حروف تابلو استیل تابلو سازی دیبا

تابلو استیل، قدیمی اما جذاب

تابلو استیل، قدیمی  اما جذاب

به نوعی دیگر از تابلو تبلیغات میرسیم که موسوم به تابلو استیل است. این نوع هم مانند تابلو حروف برجسته، بیشتر یک ویژگی است تا یک نوع خاص از تابلو تبلیغات. تابلو استیل گرچه قدیمی تر از برنج و مسی هستند اما به علت دوام بالا و زیبایی و راحتی در اجرای تابلو هنوز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. البته استیل در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارد و توانایی ادغام آن با تابلو پلکسی، نمایی جذاب را برای سفارش دهنده خود به وجود می آورد.

 

مزیت بزرگ تابلو استیل

مهم ترین مزیتی که این تابلو نسبت به تابلو های دیگر دارد در مقاومت آن است. این تابلو دارای مقاومت بالا در سرما و گرما، بارش باران و نور آفتاب است. این مزیت بسیار قابل توجه سفارش دهندگان است. ممکن است شما نیز هر از گاهی با صحنه هایی مواجه شوید که تابلو یک مغازه یا یک شرکت رنگ پریدس یا قسمتی از آن افتاده است. خب اینجا تابلو تبلیغاتی بجای تبلیغات بجای تبلیغات ضد تبلیغ دارد انجام میدهد. بنابراین مقاومت یک آپشن فوق العاده محسوب می شود که ابلو استیل آن را به خوبی به همراه خود دارد.

نمونه تابلو جدید تابلو سازی دیبا

انواع تابلو استیل

تابلو استیل را میتوان به دو صورت ساده و با پایه طراحی و اجرا کرد. در نوع پایه، حروف  و المان طراحی شده به صورت پایه دار و دارای لامپ هایی در زیر خود باعث می شود بسیار جذاب و زیبا به نظر بیاید. نوع ساده آن به صورت حروفی چسبیده به پایه اصلی تابلو طراحی میشود.

مهم ترین مشکلی که تابلو استیل دارد این است که آلیاژی که قبلا در استیل استفاده می شد از برنز یا برنج بود که به مرور زمان باعث سیاه شدن آن می شد. اما امروزه از آلیاژ مناسب 0.7 استیل بهره می برد که مشکل سیاه شدن آن برطرف شده است.  

 

تابلو سازیتابلو راهنماتابلو مغازهتابلو شرکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس