سرزمین درخشان تابلو ال ای دی ثابت

ای ای دی سیستم نور دهی در اکثر تابلو هاست. این روش روشنایی در مدت کوتاهی جایگزین مناسبی برای همه نوع روشنایی شد. اما هویت گرافیکی تابلو های ال ای دی ثابت از تابلو سازی نئون گرفته شده است. عملا همه کارهایی که با نئون زیبا ولی مشکل انجام می شد هم اکنون با تابلو ال ای دی ثابت امکان پذیر است.

تابلو دیبا تولید کننده سفارشی تابلو های ال ای دی جهت دریافت نمونه ها و اطلاع از قیمت تماس بگیرید. در تابلو سازی استفاده های مختلقی از تابلو ال ای دی ثابت می توان انجام دارد. تابلو شرکتتابلو مغازه یا تابلو راهنما بیشترین موارد مصرف در تابلو ال ای دی هستند.

تابلو ال ای دی ثابت

کیفیت تابلو ال ای دی ثابت و انواع مختلف آن

تابلو هایی که برقشان هر روز در گوشه و کنار خیابان ها چشمتان را آزار می دهد. تابلو هایی که صفا و صمیمیت به شب هایمان می دهد. همه و همه از نوع تابلو ال ای دی ثابت هستند که جهت تبلیغات به کار می روند. تابلو هایی در رنگ ها و طرح های مختلف و زیبا که به شهرهایمان جلوه ای ویژه بخشیده اند.

این تابلو های زیبا پس از پیشرفت صنعت تابلو سازی وارد این صنعت شدند و به عنوان تابلو تبلیغاتی جایگاه ویژه ای یافتند. این تابلو ها به دلیل داشتن عمری طولانی و مصرف برق پایین، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. شما سردر هر مغازه ای با هر نوع فعالیتی می توانید تابلو ال ای دی ثابت را مشاهده کنید. 

ساخت تابلو های نئون بسیار زمان بر بود. از طرفی دیگر این نوع تابلو ها عمر مفید کوتاهی داشتند. به همین دلیل تابلو ال ای دی ثابت جایگزین تابلو های نئون شدند. با طول عمری بالا و جاذبه های بیشتر. این تابلو ها به دلیل داشتن نور بیشتر، و دوام بالاتر توانستند به سرعت وارد عرصه بازار شوند و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نمایند.. 

برخی نمونه های آماده از تابلو ال ای دی ثابت

تابلو آماده بیمه ایران
تابلو ال ای دی ثابت فست فود
تابلو ال ای دی ثابت فست فود
تابلو ال ای دی ثابت خوش آمدید

 

در این نوع از تابلو ها با نوشتن یک کلمه و یا عکس بر روی تابلویی به صورت چاپی، اطراف آن را با ال ای دی می پوشانیم تا جلوه ای خاص و ویژه به آن بدهد. تابلو ال ای دی ثابت با داشتن افکت و رقص نور بسیار مورد توجه مردم قرار می گیرند. 

معمولا از این نوع تابلو ها بر سر فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و مغازه های شهر استفاده می شود. تابلو ال ای دی ثابت همچون تابلو های نئون، دیگر صدای نویز ایجاد نمی کنند و با کنار هم قرار گرفتن ال ای دی های صنعتی و پرنور ساخته می شوند. 

تابلو ال ای دی ثابت

انواع تابلو ال ای دی ثابت

تابلو های ال ای دی در نوع ثابت و روان تولید می شوند. تابلو ال ای دی های ثابت عمر طولانی دارند و مقرون به صرفه هستند. از طرفی این تابلو ها به دلیل سادگی و سهولت در کارکرد طرفدارانی را به سمت خود جذب نموده اند. 

زمانی که شما اقدام به ساخت انواع تابلو ال ای دی ثابت می کنید باید اندازه تابلو، نوع فونت، متن مورد نظرتان، چیدمان ال ای دی و… را مد نظر داشته باشید. همه ی این موارد جهت طراحی و ساخت توسط نرم افزار Corel Draw  انجام می شود. ساخت انواع تابلو ال ای دی ثابت نیاز به تهیه تجهیزاتی دارد.

ال ای دی ها معمولا به صورت اورال یا بیضی هستند. ال ای دی های اورال جزء دسته ای از لامپ ها می باشد که خود لامپها را با رنگ های خاص و متنوع پوشانده اند. یعنی شیشه های استفاده شده برای لامپ ها در رنگ های مختلفی می باشند. این ال ای دی ها عموما دارای شدت نور بالایی هستند و به شکل بیضی هستند.

استفاده از این لامپ ها در تابلو ال ای دی ثابت می تواند جذابیت ویژه ای به تابلو داده و تنوع رنگی بیشتری داشته باشد. نوع دیگری از تابلو های ال ای دی، تابلو های روان هستند که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع از تابلو ها می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید. 

تابلو ال ای دی ثابت تابلو سازی دیبا

کیفیت تابلو ال ای دی ثابت 

ال ای دی های موجود در بازار در انواع مختلفی ساخته می شوند. هر یک از این ال ای دی ها تنوع رنگی و کیفی متفاوتی دارند. ولتاژ کاری ال ای دی ها بر حسب رنگ نور هر کدام می تواند متفاوت باشد از این رو برای استفاده از ال ای دی ها برای ساخت تابلو های ثابت بهتر است حتما به میزان ولتاژ کاری این ال ای دی ها توجه داشته باشید. 

البته کارشناسان مجرب و با تجربه تابلو سازی دیبا پیش از اقدام به ساخت این نوع از تابلو ها تمام شرایط و کیفیت تابلو ال ای دی ثابت موجود را بررسی نموده و بهترین آنها را مورد استفاده قرار می دهند. از این رو نباید هیچ گونه نگرانی در این زمینه داشته باشید. 

معمولا ال ای دی هایی با رنگ قرمز کمترین ولتاژ و ال ای دی های به رنگ سفید بیشترین ولتاژ را دارا هستند. البته این جریان ولتاژ را نمی توانیم به رنگ ال ای دی ها وابسته بدانیم. بلکه نوع ال ای دی و توان آنها در میزان جریان ولتاژ ال ای دی ها موثر می باشند.

اگر برای تابلوهای ثابت خود از ال ای دی های با کیفیت استفاده نکنید، ممکن است طول عمر تابلو ی شما را کاهش دهد و یا منجر به ایجاد هزینه هایی در آینده برای شما گردد. پس استفاده از ال ای دی های با کیفیت می تواند در ساخت تابلو بسیار حائز اهمیت باشد.

کیفیت تابلو ال ای دی ثابت می تواند در میزان مصرف انرژی، تولید نور، مقاومت بالا در برابر نوسانات برقی و … تاثیر گذار باشد. از طرف دیگر ال ای دی های با کیفیت توانایی نصب آسان و قابلیت طراحی داشته و بدون نویز و پارازیت هستند. 

زمانی که شما از این ال ای دی های با کیفیت استفاده کنید، می توانید تا 120 درجه زاویه دید مخاطب را جذب نمایید و از همه مهمتر، ال ای دی های با کیفیت چشم مخاطب را خسته نمی کنند.

تابلو ال ای دی ثابت تابلو سازی دیبا

سفارش، ساخت و خرید تابلو ال ای دی ثابت

تابلو های ال ای دی به دلیل مزایای بیشماری که دارند مورد پسند افراد بسیاری می باشند. از این رو به راحتی می توانید این تابلو ها را از تابلو سازی های با کیفیت خریداری نمایید. تابلو های ال ای دی اسان تهیه و ساخته می شوند. از این رو در طرح های مختلف و جذاب آماده می شوند.

مغازه ها وفروشگاه ها معمولا از این دست تابلو ها بسیار خریداری و استفاده می کنند. خرید تابلو ال ای دی ثابت می تواند یکی از روش های ساده و کم هزینه جهت تبلیغ مغازه شما باشد. به دلیل داشتن رقص نور و تنوع رنگی، این تابلو ها در شب نور دهی بالایی دارند.

مخاطب را به راحتی به سمت خود جذب می کنند و می توانند راحت تر از هر روش دیگری به تبلیغ مغازه یا فروشگاه شما بپردازند. حتما بارها در جاده های خلوت با این گونه تابلو ها مواجه شده اید. تابلو های ال ای دی از مسافت دور قابل شناسایی هستند از این رو معمولا در فروشگاه هایی که خارج از شهر هستند و یا سوپر مارکت های شبانه روزی بسیار با این نوع تابلو ها استفاده می شود.

تابلو سازی دیبا طرح های خاصی از این نوع تابلو های ال ای دی به مشتریان خود ارائه می کند. این تابلو ها بسته به نوع محل استفاده، محل قرار گیری و نصب، متفاوت خواهند بود. پیش از خرید تابلو ال ای دی ثابت باید به این مسئله توجه داشته باشید که این تابلو را جهت نصب در خارج از ساختمان لازم دارید یا قصد نصب در داخل ساختمان را دارید. 

از این رو تابلو خریداری شده توسط شما می تواند بسته به این شرایط متفاوت باشد. طراحان تابلو سازی دیبا بسته به نوع محل استفاده از تابلو های ال ای دی، انها را طراحی و می سازند. 

تابلو ال ای دی مغازه و مزایای استفاده از آن

زمانی که شما اقدام به استفاده از تابلو ال ای دی مغازه می نمایید، باید این مسئله را بدانید که این تابلو ها نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی، عالی تر هستند. زیرا داشتن شدت نور بالا بدون این که چشم بیننده را خسته کنند، می توانند مشتری را به سمت خود جذب نمایند.

تابلو ال ای دی ثابت که بر سردر مغازه ها نصب می شوند. با این که همیشه در حال نوردهی هستند اما مصرف انرژی کمی دارند. به نوعی دارای فواید بسیار و مضرات کمی هستند. این تابلو ها تنوع رنگی بالایی دارند و شما می توانید با استفاده از این تنوع رنگی زیبایی خاصی به محیط بخشیده و به نوعی چشم مشتری را به سمت مغازه خود جذب کنید.

رقص نور متنوع در تابلو ال ای دی مغازه می تواند روش دیگری جهت جذب مشتری باشد. با استفاده از تابلو های ال ای دی می توانید به رونق کسب و کار خود سرعت بیشتری دهید. 

تصور کنید در محیطی که همه از تابلو های چلنیوم، تابلو های فلکسی، تابلو های استیل، تابلو های کامپوزیت و… استفاده کرده اند، شما با یک تغییر و استفاده از تابلو ال ای دی ثابت می تواند تمام چشم ها را به سمت خود جذب کنید.

زیرا لامپ های ال ای دی که در این نوع از تابلو ها استفاده می شوند، زیبایی خاصی دارند. از این رو مغازه شما می تواند همچون گلی در میان تاریکی به چشم بخورد.روان

جهت اطلاع از قیمت و سفارش تولید با ما تماس بگیرید.

call to tablo diba

حتما خودتان نیز تجربه داشته اید، وقتی در یک خیابان شلوغ در حال حرکت هستید اولین تابلو هایی که نگاه شما را به سمت خود جذب می کند تابلو های الی ای دی هستند. اگر این تابلو ها در حالت رقص نور نیز باشند که به مراتب بیشتر از قبل جلب توجه می کنند.

از این رو به راحتی می توانید توسط تابلو سازی دیبا اقدام به سفارش و نصب تابلوهای ال ای دی با بالاترین کیفیت نمایید.

ممکن است به مطالعه مطالب زیر علاقه داشته باشید:

تابلوسازی – تابلو چنلیومتابلو راهنما – تابلو سازی تهران – تابلو اداریتابلو شرکتتابلو مغازه – تابلو

Lorem ipsum dolor sit amet...

تابلو روان از انواع تابلو های ال ای دی است که نوشته های بر اساس برنامه ریزی تغییر و حرکت می کنند. در صورتیکه به این موضوع علاقمند هستید. صفحه تابلو روان را مطالعه فرمایید.