تابلو پلکسی، نوین و جذاب

تابلو پلکسی، نوین و جذاب

تابلو پلکسی، نوین و جذاب

نوبت به دیگر تابلو تبلیغات، تابلو پلکسی میرسد. این تابلو به دلیل استفاده از متریالی به نام پلکسی، به این نام معروف شده است. بنابراین اگر پلکسی را بشناسیم می توانیم خود تابلو پلکسی را توضیح دهیم

پلکسی، شفاف تر از شیشه

این یک نوع ماده شفاف مانند شیشه است که در بعضی موارد از شیشه نیز شفاف تر است. اما این شباهت یه شیشه فقط محدود به همین شفافیت می شود. پلکسی بسیار در برابر ضربه، نور خورشید، تشعشعات و گردوخاک مقاوم است. زیرا پلکسی در اصل یک نوع پلاستیک فشرده شده است.

بزرگترین مزیت که این نوع متریال دارد این است که با دارا بودن تمام ویژگی در بالا گفته شده، قابلیت چاپ را دارد. یعنی می توان بر روی آن هرچه بخواهیم، چاپ کنیم. این باعث شد پای این نوع از متریال ها وارد صنعت تابلو تبلیغات شود.

تابلو پلکسی، نوین و جذاب

تابلو پلکسی همان فلسکی؟

در واقع در یک کلمه نه. این دو هر کدام متریال بسیار متفاوت دارند. پلکسی را در بالا توضیح دادیم. اما به صورت مختصر بدانید که تابلو فلسکی از متریالی الیافی تشکیل شده است که مانند پارچه روی زمینه تابلو کشیده می شود. به نوعی تابلو فلکسی بسیار متداول تر است. احتمالا به خاطر قیمت کمتر آن است. اما تابلو پلکسی از جذابیت خاصی برخوردار است و با حالتی ابهام گون، چشم و ذهن مشتری را به خود جذب می کند.

از طرفی به علت گران بودن مواد اولیه این تابلو کمتر شرکتی از آن استفاده می کند. بنابراین اگر توانایی مالی خوب، و کسب و کار بزرگی دارید پیشنهاد من این است که این نوع تابلو را به تابلو ساز جدید و مدرن سفارش دهید. زیرا علاوه بر جذاب و مقاومت بالا و شستشوی راحت آن، تابلویی است که کمتر دیده شده است و برای مخاطبان امروزه بسیار بسیار جذاب می باشد.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس