابلو سازی دیبا

بازدید و مشاوره رایگان

 

طراحی تابلو در تابلو سازی دیبا

طراحی تابلو

 

تضمین ایمنی تابلو در تابلو سازی دیبا

ثبت سفارش

 

 

 سفارش شما ثبت شده است.

 

انتخاب رنگ و متریال

تولید

 

ایمنی در تابلو سازی دیبا

نصب و راه اندازی

 

 

گارانتی تابلو در تابلو سازی دیبا

پشتیانی و گارانتی

 

پس از طی مراحل تولید تابلو جهت نصب و راه اندازی ارسال و تحویل کار فرما می گردد.

 

سفارش آنلاین و اینترنتی تابلو های آماده

 

با وجود به اینکه اکثر تابلو ها در شرکت تابلو سازی دیبا به صورت سفارشی و متناسب با درخواست مشتری طراحی و ساخته میشود اما در برخی تابلو های ثابت امکان سفارش اینترنتی فراهم شده است.

نحوه ثبت سفارش اینترنتی

در این روش مشتری با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات  طرح ، ابعاد و توضیحات تابلو را مشاهده و سفارش به صورت اینترنتی ثبت می گردد.

  • مراجعه به فروشگاه اینترنتی تابلو دیبا
  • بررسی محصولات
  • انتخاب و ثبت سفارش

در این مرحله کارشناسان شرکت با شما تماس گرفته و جزئیات نصب و اطلاعات را چک میکنند.

  • بررسی طرح نهایی
  • تولید
  • نصب و راه اندازی

 

 

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

سفارش اینترنتی تابلو رستوران کارابو زعفرانیه
سفارش اینترنتی تابلو لبه پشت بام
سفارش اینترنتی تابلو پذیرش بیمارستان
سفارش آنلاین تابلو املاک

مجموعه تابلو سازی دییا در تلاش است تا نهایت رضایت و اطمینان را هنگام خرید تابلو برای شما فراهم آورد.

 

شرکت تابلوسازی آنلاین چه خدماتی به مشتریان ارائه می کند؟

خدمات غیر حضوری شرکت تابلو دیبا ، شرکت تابلوسازی آنلاین خدمات آنلاین شرکت تابلو دیبا یکی از دقیق ترین خدماتی است که در طراحی و تولید تابلو به مشتریان ارائه می گردد.

امکان سفارش ساخت تابلوهای مختلف در شرکت تابلوسازی آنلاین

 شرکت تابلوسازی آنلاین دیبا در زمینه ساخت انواع تابلوهای هندسی، چلنیوم، استیل، کامپوزیت، پلکسی، چوب ترموود، نئون آرت و… فعالیت می نماید. این شرکت همواره رضایت، آسایش و راحتی مشتری را مدنظر قرار می دهد و به همین علت اقدام به راه اندازی خدمات آنلاین تابلوسازی کرده است.

 

ثبت سفارش در شرکت تابلوسازی آنلاین چگونه انجام می شود؟

نحوه ثبت سفارش در شرکت تابلوسازی آنلاین همانظور که گفته شد به این صورت است که مشتری ابتدا سفارش خود را به شکل اینترنتی یا تلفنی ثبت می نماید. این کار به دو صورت انجام می پذیرد جهت تابلو های سفارشی نیاز به تماس تلفنی وجود دارد و در مورد تابلو های ثابت امکان ثبت سفارش آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی تابلو دیبا فراهم شده است.

 بعد از تماس تلفنی کاربران نمونه کارهای مشابه به طرح مورد نظر  را برای شما ارسال می کنند. در واقع شما طرح تابلو را از میان طرح های ارسالی انتخاب می کنید. همچنین کارشناسان به محل نصب تابلو مراجعه می کنند تا وضعیت را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

بررسی وضعیت تابلو توسط کارشناس به شکل چند جانبه انجام می گیرد و موضوعات مختلفی مانند نحوه نصب تابلو، ایمنی، دوام ، زاویه دید و موضوعات تخصصی دیگر بررسی و شرایط برای پیشنهاد تابلوی مناسب توسط شرکت تابلوسازی آنلاین دیبا را فراهم می آورد.  

نیازی نیست شما درباره نوع تابلو و متریال آن اطلاعات داشته باشید. اطلاعات مورد نیاز شامل نقاط قوت و ضعف تابلو ها توسط کارشناس اطلاع رسانی می گردد. تمام این اقدامات توسط کارشناسان شرکت تابلوسازی آنلاین دیبا انجام می شود. در واقع فقط کافی است شما خواسته های خود را به کارشناسان و متخصصان شرکت ارائه دهید.

 

سفارش آنلاین تابلو چلنیوم

 تابلوهای چنلیوم که بعضا چلنیوم نیز نامیده می شود. یکی از محبوب ترین تابلوهای رایج در انواع تابلو های حروف برجسته هستند . امکان ثبت سفارش غیر حضوری تابلو های چلنیوم و حروف برجسته در شرکت تابلو سازی آنلاین دیبا فراهم شده است.

 تابلو چنلیوم با توجه به سرعت ساخت بالا، دوام نسبتا خوب و زیبایی خود به یکی از پر کاربرد ترین تابلو ها در تابلو سازی حروف برجسته تبدیل شده است. همین مسئله اهمیت بهره مندی از خدمات سفارش آنلاین تابلو را در ساخت تابلوهای چلنیوم آشکار می کند. برای ساخت تابلو چلنیوم می توانید از خدمات غیر حضوری ما استفاده نمایید.

سفارش آنلاین تابلو چلنیوم

تابلوهای چلنیوم نوعی از تابلو های حروف برجسته هستند. این نوع تابلوها برای شرکت ها، مغازه و مکان های تجاری گزینه ای مناسب به حساب می آید. تابلوهای مغازه با حروف برجسته و با استفاده از جلوه های مختلف نور پردازی طراحی و ساخته می شوند. در ساخت تابلو چلنیوم می توان خلاقیت و ابتکار بیشتری را برای طراحی به کار گرفت. تابلوهای حروف در ذهن مشتری ماندگارتر هستند.

بخش سایت تابلو چلنیوم، تابلو سازی دیبا امکان سفارش آنلاین را برای مشتری فراهم می کند. جهت تولید و ساخت تابلو های چنلیوم از چهار قسمت اصلی استفاده می گردد. لایه محافظ یا نگه دارنده پشت حروف که شما پس از نصب آنها را نمیبینید. لبه های آلومینیومی که در شکل ها و طرح های مختلف ارائه می شود. سیستم روشنایی و نور پردازی تابلو ها که کاملا کم مصرف هستند و  پلکسی گلاس ها  که سطح کار را می سازند و در ابعاد و رنگ های مختلف آماده سازی می شوند. تابلوهای چلنیوم می توانند با جلوه های زیبایی بسیاری مورد استفاده قرار بگیرند. قطعاً ایده های نورپردازی برای دیزاین هر فروشگاه، مکان تجاری یا مغازه میتواند با هم متفاوت باشد.

 

اهمیت تابلو چلنیوم

سفارش آنلاین تابلو چلنیوم به تازگی و توسط شرکت تابلو سازی دیبا راه اندازی شده و مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. استفاده از تابلوهای چلنیوم به دو دلیل اهمیت زیادی دارند.

 اول اینکه رایج ترین نمونه از ساخت حروف برجسته در تابلو سازی هستند و این حروف زیبایی بصری زیادی را در تابلو به وجود می آورند.

دوم اینکه این نوع این تابلو ها با سرعت بالا توسط ماشین های تمام اتوماتیک در شرکت تابلوسازی آنلاین دیبا با قیمت مناسب صورت می گیرد.

چلنیوم در واقع نامی است که کارخانه اسپانیایی هنگام ساخت لبه ها روی این محصول گذاشته است. و ترکیبی از دو کلمه چنل و آلومینیوم بوده است.  این لبه ها از نوع آلومینیومی بوده و استفاده از آنها مجوب برجستگی و ایجاد عمق در نشوته ها می شود. برجستگی های حروف چلنیوم می تواند در اندازه های 5،7،9 و 11 سانتی متر باشند. شرکت تابلوسازی آنلاین دیبا این نوع حروف را با تنوع بیشتر از 50 نمونه مختلف ارائه می نماید.

ورق های اکرلیک یا پلکسی گلاس از مواد اصلی بکار رفته در حروف چنلیوم هستند. استفاده از این ورق ها در سه تایپ اصلی بسیار رایج است.  پلکسی آینه ای یا میرور، پلکسی گلاس شفاف یا بی رنگ و پلکسی گلاسهای رنگ. نمونه های حرفه ای تری از این سه دسته نیز وجود دارد که در تابلو ها قابل استفاده اند.  همین موضوع باعث شده سفارش چلنیوم در شرکت تابلوسازی آنلاین با تنوع طرح زیادی طراحی، تولید و عرضه شود.

 

نورپردازی تابلوهای چلنیوم

امکان نورپردازی از مزیت های مهم تابلو های چلنیوم است به نحوی که امکان ثبت سفارش آنلاین این حروف به صورت بدون نور و بانور و نورپردازی این دایرکت یا غیر مستقیم وجود دارد.

 پلکسی های رنگی می توانند نور داخلی را منتشر کرده و جلوه هایی از طرح و رنگ و نور را پدید آورند. شرکت تابلوسازی آنلاین دیبا راهنمایی و مشاوره لازم برای سفارش تابلو را در اختیار شما قرار می دهد. این مشاوره با اولین تماس به شکل رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. نوع تابلو و انتخاب طرح آن اهمیت زیادی در پیشبرد اهداف تبلیغاتی در کسب و کار شما دارد.

 

سایت تابلو چلنیوم

در حال حاضر توجه همه کسب و کارها به اهمیت گرافیک محیطی و برندینگ با استفاده از مدل ها و روشهای جدید بازاریابی جلب شده است.  هدف طراحی تابلو ها انتقال پیام های بازاریابی به مشتریان است و بسیاری از شرکت ها از این طریق تبلیغات لازم را برای کسب و کار انجام می دهند.

رسیدن به تابلو تبلیغاتی مناسب کسب و کار نیاز به دانش تبلیغات ، برندینگ و دیدگاه صنعتی تولید و ساخت دارد که برای موفقیت در انتخاب تابلوی مناسب می توانید از مشاوه کارشناسان تابلو دیبا بهره مند شوید. این مشاوره به شما کمک می کند که روش ساخت و طرح مناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید.

سفارش آنلاین تابلو مخصوص محیط داخلی یا خارجی

بسته به محل قرارگیری تابلو در فضای بیرونی و داخلی مکان،  نوع متریال مورد استفاده در تابلوسازی تغییر می کند.

 

شرکت تابلوسازی آنلاین

انواع مواد اولیه ای که در تابلو های خارجی استفاده می شود از مقاومت لازم  در برابر آب باران، برف، یخ زدگی، تغییرات دما، رطوبت، گرد و غبار و… برخوردار هستند.

همچنین تابلو های فضای باز با ماندگاری بالاتری عرضه می شوند. شرکت تابلوسازی آنلاین کلیه مراحل نصب تابلو در محل را به شکل رایگان انجام می دهد. این نوع تابلوها در نهایت استحکام و زیبایی طراحی می شوند. در واقع خلاقیت و ابتکار در مورد این نوع طرح تابلوها اهمیت زیادی دارد.

 

تابلوهای فلزی در شرکت تابلوسازی آنلاین دیبا

رنگهای فلزی طلایی، نقره ای،  کروم و مسی از رنگهای زیبا و جذاب طبیعی  و خدادادی هستند. این رنگها تشابه خیلی کمی به رنگهای مصنوعی ساخت بشر  دارند به نحوی که با وجود پیشرفت در صنعت رنگ سازی هنوز بهترین روش برای رسیدن به رنگ آنها استفاده از متریال اصلی است. به همین دلیل تابلو سازی دیبا امکان ساخت انواع حروف فلزی را در مجموعه فراهم آورده است و شما میتوانید به صورت آنلاین اقدام به سفارش و تولید حروف برجسته استیل، برنز، مس و آهن نمایید. که در انواع براق، مات، خش دار، پتینه کاری شده قابل سفارش هستند.

شرایط و خدمات تابلوسازی آنلاین

تابلوسازی آنلاین یکی از خدمات تابلو دیبا می باشد که شما می توانید از این خدمات بی نظیر استفاده کنید. هر یک از انواع تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو نئون و … را می توانید سفارش دهید تا برایتان طراحی شود. جهت ثبت سفارش برای طراحی رایگان تابلو، می توانید نوع تابلویی که مد نظرتان است را اعلام کنید تا در کمترین بازه زمانی، تابلوی طراحی شده تحویلتان داده شود. ساخت تابلو با بهترین قیمت و در کمتری زمان توسط کارشناسان تابلو دیبا انجام می شود. امروزه تابلوسازی برای تبلیغات انواع کسب و کارها بسیار ضروری می باشد.

تابلو باکس پلکسی اسم ساختمان

درخواست ساخت تابلو در تابلو سازی آنلاین دیبا

برای اینکه درخواست ساخت و طراحی انواع تابلوهای تبلیغاتی را ارائه دهید، می توانید سفارش تان را به صورت اینترنتی ثبت کنید. تابلوسازی آنلاین ساخت و نصب هر یک از تابلوهای کامپوزیتی را انجام می دهد. برای انتخاب بهترین تابلوسازی تهران باید نمونه کارهای تابلوهای تبلیغاتی را مشاهده کنید. در این صورت می توانید درخواست ساخت انواع تابلوها را به بهترین تابلوسازی ارائه دهید. تابلو کامپوزیت یکی از بهترین تابلوهایی است که شما به صورت اینترنتی می توانید سفارش دهید. این تابلوها در برابر گرما مقاومت زیادی دارند و از چندین لایه تشکیل شده اند.

قیمت تابلو کامپوزیت بسیار مناسب می باشد، به همین دلیل ابعاد متنوعی از این تابلو را با قیمت مناسب می توانید سفارش دهید. استفاده از تابلوهای کامپوزیتی در مناطقی که بسیار گرم هستند مناسب می باشد. پلی اتیلن فشرده ای را در میان تابلوهای کامپوزیتی به کار می گیرند، به همین دلیل است که مقاومت این نمونه تابلوها زیاد است. دو لایه آلومینیوم را در قسمت زیر و روی تابلو به کار می گیرند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که تابلوهای کامپوزیتی با دوام ترین و بهترین تابلوهایی هستند که می توانید خریداری کنید.

تابلو سازی غرب تهران سعادت آباد

ساخت تابلوهای مدرن تبلیغاتی

یکی از خدمات تابلوسازی آنلاین، ساخت تابلوهای نئون می باشد. شما برای بررسی ویژگی های تابلو نئون و قیمت تابلو نئون می توانید با کارشناسان تابلو دیبا مشورت کنید. حروف برجسته نئون روی این نمونه از تابلوها به کار گرفته می شود. همچنین باید بدانید که تابلو چلنیوم یکی از دیگر تابلوهای مدرن به شمار می رود. این نمونه تابلوها را می توانید برای سر درب فروشگاه ها، سازمان های دولتی، مغازه ها و … سفارش دهید. برای سفارش هر یک از تابلوهای مدرن بهتر است که ابعاد و فونت آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید یکی از بهترین تابلوهای مدرن را برای مکان مد نظرتان سفارش دهید.

تابلو برجسته مایکروسافت داینامیک ایران

خرید تابلوهای تبلیغاتی برای فضای درونی سالن

شما می توانید برای ثبت سفارش طراحی تابلوهای درونی سالن به صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایید. یکی از خدمات تابلوسازی آنلاین دیبا این است که انواع تابلوهای درونی فضای ساختمان را تولید می کند. اگر شما می خواهید تابلوهای متنوعی را برای اتاق های اداری، واحدهای مسکونی و …. خریداری کنید، می توانید مدل های متنوع تابلوهای فضای داخلی را مشاهده کنید. پس از مشاهده مدل های متنوع تابلوهای مناسب فضای داخلی، می توانید یکی از آنها که مناسب فضا است را سفارش دهید. فرم سفارش تابلوهای مورد نظر خود را می توانید به صورت اینترنتی پر کنید تا کارشناسان به درخواست شما رسیدگی نمایند. انواع تابلوهای کامپوزیتی، نئون، چلنیوم و … را می توانید سفارش دهید.

تابلوسازی آنلاین و نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی

تابلوسازی دیبا تمامی تابلوهای تبلیغاتی را با قیمت مناسب نصب می کند. اجرای تابلوهای کامپوزیت، نئون، چلنیوم بدون واسطه انجام می شود. انواع حروف ترکیبی که پلاستیکی، استیل، رینگی، پانچی، ساید لایت و کریستالی می باشد را روی تابلوها اجرا می کنند. شما می توانید نصب تمامی تابلوهای تبلیغاتی مد نظر خود را به کارشناسان حرفه ای بسپارید. نصابانی که نصب تابلوهای تبلیغاتی را بر عهده دارند مشورت های لازم را به شما ارائه می دهند.

تابلو چلنیوم در مدل های متنوع تولید می شود که مدل الماسی، ستاره ای، لبه طلایی، کریستالی، لبه نقره ای و .. تولید می شود. نصب هر یک از آنها باید به صورت اصولی و بر اساس استانداردهای مشخص شده باشد. تابلو کامپوزیت نیز انواع متنوعی مانند فلکسی بدون نور، فلکسی با نور و … دارد که هر یک از آنها هم به صورت اصولی نصب می شود. برش هر یک از تابلوها به صورت لیزری است، به همین دلیل ابعاد آنها دقیق می باشد.

 خرید جذاب ترین تابلوهای تبلیغاتی

تابلوسازی آنلاین دیبا تمامی مدل های تابلو تبلیغاتی جذاب را تولید می کند. شما می توانید در وب سایت تابلو سازی، مدل های متنوع تابلوهای تبلیغاتی را مشاهده کنید و سپس یکی از آنها را سفارش دهید. بر اساس نوع مکانی که در نظر دارید باید یکی از تابلوهای متنوع را انتخاب کنید. جهت انتخاب هر یک از تابلوهای جذاب و مدرن برای مکان مورد نظر، بهتر است که با کارشناسان مشورت کنید. آنها به خوبی تمامی مشخصات مکان را بررسی می کنند و سپس بهترین تابلو که مناسب آن مکان می باشد را پیشنهاد می دهند.

تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو نئون و …. از جمله تابلوهای جذاب و مدرن به شمار می روند. شما می توانید تابلوهای پلاستیک، فرم لس، فلکسی، استیل، لاسوگاسی و … را برای زیبایی فضای مد نظر خریداری کنید. هر یک از این تابلوها در اندازه های متنوع تولید می شوند. بنابراین شما قادر خواهید بود که برای فضای درونی و فضای بیرونی ساختمان هر یک از انواع تابلوهای مدرن و جذاب را سفارش دهید.

تابلو اسم ساختمان واقع در خیابان جردن تهران

مرکز تابلوسازی آنلاین

در مرکز تابلوسازی آنلاین شما می توانید انواع خدماتی که مربوط به تابلوسازی می باشد را دریافت کنید. انواع تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو نئون و … در این مرکز با ابعاد متنوع تولید می شوند. شما می توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود یکی از انواع تابلوها را سفارش دهید. به صورت 24 ساعته با پشتیبانان تابلوسازی دیبا می توانید مشورت کنید تا بهترین تابلو را خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید یکی از تابلوهای تبلیغاتی را دارید ولی نمی دانید که کدام یک از آنها را خریداری کنید، بهتر است که با کارشناسان مشورت کنید. آنها در برابر تولید و ساخت تابلوها متعهد هستند و کیفیت آنها را تضمین می کنند.