تابلو پشت بام ، آسمان را در اختیار خود در بیاورید

تابلو پشت بام ، آسمان را در اختیار خود در بیاورید

تابلو پشت بام ، آسمان را در اختیار خود در بیاورید

بعد از معرفی انواع متریال های پایه یا حروف چینی، نوبت به انواع محل نصب های تابلو می رسد. همانطور که قبلا گفتیم بر اساس نوع تبلیغات و… محل نصب های تابلو فرق می کند. یکی از این انواع تابلو، تابلو پشت بام می باشد. این نوع تابلوها معمولا باید در اندازه های بزرگ و سنگین باشند. زیرا نسبت به فاصله ای که با چشم بیننده دارد باید خوانا باشد. از این رو باید به اندازه کافی بزرگ باشد.

تابلو پشت بام ، آسمان را در اختیار خود در بیاورید

چالش های یک تابلو پشت بام

متریال پایه ای که در این نوع تابلو استفاده می شود که معمولا کامپوزیت یا ترمووود می باشد و حروف تبلیغات روی آن به صورت چلنیوم یا استیل یا پلکسی می باشد. اما نباید فراموش کرد که این ها مواد مصرفی برای تهیه خود تابلو است. نگهداری تابلو به آن بزرگی روی پشت بام نیاز به پایه های آهنی قوی دارد. زیرا علاوه بر بزرگی که خود تابلو دارد و احتمال افتادن آن و آسیب رساندن جدی به ساختمان یا عابرین، احتمال این که توسط آب و هوای نامساعد و اندکی باد بیفتد نیز می رود. بنابراین برای این تابلو با دو چالش مواجه هستیم. اول دیده شدن توسط عابرین و دوم ثابت و محکم نگه داشتن تابلو. البته چالشی دیگر نیز وجود دارد و آن حمل این تابلو و نصب آن در بالای پشت بام است که معمولا کاری است دشوار.

مسابقه بین چالش و مزیت

با این همه چالش های سخت آیا همچنان می ارزد سراغ این نوع تابلو رفت؟ بله. زیرا این تابلوها در جایی که سطح شهر پر از تابلو تبلیغاتی است، آسمان را برای خود کرده اند. از طرفی تابلو بزرگ برای یک شرکت یا اداره و.. ابهت آن شرکت را بالا می برد. هرچه ابهت شما بالاتر برود، تبلیغاتتان موثرتر و فروشتان قوی تر می شود.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس