هفت فاکتور اصلی در سفارش ساخت تابلو مغازه و انتخاب تابلو سازی مناسب

هفت فاکتور اصلی در سفارش ساخت تابلو مغازه و انتخاب تابلو سازی مناسب

به همان میزان که برای پیشرفت کسب و کار نیاز است تا در انتخاب کادر و نیروی انسانی دقت کافی داشته باشید، در طراحی نمادها و تابلوهای نیز بسیار مهم است تا با حساسیت بالایی تصمیم بگیرید. فراموش نکنید که یک انتخاب خوب در این زمینه همانند یک سرمایه‌گذاری موفق باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد. شاید فکر کنید که با انتخاب تابلو مغازه نامناسب صرفاً پول شما هدر خواهد رفت اما موضوع فراتر از این است؛ یک انتخاب غلط در این بخش حتی می‌تواند باعث سقوط کسب و کار شما شده و به شکل چشمگیری فروش و سود را کاهش دهد! پس با ما همراه باشید تا هفت فاکتور مهم در انتخاب تابلو مغازه را خدمت شما همراهان گرامی معرفی کنیم.

تابلو مغازه

 

فاکتور اول؛ شخصی‌سازی طرح و رنگ در تابلو مغازه

بسیار مهم است که طرح تابلو شما منحصر بفرد باشد. از استفاده نامناسب از المان‌های تکراری و کپی‌کاری شده به شکل جدی اجتناب کنید. تابلوسازی هنر است . مانند هر عرضه دیگری از هنر، کپی‌کاری در آن محکوم به شکست است. طراحی تکراری و بر اساس نمونه‌های مشابه نه تنها تأثیر مثبتی بر کسب و کار شما ندارد، بلکه باعث سقوط ناگهانی آن خواهد شد.

فاکتور دوم؛ تنوع و تفاوت

مراقب باشید که استفاده از یک رنگ واحد برای طراحی کلی را در دستور کار قرار ندهید. بسیار مهم است تا بتوانید با ایجاد تنوع در تابلو مغازه ، اثر آن بر رهگذران را افزایش دهید. بدون شلوغ کردن بیش از حد فضای کار سعی کنید تصویر واضحی از سبک کسب و کار خود را نشان دهید.

فاکتور سوم؛ تجربه تابلو ساز و توجه به جزئیات

یک مثل معروف در دنیای کسب و کار می‌گوید که هیچ ماده اولیه جایگزینی برای تجربه وجود ندارد! تجربه در ابعاد مختلفی از تابلو سازی به شما کمک خواهد کرد. بسیار مهم است تا از پروژه‌های قبلی خود الگو بگیرید تا بتوانید به شکل ملموسی پاسخ ایده‌های خود را دریافت کنید.

طراحی و تولید تابلو شیرینی فروشی تیک و تیک کامپوزیت و حروف برجسته استیل

فاکتور چهارم؛ نمونه‌کارهای قبلی را ببینید

بسیار مهم است که یک تابلوسازی پیش از ایجاد اثر نهایی، یک نمونه از آن را به مشتری ارائه دهد چون این نماد توانایی و دقت تابلوسازی است. اگر یک تابلوساز از ساختن مدل برای تابلو مغازه شما سرباز زد، خیلی گزینه معتبری برای انجام پروژه شما نیست.

فاکتور پنجم؛ طراحی فنی و نقشه ساخت تابلو

برای داشتن یک تابلو مغازه خوب در نتیجه‌ی یک پروژه، مهم است تا توصیفات دقیقی از پروژه مد نظر خود را به تابلوسازی ارائه دهید. پس سعی کنید تا به شکل دقیقی تمام جزئیات اثر مد نظر خود را برای تابلوساز توصیف کنید. غیر از اطلاعات فنی مثل جنس مواد اولیه و سایز چارچوب، باید توصیف دقیقی از طراحی و المان‌های خاص برند خود را به او توضیح دهید. تابلو مغازه شما برای این که مطابق سلیقه شما باشد باید با توصیفات شما همخوانی داشته باشد.

فاکتور ششم؛ پشتیبانی

فراموش نکنید که فقط ساخت یک تابلو مهم نیست بلکه باید بتوانید از تابلوسازی برای تابلوی خریداری شده خدمات پس از فروش خوبی دریافت کنید. خرابی و ایجاد نقص در تابلوها بخاطر نحوه قرارگیری در معرض شرایط محیطی امری شایع است و باید با کمک تابلوسازان برطرف شود. اگر نتوانید خدمات پس از فروش خوبی از تابلوساز خود دریافت کنید، در آینده باید هزینه گرافی برای ترمیم بخش‌های مختلف تابلو بپردازید. پیش از ساخت تابلو مغازه در مورد این موضوع اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس