تابلو اکسپرس، نیاز امروز هر جامعه

تابلو اکسپرس، نیاز امروز هر جامعه

تابلو اکسپرس، نیاز امروز هر جامعه

در مقالات دیگر از تابلو تبلیغاتی و علت وجود آن در جامعه ای که سرعت وارد رگ و پی همگان شده است سخن گفتیم. اما در اینجا می خواهیم بگوییم که یک تابلو تبلیغاتی تا حد امکان باید تابلو اکسپرس باشد. دقیقا به خاطر همان سرعتی که در جامعه حاکم است.

برای توضیح مفهوم این نوع از تابلوها از نام آن وام میگیرم. ” اکسپرس “. اکسپرس در لغت به معنی سریع و بی توقف است. بنابراین تابلو اکسپرس یک تابلویی است که سریع است. اما سریع از چه لحاظ؟ و اصلا یک تابلو اکسپرس چه ویژگی هایی دارد که آن را اکسپرس می نامند؟ در زیر به توضیح آن خواهیم پرداخت.

تابلو اکسپرس، نیاز امروز هر جامعه

سرعت در کدام جنبه یک تابلو اکسپرس

در بالا از مفهوم اکسپرس صحبت کردیم و از لزوم سرعت در این جامعه گفتیم. اما چیزی که هنوز مشخص نشده این است که اکسپرس بودن تابلو یعنی چه؟ در واقع به چه تابلویی تابلو اکسپرس گفته می شود؟

به نظر بنده و نه به صورت عام. اکسپرس بودن یک تابلو را می توان بالا بودن سرعت تمام مراحل ساخت تابلو دانست. اما بالا بودن سرعت همیشه یک آفت دارد و آن این است که از کیفیت کار کاسته می شود. بنابراین نمی توان تنها بر اکسپرس بودن تابلو اکتفا کرد. باید بین سرعت و. کیفیت تناسبی مناسب برقرار کرد. نه آنقدر دیر کار را تحویل داد که فرد از، از دست دادن مشتریان بالقوه خود متضرر شود یا آنقدر سریع اما بی کیفیت تحویل داد که بجای تبلیغات ضد تبلیغ ایجاد شود.

یک تابلو ساز خوب میداند که می تواند بین مراحل مختلف ساخت یک تابلو تناسب سرعتی برقرار کند تا یک تابلو اکسپرس را تحویل مشتری دهد. ممکن است با توجه به امکانات و تخصص و تجربه گروهی که تابلوساز مدرن دارد، یک یا چند مرحله را با سرعت و بی توقف انجام دهند که این باعث می شود در کل علاوه بر حفظ کیفیت یک تابلو اکسپرس داشته باشیم.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس