معرفی تابلو ژئومتریک در شرکت دیبا

شرکت تابلوسازی دیبا از الگوهای زیادی برای طراحی تابلو کمک می گیرد. تابلو ژئومتریک از ایده های مهم شرکت دیبا می باشد. این ایده با طرح های هندسی ادغام می شود و از زیبایی بی نظیری برخوردار است. امروزه از طرح های ژئومتریک برای ساخت مکان ها، ساختمان ها و عناصر دکوری استفاده می شود.

طراحی نمای خاص و ویژه تابلو مغازه جدید با نورپردازی خاص به روش ژئومتریک
نمای ساختمان به سبک ژئومتریک
تابلو سازی ژئومتریک در تابلو سازی دیبا

متخصصان گرافیک در شرکت تابلوسازی دیبا اقدام به طرح های گرافیکی پارامتریک می کنند. این طرح های زیبا با تنوع بسیار شکل می گیرند و بر طبق سلیقه مشتری ساخته می شوند.

در تابلو پارامتریک بر روی ایده های گرافیکی به خوبی کار می شود. تابلوهای هندسی نام ساختمان را با ایده های هندسی ادغام می کنند. ترکیب گرافیک و هندسه باعث زیبایی تابلو کسب و کار خواهد شد.

تابلو خاص ژئومتریک سفید در تابلو سازی دیبا
تابلو ژئومتریک در مغازه لوازم ورزشی لوکس
نمونه تابلو ژئو متریک برای بوتیک

خصوصیات تابلو پارامتریک

از تابلو پارامتریک برای ساختمان های مختلف استفاده می شود. طراحی هندسی می تواند با جزئیات پیچیده همراه باشد اما در کل از سادگی خاصی حمایت می کند.

اشکال هندسی در تابلوپارامتریک استفاده می شوند. همان طور که می دانید این اشکال متنوع هستند و همین موضوع باعث تنوع طراحی پارامتریک خواهد شد.

تابلو پارامتریکبا تکرار اشکال هندسی شکل می گیرند. در واقع برای طراحی تابلو هندسی از ایده های پارامتریک در نماهای ساختمانی استفاده می شود.

طراحی هندسی به شکل سه بعدی انجام می شوند. این طرح ها در هر ساختمانی خودنمایی می کنند و گزینه خوبی برای تابلوهای فروشگاهی می باشند. البته برای تابلوهای اداری و رسمی نیز از طرح های هندسی کمک گرفته می شود.

تابلو مغازه جدید با نورپردازی خاص به روش ژئومتریک
تابلو ژئومتریک در فروشگاه لوازم لوکس دیور
طراحی و اجرای نمای ژئومتریک

تابلو پارامتریک به ساده گرایی تمایل دارد و از سبک مینیمال تبعیت می کند. برای طراحی تابلو هندسی از اشکال منظم و ریتمیک هندسی استفاده می شود. در واقع می توان گفت تابلو پارامتریک با زرق و برق همراه نیست. البته این ایده های گرافیکی برای جذابیت بیشتر با طرح های نورپردازی ادغام می شوند.

در تابلوهای پارامتریک از الگوهای هندسی برای ساخت حروف استفاده می شود. البته گاهی اشکال هندسی برای پس زمینه تابلو به کار می روند. برای تابلوهای هندسی می توان از دایره، لوزی، مربع، ذوزنقه، انواع مثلث و … بهره مند شد. توالی و توازن اشکال هندسی زیبایی خیره کننده ای به وجود می آورد.

تابلو مغازه مدرن
تابلو مغازه خاص
تابلو مغازه در روز و شب

رونق کسب و کار با تابلو هندسی

تابلوسازی با اشکال هندسی مدتی است که مورد توجه شرکت های تابلوسازی قرار گرفته است. شرکت تابلوسازی دیبا از جمله شرکت هایی است که در زمینه طراحی تابلو پارامتریکتوانایی دارد. این تابلوها رونق زیادی به کسب و کار می بخشند و برند تبلیغاتی شما را به بهترین شکل ممکن در میان ساختمان ها نمایان می کنند. طرح های هندسی از الگوهای مینیمال الهام می گیرند اما سادگی و جذابیت را به خوبی با هم ترکیب می کنند.

ساختمان های مجلل و شیک تفریحی و گردشی از الگوهای هندسی برای طراحی نمای ساختمان و تابلوسازی سردر آن کمک می گیرند. در واقع آسمان خراش ها بیشتر از سایر ساختمان ها از تابلو پارامتریک استقبال می کنند. آسمان خراش ها تمایل دارند زیباتر و متفاوت تر از هر ساختمانی به نظر برسند. همچنین باید گفت ساختمان های عظیم و گسترده برای نمود و جلوه بیشتر به تابلو پارامتریک نیاز دارند.

الگوهای هندسی در طراحی تابلو و نمای ساختمان با الگوهای نورپردازی دیده می شوند. همین موضوع زیبایی ساختمان را به مراتب بیشتر خواهد کرد. ضمن اینکه توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند. زمانی که ساختمان ها برد ارتفاعی زیادی دارند، دیگر نمی توان تنها به گرافیک برجسته برای نام ساختمان اکتفا کرد. در چنین شرایطی می توان از الگوهای جذاب تری کمک گرفت. الگوهای هندسی با نورپردازی LED با جذابیت خاصی کسب و کار شما را معرفی خواهند کرد.

تابلو مغازه شیک

سفارش تابلو در شرکت دیبا

تابلوسازی شرکت دیبا سفارش مشتریان خود را در کمترین زمان ممکن آماده می کند. قیمت تابلوسازی در این شرکت طبق مصوبه های تعیین شده ارائه می شود و از هر نظر مقرون به صرفه خواهد بود. اگر تصمیم درستی درباره انتخاب نوع تابلوسازی ندارید، بهتر است از مشاوران شرکت دیبا کمک بگیرید. این مشاوران الگوهای مناسبی با توجه به نوع کسب و کار به شما معرفی خواهند کرد.

تابلو پارامتریکبرای ساخت و راه اندازی شرکت های عظیم به کار می رود. البته برای خرید و سفارش تابلوهای پارامتریک هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد اما بهتر است بین کارکرد ساختمان و نوع تابلوسازی هماهنگی لازم ایجاد شود.

برای تعیین ابعاد لوگو، فونت گرافیک، بعد اشکال هندسی، میزان برجستگی حروف یا اشکال و … از خدمات مشاوره ای شرکت تابلوسازی دیبا کمک بگیرید. برای طراحی و سفارش تابلو به شکل حساب شده عمل کنید. کلیه تصمیماتی که در طراحی تابلو می گیرید، اهمیت زیادی در آینده شغلی تان خواهد شد. بنابراین به تکنیک های انتخاب و طراحی تابلو توجه کنید و از همکاران ما راهنمایی بخواهید.

سرعت سرویس دهی و خدمت رسانی در تابلوسازی دیبا بسیار بالاست. بنابراین در مدت زمان کمی طراحی و نصب تابلو برای شما انجام خواهد شد. خدمات تابلوسازی شرکت دیبا در سایر نقاط کشور و کشورهای عربی همسایه قابل دریافت خواهد بود.

منبع

تابلو پارامتریک