تابلو بدون محدودیت

تابلو بدون محدودیت در تمام وجه ها

تابلو بدون محدودیت در تمام وجه ها

در تابلو سازی مخصوصا تابلو تبلیغاتی در دید اول تصوری که ایجاد می شود این است که تابلو تعریفی دارد و دارای یک چارچوب برای خودش است. این تعریف در گذشته نه چندان دور کاملا درست بوده است. و به نوعی راه مشخصی را پیش پای تولید کنندگان و مصرف کنندگان این تابلوها می گذاشت. اما با گذشت زمان و ورود تکنولوژی و نرم افزارهای طراحی، تولد تابلو بدون محدودیت  را جشن گرفتند.  تابلو مغازه ، تابلو شرکت یا تابلو اداری همه و همه از این تغییرات بهره برده اند.

طراحان توانستند در فضای کامپیوتری محدودیت ها را نادیده بگیرند و طراح هایی خارج از چارچوب تابلو ایجاد کنند. که با فاصله نه چندان زیاد بر روی عمل نیز این طراحی ها پیاده شد. این شکست قوانین از دید مشتری و البته بینندگان تابلو هیجان انگیز است و بسیار بسیار بسیار در جذب بینندگان موفق عمل می کند. امروزه حتی برخی از این قانون شکنی ها و عبور از محدودیت ها و ایجاد یک تابلو بدون محدودیت، تبدیل به یک راه شده و بسیاری از طراحان تابلو و البته تابلو ساز خوب از این راه استفاده می کنند.

پلکسی گلاس در تابلو سازی دیبا

 

تابلو بدون محدودیت مانند تخیل شما؟

محدودیت وقتی می گوییم توسط طراحان برداشته شده است منظورمان بسیار مثال هایی است که می شود زد. اما به طور مثال مانند تابلویی که احتمالا دیده باشید. تابلوهایی هستند که قسمتی از تبلیغات خارج از مربع یا مستطیل تابلو قرار می گیرند و این به نوعی زنده کردن آن تابلو تبلیغات محسوب می شود. یا خروج از محدودیت ها و ایجاد یک تابلو بدون محدودیت با استفاده از کلمات و سخنانی که در دید اول تعجب آور، سپس معمایی و در نهایت رساندن همان مفهومی که یک تابلو ساده در نظر دارد. اما با راهی که باعث شده بیننده خود به آن مفهوم برسد و این باعث به ذهن سپاری آن تبلیغ توسط مشتری می شود.  

ممکن است به این مطالب علاقمند باشید:

تابلو کامپوزیتچنلیوم – تابلو ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس