تابلو راهنمای اداری، در دل تابلو تبلیغاتی

تابلو راهنمای اداری، در دل تابلو تبلیغاتی

تابلو راهنمای اداری، در دل تابلو تبلیغاتی

یکی از قسم های تابلو تبلیغاتی را تابلوی اداری معرفی کردیم. و در آنجا معرفی کردیم که تابلو اداری و شرکتی خود انواع مختلفی دارد که یکی از پرکاربردترین این تابلوها تابلو راهنمای اداری است. چرا این نوع تابلو جزو پرکاربردترین هاست؟ ساده است.

 لطفا جهت کسب اطلاعات تکمیلی از صفحه تابلو راهنما بازدید کنید

زیرا در هر اداره و شرکت محل دسترسی ها فرق میکند و در صورت نبود یک راهنما مسلما ارباب رجوع دچار مشکل میشود و حتی خود کارکنان آن اداره نیز ممکن است دچار اشتباه شوند. بنابراین وجود یک تابلو راهنمای اداری ضروری است. از این رو وجود این نوع از تابلوها اهمیت پیدا میکند.

اما سوال مهم تر این است که آیا تنها یک تابلو راهنما ساده کافیست و طراحی آن شرایط خاصی ندارد؟ در ادامه به جواب آن خواهیم پرداخت.

تابلو راهنمای اداری، در دل تابلو تبلیغاتی

تابلو راهنمای اداری طراحی جدید یا از پیش طراحی؟

در بالا به توضیح کلی از علت نیاز به تابلو راهنمای اداری را بررسی کردیم. اما سوالی که مطرح شد را هنوز پاسخ ندادیم. پاسخ به این سوال برای یک صاحب اداره که در صدد سفارش تابلو است بسیار مهم خواهد بود‌.

تابلو اداری بیشتر از آنکه ویژگی های یک تابلو تبلیغاتی را در دید اول داشته باشد. یک تابلوی اطلاع رسانی است. بنابراین بسیاری از تابلوسازی ها از فرم های از پیش طراحی شده معمولا استفاده می کنند.

اما این تابلو راهنمای اداری امروزه تنها وظیفه یک اطلاع رسانی ساده را ندارند بلکه کت و شلوار شرکت و اداره نیز محسوب میشود. بنابراین بسیار جذاب است که متناسب با اداره خود کت و شلوار خود را طراحی کنید و آن را به تن اداره تان بپوشانید. در این طراحی باید رنگ ، المان و نوع خط نوشته نیز باید بسیار به آن دقت شود.

از طرفی باید دقت کرد که این تابلوها معمولا در اندازه کوچک طراحی میشوند. اما یک طراح و تابلو ساز خوب می تواند در همین اندازه کوچک نیز تابلویی شیک و منحصر به فرد طراحی کند.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

تابلو راهنمای لوکس هتل
تابلو سرویس بهداشتی لوکس
تابلو خاص راهنمای پلاک اداری
جدیدترین تابلو شماره اتاق خاص
خاص ترین تابلوهای راهنمای درب اتاق در تابلو دیبا
خاص ترین تابلوی داروخانه در تابلو دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس