تابلو کارگزاری بورس

طراحی و ساخت تابلو کارگزاری بورس و مراکز مالی

تابلو کارگزاری بورس و مراکز مالی از جمله تابلوهایی است بایستی به صورت کاملا خاص طراحی شود. این طراحی در یک نگاه بایستی فعالیت مالی آن مرکز در بازار سرمایه را به نمایش بگذارد. در حقیقت شما با تابلو نصب شده بر سردر شرکت خود، هویت تان را به مردم و افراد جامعه نشان می دهید. پس بایستی به دنبال برجسته سازی نقاط مثبت زمینه فعالیت تان باشید.

برای کسب اطلاعات دقیق تر لطفا صفحه انوا تابلو شرکتها را از طریق لینک زیر مشاهده فرمایید

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

برای طراحی تابلو کارگزاری هم می توانید به ارائه مدل های مرتبط و دادن ایده به طراح بپردازید و هم می توانید این کار را مستقیما به یک طراح متخصص بسپارید. یک طراح خبره در این زمینه تخصص خود را با تجربه درآمیخته و با بهره گیری از جدیدترین مدل ها، تابلو درخور و شایسته ای را طراحی می کند.

.

اغلب شرکت های بورسی و کارگزاری ها دارای محیط و فضای داخلی و بیرونی مدرنی هستند. از این رو طراحی تابلوی سردر آنها نیز بایستی به صورت کاملا مدرن انجام پذیرد. طراحی تابلو کلاسیک برای شرکت یا مغازه با دکوراسیون مدرن و یا بالعکس طراحی تابلو مدرن برای یک مغازه دارای فضای سنتی، جلوه بسیار نامناسبی دارد. از این رو توصیه می شود که طراحی و اجرای تابلو مرکز مالی خود را به یک مرکز معتبر بسپارید. علاوه بر طراحی، در اجرا و ساخت یک تابلو نیز بسته به سفارش مشتری و تشخیص طراح بایستی از متریال های خاصی استفاده نمود. این متریال ها با توجه به نوع طراحی و سفارش مشتری و محدوده قیمت تعیین شده، به کار گرفته می شوند.

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

تابلو کارگزاری سبد گردان آرمان اقتصاد

 

تابلوی چلنیوم و تنوع بالای آن برای طراحی تابلو کارگزاری بورس و مراکز مالی

به منظور طراحی و اجرای تابلو کارگزاری بورس و مراکز مالی می توان از تابلوهای با طراحی و متریال مختلف استفاده کرد. در این میان تابلوهای چلنیوم از جمله تابلوهای شکیل و پرطرفدار هستند. در اجرا و نصب این نوع تابلوها در صورت استفاده از لامپ های LED نورپردازی و جذابیت تابلو دوچندان می شود. مهم ترین تفاوتی که تابلوهای چلنیوم از سایر تابلوها دارند، حروف سه بعدی آنهاست. این حروف برای قرارگیری بر روی سطح تابلو، به صورت مجزا شکل داده شده و در فضای جداگانه ای قرار می گیرند. برخی افراد این پرسش را مطرح می کنند که چلنیوم چیست و مواد تشکیل دهنده آن کدامند؟ در حقیقت چلنیوم را می توان آلیاژی از چند ماده در نظر گرفت که دارای مزایایی از جمله وزن سبک است. این نوع آلیاژ به راحتی دچار خوردگی نشده و زنگ نمی زند. از این رو می توان از آن با اطمینان خاطر جهت اجرای تابلو سردر انواع مراکز تولیدی، تجاری، اداری و … استفاده نمود.

تابلو درب ورودی استیل کارگزاری سبد گردان هامرز

 

سفارش طراحی و اجرای انواع تابلوی مغازه، کارخانه، شرکتی و …

جهت سفارش طراحی و ساخت انواع تابلو از جمله تابلو کارگزاری بورس و مراکز مالی می توانید از خدمات ما در شرکت تابلو دیبا استفاده کنید. طراحان خبره مجموعه ما بهترین طراحی را متناسب با نوع کسب و کار شما انجام می دهند. انواع مواد و متریال مورد استفاده ما نیز از نوع درجه یک بوده و از این رو نتیجه نهایی کار دارای کیفیت بالایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس