تابلو پشت نور، تابلویی که می تواند در هر تابلویی دیده شود

تابلو پشت نور، تابلویی که می تواند در هر تابلویی دیده شود

تابلو پشت نور، تابلویی که می تواند در هر تابلویی دیده شود

تابلو پشت نور یک نوع خاص از انواع تابلو تبلیغاتی نمی باشد. بلکه بیشتر ویژگی بر تابلوهای دیگر می باشد. یعنی یک تابلو چلنیوم یا حروف برجسته می تواند یک تابلو پشت نور نیز باشد. آن چیزی که باعث می شود یک تابلو را پشت نور بنامیم همانطور که از اسمش پیداست، تابلویی است که از نور در زمینه یا در داخل متن خود استفاده کند. البته بسیار رایج است که از این ویژگی بیشتر در داخل حروف و المان های تبلیغاتی استفاده شود.

تابلو پشت نور، تابلویی که می تواند در هر تابلویی دیده شود

مزیت یک تابلو پشت نور

نور در زندگی امروز بسیار مهم تر از چیزی است که ادیسون در زمان اختراع اولین لامپ به آن می اندیشید. امروزه نور می تواند سخن بگوید و در رنگ های مختلف طراحی شود و بتواند یک مفهوم را القا کند. از این رو استفاده از نور در طراحی میتواند جذابیت و دیده شده تبلیغات را چند برابر کند. نور به تابلو جان می دهد و در دنیایی که همه با سرعت از کنار همه چیز رد می شوند این نور است که می تواند آن ها را مجاب کند تا به تبلیغات و تابلو توجه کنند.

از این رو در طراحی تابلو نور می تواند یک پایه اساسی باشد. بنابراین دقت به طراحی این نور باید بسیار دقیق باشد. یک تابلو ساز خوب انواع طراحی های یک نقطه ای یا چند نقطه ای نور را به مشتری خود پیشنهاد می دهد یا حتی می تواند نوری متحرک و چند رنگ را طراحی کند. این طراحی نور باید هماهنگ با نوع تابلو، محل استفاده و البته مرتبط با کسب و کار مشتری خود باشد. البته امروزه می توان اندازه شدت نور را نیز متناسب با نوع کسب و کار و بیشتر متناسب با محل نصب تنظیم کرد. که این تنظیمات میتواند به شکل متغیر در دست خود صاحب تابلو باشد.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس