تابلو ال ای دی ثابت، بهتر از تابلو ال ای دی روان؟

تابلو ال ای دی ثابت، بهتر از تابلو ال ای دی روان؟

تابلو ال ای دی ثابت، بهتر از تابلو ال ای دی روان؟

یکی دیگر از انواع تابلوها برای جذب مشتری و دیده شدن، تابلو ال ای دی ثابت و روان می باشد. این تابلوها همانطور که از نامشان مشخص است، بنیاد اصلیشان از لامپ های ال ای دی می باشد. این مزیت بزرگ برای این نوع از تابلوها محسوب می شود. چرا که همزمان با نمایش زیبای تبلیغات و اطلاعات خواسته شده بسیار مصرف برق کمی دارد. علاوه بر آن دست سفارش دهنده و تابلوساز برای طراحی بسیار باز است. زیرا می تواند انواع طراحی ها با رنگ های مختلف را تنها با برنامه نویسی روی این تابلو ال ای دی ثابت و روان اجرا کنند.

تابلو ال ای دی ثابت، بهتر از تابلو ال ای دی روان؟

مزیت تابلو ال ای دی ثابت نسبت به روان

همانطور که در بالا اشاره شد تابلو های ال ای دی دو بخش کلی دارند. تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان . نیاز زیاد به توضیح نیست . زیرا از نام هر کدام مشخص است که در تابلو ال ای دی ثابت پیام سفارش دهنده تابلو به صورت ثابت نمایش داده می شود و طراحی آن تنها در فرم چینش ال ای دی ها انجام می پذیرد. این تابلو ها به صورت یکجا پیام را به مشتری ارائه می دهد. اما تابلو ال ای دی های روان به صورت مکرر پیام های مختلف با طراحی های مختلف را نمایش میدهد.

مزیتی که تابلو ال ای دی ثابت دارد، این است که به صورت یکجا و زیبا تمام اطلاعات لازم را به چشمان مشتری می رساند. این ویژگی در دنیای امروز بسیار کاربردی است. زیرا امروزه مردم به صورت سرسام آوری سریع حرکت می کنند و کمتر فرصت دارند تا منتظر بمانند تمام اطلاعات یک تابلو روان را بخوانند. اما تابلو ال ای دی ثابت با دادن یکجا اطلاعات، هم مشتری ها را آسوده می کند، هم صاحب کسب و کار را.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس