باکس تابلو پلکسی دندانپزشکی

طراحی و سفارش تابلو دندانپزشکی

تابلوهای تبلیغاتی از جمله تابلو دندانپزشکی در حال حاضر از جمله المان های بسیار رایج در احداث و راه اندازی کسب و کارهای مختلف محسوب می شوند. اگر قصد راه اندازی مطب دندانپزشکی داشته یا به فکر زیباسازی فضای مطب قدیمی خود هستید می توانید با مطالعه این متن مطالب مفیدی را در رابطه با چگونگی طراحی و ساخت تابلو مطب دندانپزشکی دریابید.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی لطفا از صفحات تخصصی سایت دیدن فرمایید.

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

انجام تبلیغات موثر با نصب تابلو دندانپزشکی

در دنیای امروز تبلیغات بخش بزرگی از زندگی افراد را در برگرفته است. در این میان کسب و کارهای مختلف بیشترین تاثیر را از این مفهوم می پذیرند. این تاثیر به گونه ای است که حتی با ارائه بهترین محصولات و شایسته ترین خدمات در صورت عدم توجه به تبلیغات، موفقیت و پیشرفت یک کسب و کار میسر نخواهد بود.

تابلو نئون دندانپزشکی

 

استفاده از ابزارهای دارای عناصر زیبایی و تنوع بصری بالا برای انجام تبلیغات موثر حائز اهمیت است. به عنوان مثال تابلو دندانپزشکی برای نصب در محل سردر مطب بایستی دارای جلوه ظاهری و جذابیت بالایی باشد. به گونه ای که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کند. در حقیقت با وجود تنوع بالا در طرح و متریال مورد استفاده، تابلوساز بایستی تابلو را به گونه ای طراحی و اجرا کند که در میان رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد. تابلوی طراحی شده به شیوه ای خلاقانه نام شما را به عنوان یک دندانپزشک حاذق به عموم معرفی خواهد نمود.

تابلو حروف برجسته دندانپزشمی

 

ساخت تابلو مطب دندانپزشکی در دو نوع مختلف

در یک دسته بندی کلی انواع تابلو دندانپزشکی را می توان شامل دو دسته تابلوهای مخصوص فضای بیرونی مطب و تابلوهای مخصوص فضای داخلی ساختمان در نظر گرفت. در هر دو نوع می توان با به کارگیری خلاقیت و استفاده از طرح های بروز بهترین تابلوها را طراحی و اجرا کرد. به عنوان مال در طراحی تابلو سردر مطب می توان از طرح دندان در کنار لوگو و نام دندانپزشک استفاده نمود. تابلوهای مطب دندانپزشکی می توانند از متریال های مختلف اعم از استیل، چلنیوم، لایت باکس، کامپوزیت و … ساخته شوند. تابلوهای لایت باکس از جمله تابلوهایی هستند که هم برای اجرای تابلوهای فضای بیرونی مطب و هم برای مواردی که تابلو جهت نصب در داخل ساختمان اجرا می شود، استفاده می شوند. تابلوهای این مدل به سبب استفاده از لامپ در فضای داخل تابلو، نور زیبایی ایجاد کرده و جلوه خوبی از نظر بیننده دارند. سایر مدل ها نیز از جمله پرطرفدارترین متریال ها برای ساخت تابلو مطب های پزشکی و دندانپزشکی محسوب می شوند.

باکس طرح دار عمودی دندانپزشکی

 

سفارش ساخت بهترین تابلو مطب دندانپزشکی

اگر قصد سفارش طراحی و تولید تابلو دندانپزشکی برای مطب خود را دارید بایستی به برخی نکات دقت کنید. توجه به نوع تابلو، نوع متریال لازم برای اجرای آن، قیمت تمام شده کار، ابعاد تابلو، تعیین محل نصب، طرح و رنگ تابلو و … از جمله این نکات هستند. طراحان ما در شرکت تابلو دیبا بروزترین و بهترین تابلوها را برای نماسازی و تکمیل دکوراسیون داخلی مطب شما انجام می دهند. اجرا و ساخت تابلوها نیز پس از تایید طرح توسط مشتری به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود. برای ثبت سفارش و استفاده از خدمات مشاوره کارشناسان ما کافی است با ما تماس بگیرید.

تابلو داخل مطب دندانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس