تابلو ساز خوب کیست؟

تابلو ساز خوب کیست؟

تابلو ساز خوب کیست؟

بعد از این که به قدرت تبلیغات در کسب و کار پی بردیم و دانستیم که تابلو تبلیغاتی و تابلو مغازه و تابلو پاساژ و تابلو چلنیوم و … جزئی از انواع تبلیغات محیطی است و تبلیغات محیطی بزرگترین ویژگی که دارند این است که نمی شوند دیده نشوند.

وقتی ایران را قبول کردیم پس نیاز برای داشتن یک تابلو تبلیغاتی خوب را حس کردیم. اما آیا خودمان می توانیم یک تابلو خوب طراحی و اجرا کنیم؟ یا نیاز به کمک کسی تحت عنوان تابلو ساز دیگر داریم. یا حتی بالاتر انسانی دیگر باید این کار را برعهده بگیرد؟

اگر قبول کنیم تابلو سازی یک شغل است و نیاز به تخصص دارد که همین طور هم می باشد آن وقت جواب سوال های بالا پیدا می شود. بله. ما نیازمند کسی هستیم که به عنوان یک تابلو ساز خوب و مدرن که دارای تخصص است مسئولیت طراحی و اجرای تابلو تبلیغات ما را بر عهده بگیرد. اما از کجا بدانیم کسی واقعا دارای این تخصص است

تابلو ساز خوب کیست؟

طراحی و ساخت، دو اصل یک تابلو ساز

همانطور که در بالا نامحسوس اشاره شد. یک تابلو ، از دو جز طراحی و ساخت تشکیل می شود. که هر دو درست به یک اندازه مهم هستند. اگر طراحی زیبا درست اجرا نشود دیده نمی شود و اگر طرحی بد بسیار با ظرافت اجرا شود، تاثیر چندانی ندارد. از این رو برخی از تابلو سازی تهران و تابلو سازی زعفرانیه و … به سبب اهمیت هر دو جنبه از متخصصان خاص خودشان استفاده می کنند.

یعنی این تابلو ساز ها برای طراحی از افراد متخصص طراحی و برای اجرا تنها از افراد متخصص در این امر استفاده می کنند که این کار سبب بالا رفتن دقت و درستی در کار می شود. زیرا هر گروه به صورت تخصصی کار میکند. در واقع تابلو ساز خوب، یک نفر نیست بلکه یک گروه خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس