تابلو مشاورین املاک

ساخت و تولید طرح های جدید تابلو املاک

طرح تابلو املاک در چه متریالی ساخته می شود؟

هر نوع کسب و کاری برای رونق گرفتن نیاز به تبلیغات و معرفی دارد. املاک از جمله کسب و کارهایی هستند که مقوله تجارت در مورد آن ها اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر صاحبان آژانس املاک تمایل دارند به بهترین شکل ممکن به مشتری معرفی شوند. تابلو املاک یکی از بهترین روش ها برای معرفی به مشتریان و مخاطبان است. این تابلوها با دقت و ظرافت زیادی طراحی شده و می توانند خواسته های صاحبان آژانس املاک را به خوبی به اجرا درآورند.  

نکات مهم در ساخت تابلو املاک

برای ساخت تابلو املاک باید به چند نکته مهم توجه کنید. نکته اول مربوط به متریال تابلوهای املاک می باشد. تابلوهای املاک باید مقاوم باشند. البته برای تامین این نوع مقاومت مواد مناسبی در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید که این نوع تابلوها به شکل مستمر در معرض عوامل محیطی و جوی قرار دارند و همین مسئله می تواند مقاومت آن ها را کاهش دهد. بنابراین انتخاب متریال مناسب برای تابلو املاک مسئله ای مهم به حساب می آید.

 

تابلو املاک

.

نمونه تابلو جدید تابلو سازی دیبا
باکس پلکس مشکی مات املاک شما برج سفید پاسداران
حروف برجسته قرمز و آبی املاک تجریش

 

 

تابلو چلنیوم املاک

چلنیوم یکی از تابلوهایی است که برای املاک پیشنهاد می شود. این نوع تابلوها با سلیقه های مختلف هماهنگ بوده و کمتر کسی را می توان یافت که از این نوع تابلوها استقبال نکند. خاصیت مهم چلنیوم همان شکست نوری است که در زمان ساخت تابلو بر روی پلکسی به وجود می آید. شکست نور شرایط برای شکل گیری اشکال متفاوت هندسی همچون ستاره، الماس و… را فراهم می کند.

 تابلوهای چلنیوم نقش تبلیغاتی زیادی دارند و به همین خاطر برای تجارت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع تابلوها با تنوع زیادی عرضه می شوند. به همین علت مشتریان می توانند هنگام سفارش تابلو املاک چلنیوم از طرح های متنوع بهره مند شوند.  در واقع تابلو چلنیوم در سراسر جهان به عنوان تابلو فروشگاهی یا تابلو مغازه معرفی می شود.

 

تابلو چلنیوم املاک

نحوه ساخت تابلو چلنیوم املاک

برای ساخت تابلو چلنیوم املاک ابتدا اقدام به طراحی حروف می شود. در واقع نوع این دیزاین به طرح تابلو املاک مربوط می شود. این طراحی به کمک نرم افزارهای تابلوسازی انجام می شود. به کمک این نرم افزارها می توان تمام ویژگی های این حروف همچون ضخامت، فونت و … را تعیین کرد. طرح تابلو املاک انتخابی بر روی پلکسی گلاس لیزر می شود. پلکسی گلاس ها بسیار به شیشه ها شباهت دارند اما در واقع از جنس پلاستیک هستند.

 زمانی که طرح برش داده شد، باید طرح تابلو املاک بر روی پلکس گلاس ترسیم شود. تمام مراحل دیگر مانند قوس، برش، شیار و… نیز به کمک دست تابلوساز یا دستگاه چلنیوم انجام می گردد.

تابلو املاک کامپوزیت

تابلو املاک می تواند از نوع کامپوزیت باشد. طرح های کامپوزیت را به عنوان طرح های ترکیبی می شناسند. در ترکیب این طرح ها می توان مواد آلومینیوم و مواد پلاستیکی را مشاهده کرد. این نوع طرح ها با هدف مقاوم سازی تابلو شکل گرفته اند. به همین خاطر تا سال های سال می توانند دوام لازم را برای صاحبان کسب و کار ایجاد کنند. در نگاه اول گمان می کنید که ورق های کامپوزیت تنها از آلومینیوم ساخته شده اند. در واقع این ورق ها در لایه میانی از جنس پلی اتیلن هستند.

 

تابلو کامپوزیت

برای تابلوسازی کامپوزیت از حروف برجسته استفاده می شود. این حروف می توانند از جنس پلکسی، استیل و … باشند. این حروف بر روی ورق کامپوزیت قرار گرفته و با فونت های مختلف برش داده می شوند. تابلو کامپوزیت املاک را به عنوان تابلوی مقاوم تبلیغاتی معرفی می کنند. این تابلوها برای قرارگیری در مقابل آب، رطوبت، گرد و خاک، تابش نور خورشید و… گزینه مناسبی هستند.

تابلو املاک استیل

تابلو استیل نیز می تواند از تابلوهای پیشنهادی برای املاک باشد. استیل یکی از فلزات مقاوم و کاربردی برای پیاده سازی طرح تابلو املاک است. البته این نوع تابلوها برای ساخت به دقت و زمان زیادی نیاز دارند. در ساخت تابلو استیل، ورق های استیل مقاوم به عنوان زمینه برش حروف و انجام لیزر انتخاب می شوند. این فلزات در حین برش و ساخت حروف نیاز به دقت زیادی دارند و همین مسئله زمان تابلوسازی را افزایش می دهد.

 برای برش این حروف نیز از دستگاه های مجهز کمک گرفته می شود. فلز استیل نیز می تواند تنوع رنگی خوبی داشته باشد. تابلوهای استیل نیز در برابر عوامل رطوبتی، ضربه، فشار، خش و… مقاومت مناسبی دارند.

تابلو پلکسی املاک

تابلو پلکسی نیز می تواند از تابلوهای مناسب برای املاک باشد. این تابلوها از جنس پلاستیک های مقاوم بوده و در ظاهر بسیار شبیه به شیشه است. در واقع با این اوصاف می توان این تابلوها را هم برای تامین زیبایی و هم برای مقاومت بالا به کار برد. تابلوهای پلکسی با توجه به جنس پلاستیکی خود بسیار ارزان بوده و در برابر عوامل جوی به خصوص گرد و غبار مقاومت لازم را ایجاد می کنند.

 توجه داشته باشید که برای ساخت تابلو املاک باید از متریالی استفاده شود که مقاومت سازه را بالا می برد. در واقع این نوع سازه ها در فضای بیرونی قرار دارند. به همین خاطر بحث مقاوم سازی برای آن ها از اهمیت به مراتب بالایی برخوردار است.

تابلو املاک چوب ترموود

تابلو املاک می تواند از چوب ترموود ساخته شود. چوب ترموود تمام مراحل لازم برای مقاوم سازی را پشت سر گذاشته و به همین خاطر برای ساخت تابلو پیشنهاد می شود. این نوع تابلوها زیبایی لازم را برای کسب و کار ایجاد می کنند و اشکال متنوعی از حروف برجسته را شکل می دهند. در واقع چوب ها انعطاف خوبی دارند و می توانند متناسب با طرح تابلو املاک هماهنگ شوند. چوب ترموود در برابر سایر عوامل محیطی از جمله آلاینده ها، گردو غبار و عوامل جوی همچون آب، نور خورشید، باد، باران، یخ زدگی و … مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.  

پیش از سفارش تابلو مناسب برای املاک باید چه کاری انجام دهیم؟

پیش از سفارش تابلو املاک باید نظر کارشناسان و متخصصان شرکت تابلو دیبا را جویا شوید و از آن ها نظر بخواهید. در این صورت می توانید انتخابی درست و مقرون به صرفه داشته باشید.

تابلو مشاورین املاک
تابلو لبه پشت بام املاک آسایش
تابلو املاک شما برج سفید پاسداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس