تابلو هویت شرکت، عجیب اما واقعی

تابلو هویت شرکت، عجیب اما واقعی

تابلو هویت شرکت، عجیب اما واقعی

تابلو تبلیغاتی یا به طور کلی هر تابلو هویت شرکت یا اداره یا مکان می باشد. شاید این کمی عجیب باشد. اما در واقعیت اینگونه است. شاید بپرسید هویت یک شرکت را کاری که انجام میدهد و تعهداتی که دارد یا حتی نمادی که دارد تشکیل می دهد. اما چگونه تابلو هویت شرکت محسوب می شود؟

در این مقاله قصد داریم به جواب این پرسش بپردازیم و در آخر خواهیم فهمید که یک تابلو می تواند هویت شرکت باشد‌.

تابلو هویت شرکت در دید مشتری

همانطور که در این تیتر به آن اشاره شد دید مشتری مهم است. درست است که هر شرکتی بر اساس کاری که می کند دیده می شود و مشتریان خودش را جذب می کند اما چگونه باید کاری که انجام میدهد را به مشتری اطلاع دهد؟ باید اول مشتری یا در زبان عام مردم بداند شرکت یا کسب و کار شما در چه زمینه است.

تابلو هویت شرکت، عجیب اما واقعی

در اینجا راه حل های بسیاری به ذهن میرسد. بطور مثال گفتن به صورت لفظی یا پخش اعلامیه یا به صورت حرفه ای تر انواع تبلیغات تلویزیونی و هزار راه نرفته که هر کدام ممکن است امروز منسوخ شده باشد یا هنوز استفاده شوند. اما مشکلی که همه این ها دارد این است که دنیای امروز دنیای سرعت است. باید راهی بیابیم تا در عین این که کاملا هدف شرکت و کسب و کار را بیان کند باید سریع هم اطلاع بدهد. ب

نابراین یک تابلو تبلیغاتی میتواند راه حل مناسب یا بهتر بگویم تنها راه حل ماست. از این رو یک شرکت در موقع سفارش طراحی یک تابلو تبلیغات به تابلو ساز خوب باید بداند که این تابلو یک تابلو ساده نیست. بلکه هویت شرکت است. باید در طراحی تابلو المان شرکت که نماد آن است خلاصه ای از کسب و کار و هدف آن مطرح شود. به نظر کار سختی به نظر می رسد اما یک تابلو ساز خوب می تواند.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس