تابلو هتل و اقامتگاه

تابلو هتل و اقامتگاه

بروزترین و شیک ترین انواع تابلو هتل ها و اقامتگاه ها

استفاده از انواع تابلو هتل ها و اقامتگاه ها نقش بسیار زیادی در زیباسازی نمای بیرونی آنها دارد. زیباسازی نمای بیرونی هتل تنها از نظر بینندگانی که از محل هتل عبور می کنند، حائز اهمیت نیست. چرا که در حال حاضر به سبب گسترش استفاده از اینترنت و راحتی انجام امور، مردم ترجیح می دهند که هتل و اقامتگاه خود را پیش از سفر رزرو نمایند. با این کار به محض ورود به محل شهر مقصد در هتل مدنظر ساکن شده و با خیال آسوده به گشت و گذار می پردازند. با توجه به این موضوع صاحبان هتل ها و اقامتگاه ها جهت تبلیغات و جلب مشتری بیشتر به انتشار عکس از اقامتگاه در فضای مجازی و سایت های رزرو آنلاین هتل می پردازند. این عکس ها هم شامل نمای بیرونی هتل و هم شامل فضاهای داخلی و اتاق ها می شوند. مسلما استفاده از انواع تابلو هتل ها و اقامتگاه های شیک منجر به زیبا و جذاب بودن عکس های نمای بیرونی هتل نیز می شود.

اطلاعات تخصصی تر از طریق لینک های زیر

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

بنابراین عکس هایی که از اقامتگاه و هتل خود از طریق اینترنت منتشر می کنید نقش قابل توجهی در جذب مشتریان دارند. پس بهتر است با الگو گرفتن از هتل های شیک و معروف به فکر زیباسازی نمای بیرونی هتل خود باشید. با این کار، مشتریان را حتی قبل از دیدن اتاق ها شیفته اقامتگاه لوکس و جذاب خود می کنید.

 

تابلو هتل آپارتمان ستیا میرداماد

تابلو چلنیوم از پرطرفدارترین انواع تابلو هتل ها و اقامتگاه

تابلوهای چلنیوم به عنوان پرطرفدارترین انواع تابلو هتل ها و اقامتگاه ها از جمله تابلوهای جذاب و درخشانی هستند که در حال حاضر توسط مشاغل و کسب و کارهای زیادی سفارش داده می شوند. این نوع از تابلوهای مدرن مصرف برق نسبتا پایینی دارند. پس می توانید با اجرا و نصب آنها در هزینه های مربوط به برق اقامتگاه خود نیز صرفه جویی کنید. جذابیت تابلوهای چلنیوم اختصاص به روز یا شب ندارد. این نوع تابلوها هم در تاریکی و هم در روشنایی نمود ظاهری زیبایی دارند. تابلوهای مدل چلنیوم با استفاده از انواع لامپ های در رنگ های مختلف و کم مصرف اجرا می شوند. این نوع تابلوها خود دارای انواع مختلفی هستند. تابلو چلنیوم ساده، کریستالی، طلایی، الماسی، ستاره ای، پانچی، لترمکس و … از جمله این انواع محسوب می شوند.

جدید ترین تابلو برجسته

سفارش طراحی و اجرای انواع تابلو برای هتل ها و اقامتگاه ها

طراحی انواع تابلو هتل ها و اقامتگاه بایستی متناسب با دکوراسیون و سبک طراحی داخلی هتل انجام شود. هتل های دارای چیدمان سنتی بایستی دارای تابلو طراحی شده به صورت کلاسیک و هتل های مدرن باید دارای تابلو مطابق با اصول مدرنیته باشند. عدم تناسب در این مورد نه تنها به زیباسازی نمای بیرونی هتل کمکی نمی کند بلکه می تواند تاثیر بالعکسی داشته باشد. برای سفارش طراحی و اجرای بروزترین و شیک ترین انواع تابلو هتل ها و اقامتگاه ها می توانید از خدمات ما در شرکت تابلو دیبا استفاده نمایید. طراحی و اجرای انواع تابلو در مجموعه ما با تضمین کیفیت و قیمت انجام می شود.

تابلو شماره طبقات ساختمان مسکونی
اجرای تابلو عمودی نمای ساختمان
تابلو یادبود شرکت
تابلو شماره طبقات ساختمان مسکونی فرشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس