ساخت تابلو شهرک صنعتی

ساخت تابلو شهرک صنعتی

تابلو شهرک های صنعتی ایران می تواند شامل تابلوی سردر واحدهای صنعتی، تابلو ورودی، تابلو سازه ای مخصوص نصب بر قسمت بالای ساختمان ها، تابلوهای راهنما، تابلو راهنمای جامع بخش های مختلف ساختمان و … باشد. برای سفارش طراحی و ساخت انواع تابلو شهرک های صنعتی ایران بایستی به دنبال مراکز معتبر تابلوسازی بود. تابلوسازان حرفه ای تخصص و تجربه لازم را برای طراحی و ساخت بهترین تابلوها با کاربری های مختلف دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از لینکهای تخصصی سایت استفاده کنید

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

تابلو شهرک های صنعتی ایران، ابزاری برای معرفی برند و نام تجاری

شهرک های صنعتی اماکنی وسیع و با گستره بالا شامل کارخانجات و واحدهای صنعتی هستند. هر واحد صنعتی برای هویت سازی و معرفی برند خود نیاز به نصب تابلو دارد. از آنجایی که واحدهای صنعتی مختلف غالبا در مساحت بالایی به بهره برداری می رسند، بایستی تابلو سردر آنها در ابعاد بزرگ طراحی و ساخته شود. مدل و جنس تابلو نیز از اهمیت بسیاری در جذابیت ظاهری آن برخوردار است. تابلوهای ورودی و سردر و همچنین تابلوهای سازه ای واحدهای صنعتی می توانند در انواع مدل ها و با استفاده از متریال های مخصوص ساخته شوند. تابلوهای چلنیوم، تابلوهای کامپوزیت، تابلوهای ترموود و … از جمله انواع مدل تابلوهای تبلیغاتی هستند. در میان این انواع، تابلوهای حروف برجسته چلنیوم طرفداران بسیار زیادی دارند. این موضوع به سبب مزایای قابل توجه تابلوهای چلنیوم حروف برجسته می باشد. تابلوهای حروف برجسته چلنیوم جذابیت ظاهری بالایی دارند و در جلب نظر مخاطب بسیار موفق عمل می کنند.

 

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

شهرک صنعتی

تابلوهای راهنمای واحدهای صنعتی

تابلوهای راهنمای واحدهای صنعتی غالبا در قسمت ورودی ساختمان ها نصب می شوند. این نوع تابلوها که به تابلوهای جامع راهنما معروف هستند شامل یک چارت برای معرفی همه بخش های ساختمان می باشند. علاوه بر تابلو جامع راهنما، در فضای داخلی ساختمان کارخانه ها به خصوص در ساختمان های اداری، تابلوهای مخصوصی نیز بر سر در اتاق ها نصب می شوند. این تابلوها نام بخش مربوطه را به مراجعه کننده اعلام می کنند. ابعاد تابلوهای راهنما و مسیریابی در کارخانه ها غالبا کوچک و متناسب با فضا طراحی و اجرا می شود.

تابلو راهنمای جامع طبقات شرکت

معتبرترین مرکز تابلوسازی جهت سفارش ساخت تابلو شهرک های صنعتی ایران

تابلو شهرک های صنعتی ایران بایستی به صورت تخصصی طراحی و اجرا شود. در طراحی تابلو می توان از المان هایی که به صورت هوشمندانه به محصولات تولیدی یک کارخانه اشاره می کنند، استفاده نمود. با این کار به نوع فعالیت مجموعه نیز برای آشنایی مخاطب اشاره می شود. تابلوسازان حرفه ای در زمینه شغل و حرفه خود با استفاده از بهترین طرح و متریال ها تابلوهایی تولید می کنند که می تواند در جلب نظر مخاطب موفق عمل کند. برای یافتن بهترین تابلوسازی می توانید به تحقیق در مورد رزومه کاری آن بپردازید. بهترین تابلوسازان علاوه بر داشتن پرسنل متخصص و مجرب از متریال ها و مواد اولیه مرغوب برای ساخت انواع تابلو استفاده می کنند. ما در شرکت تابلو دیبا آماده ارائه خدمات تضمینی در زمینه طراحی و اجرای انواع تابلو تبلیغاتی هستیم. جت استفاده از خدمات ما کافی است با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

تابلو مغازه و مجتمع فرش فروشی کمک شایانی به زیباسازی نمای بیرون مغازه و مجتمع شما می کند. با نصب این تابلو، تبلیغاتی ارزان قیمت و در عین حال ماندگار برای کسب و کار خود خواهید داشت. پس بهترین و معتبرترین مجموعه را برای سفارش مدل تابلو تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

تابلو یادبود شرکت
طرح تابلوی بار انداز کارخانه پاک چوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس