تابلو چلنیوم، گامی رو به جلو

تابلو چلنیوم، گامی رو به جلو

تابلو چلنیوم، گامی رو به جلو

یک از انواع پرکاربرد تابلو مغازه و تابلو سازی ها، تابلو چلنیوم است. اولین سوالی که مطرح می شود این است که این تابلو اصلا چیست و چگونه ساخته می شود؟

تابلو چلنیوم از دوبخش تشکیل می شود. حروف برجسته ساخته شده و لامپ های ال ای دی که پشت آنها قرار میگیرد. این مجموعه معمولا روی یک صفحه کامپوزیت سوار می شود. به کل این تابلو، تابلو چلنیوم گفته می شود. و برای یک تابلو ساز مدرن، کاری حرفه ای محسوب میشود.

امروزه درصد استفاده کننده ها از این نوع تابلوها، نسبت به انواع دیگر تابلوها افزایش پیدا کرده است. این یعنی مزیتی بالاتر نسبت به تابلوسازی معمولی دارد.

تابلو چلنیوم، گامی رو به جلو

مزیت های تابلو چلنیوم

حال می خواهیم به سوالی که مطرح کردیم پاسخ دهیم. چه مزیتی باعث شده این نوع از تابلوها جزو محبوب ترین ها باشند. اولین و بزرگترین علت آن برجسته بودن و سه بعدی بودن این تابلو ها است که کمتر در مدل های دیگر تابلوسازی دیده شده است.

این سه بعدی بودن بسیار مزیت بزرگی است. زیرا باعث زنده تر دیده شدن تبلیغات شده است و باعث می شود که بیشتر نام برند یا هر چیز دیگر دیده شود. از طرفی در طرح های سه بعدی درست تر و با جزئیات بیشتر می توان المان های مختلف را طراحی کرد و این دست طراحان و تابلو سازی تهران و شهرستان ها را باز می گذارد.

علاوه بر این مزیت واقعا فوق العاده، شست و شوی راحت، کم مصرف بودن به دلیل استفاده از لامپ های ال ای دی، قابلیت طراحی در اندازه های مختلف، نوردهی زیبا و جلب توجه زیاد و عمر طولانی از جمله مزیت هایی است که تابلو چلنیوم نسبت به بقیه انواع تابلوسازی ها دارد.

ایران در این صنعت پیشرفت های خوبی داشته و توانسته در طراحی و تولید این دسته از محصولات خوب عمل کند. به گونه ای که طراحان وتابلوسازی های مدرن در جای جای تهران و ایران می توانند زیباترین تابلو چلنیوم را برای شما طراحی و اجرا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس