تابلو بدون محدودیت ایده آل برای افراد خلاق

تابلو سازی دیبا جایی که عالم واقعیت برای خلاقیت شما محدودیت نمی آورد. صنعت تابلو سازی از قدمت بسیاری برخوردار است. اما حساسیتی که امروزه برای ساخت تابلو های تبلیغاتی وجود دارد، مسلما در زمان های گذشته وجود نداشته است. برخی تابلو ها توسط تابلو سازان تولید می شوند که به تابلو بدون محدودیت شهرت دارند. 

 

تابلو حروف برجسته مشکی تابلو سازی دیبا
تابلو خلاقانه و بدون محدودیت در تابلو سازی دیبا

در این تابلو ها بدون این که تابلو ساز برای خود محدودیت هایی را مشخص نماید، اقدام به تولید و طراحی تابلو می کند. اصولا تابلو های تبلیغاتی باید در ابعاد و عرض محدودی ساخته شوند. نمی توان برای ساخت تابلو های تبلیغاتی بیش از حد متعارف اقدام نمود.

اما در تابلو بدون محدودیت این مسئله معنایی ندارد. شما به راحتی می توانید برای شاخت این دسته از تابلوها، بر حسب سلیقه ی مشتری، و یا حتی در برخی موارد بر حسب سلیقه ی خودتان اقدام به ساخت تابلو نمایید. 

تصور کنید قصد دارید تابلویی برای سردر یک کارخانه در خارج از شهر طراحی و نصب نمایید. مسلما برای چنین تابلویی ابعاد کوچک در نظر نخواهید گرفت. زیرا تابلو های تبلیغاتی به این منظور ساخته می شوند که مشتری بتواند آنها را ببیند و به سمت آن جذب شود.

تابلو خلاقانه و بدون محدودیت در تابلو سازی دیبا
تابلو سازی دیبا

فواید استفاده از تابلو بدون محدودیت

تابلو های بدون محدودیت به شما این امکان را می دهند، که بدون نیاز به محاسبه ی محدودیت های تابلو سازی، طرحی را برای تابلو انتخاب کنید. ابعاد استاندارد تابلو ها توسط صنف تابلوسازان مشخص می شود. اما این ابعاد مربوط به تمام تابلو های تبلیغاتی می باشند. 

اما تابلو بدون محدودیت تابلو هایی هستند که نظر و دیدگاه تابلو ساز می تواند در آن دخیل باشد. تابلو های تبلیغاتی معمولا در رنگ های مختلفی تولید می شوند. برخی از این تابلو مناسب با محل نصب خود نیستند و حتما در اولین برخورد با خودتان می گوید، چنین تابلویی مناسب این محل است؟

این ها تابلو های بدون محدودیتی هستند که سلیقه ای ساخته شده اند. اصولا تابلو بدون محدودیت ها از لحاظ رنگ و اندازه، ابعاد مشخصی ندارند و به روش های ساده ای ساخته می شوند. 

اصولا این روش های تابلو سازی با جدیدترین روش های روز دنیا تهیه می شوند. روش هایی خاص که نیازی به استفاده از روش های قدیمی ندارند.

تابلو خلاقانه و بدون محدودیت در تابلو سازی دیبا
تابلو خلاقانه و بدون محدودیت در تابلو سازی دیبا

تنوع رنگی در تابلو های بدون محدودیت

تابلو سازی صنعتی است که سالهاست روبه پیشرفت است. به راحتی می توان تغییرات ساخت تابلو های تبلیغاتی را در طی سالها مورد برررسی قرار داد. تا شاهد این مسئله باشیم که صنعت تابلو سازی تغییرات عمده ای داشته است. 

یکی از شیوه های تابلو سازی تابلو بدون محدودیت است. در این تابلو ها هیچ گونه محدودیتی در اندازه وجود ندارد و حتی بیش از 36000 تنوع رنگ برای طراحی تابلو وجود دارد. برای ساخت برخی از تابلو ها نمی توان از تنوع رنگی زیادی استفاده نمود. یا این که برخی از تابلو ها نیاز به ترکیب رنگ های مختلف دارند. 

طراحی ویژه و خاص تابلو کامپوزیت مغازه
طراحی خاص تابلو مغازه

اما تابلو بدون محدودیت به این مسائل احتیاجی ندارد. کافیست مشتری یا تابلو ساز خود به تنهایی بسته به محل قرار گیری تابلو، طراحی خاصی را ارائه نماید. تابلو ساز هر چقدر ماهر تر باشد، بهتر می تواند تابلویی را طراحی کند که مورد نیاز سفارش دهنده است.

با این که تابلو ها از نظر ابعاد و عرض حروف محدود هستند و حتی تعداد رنگ هایی که برای ساخت تابلو ها استفاده می شود نیز محدود هستند، تابلو بدون محدودیت ها این استاندارد ها را نادیده گرفته و در هر ابعادی ساخته و طراحی می شوند.

رنگ هایی که برای این تابلو ها استفاده می کنند محدود به چند رنگ خاص نیست بلکه چندین هزار تنوع رنگ برای تابلو های بدون محدودیت استفاده می شود. از یک طرف تابلوهای بدون محدودیت می توانند خاص باشند، از طرفی دیگر این تابلو ها نمی توانند با تابلو های استاندارد به رقابت بپردازید. 

تابلوهایی تبلیغاتی معروفی که در دنیا وجود دارند از محبوبیت بیشتری نسبت به تابلو بدون محدودیت برخوردار می باشند. اما هرکسی سلیقه ای دارد. پس استفاده از این تابلو ها نیز می تواند دور از اشکال باشد.

ممکن است به مباحث زیر علاقمند باشید:

تابلو سازی – تابلو پلکسی – تابلو ترموود – تابلو راهنما

تابلو سازی دیبا طعم خلاقیت و نو آوری صنعتی
هم اکنون به ما تماس بگیرید