تابلو مطب پاسداران تهران

انواع تابلو مطب برای نصب در فضای بیرونی و داخلی ساختمان

نصب انواع تابلو مطب از المان های ضروری به هنگام تاسیس هر نوع مطب پزشکی و دندانپزشکی است. البته علاوه بر سفارش اجرا و نصب تابلو به هنگام تاسیس مطب گاها در زمان تغییر دکوراسیون و نوسازی مطب ها نیز سفارش ساخت تابلو جدیدتر و بروزتر مورد استقبال پزشکان قرار می گیرد. انواع تابلو برای نصب در فضای داخلی و بیرونی ساختمان مطب طراحی و ساخته می شوند.

در مورد طراحی و اجرای تابلوهای داخلی مطب های پزشکی مقررات چندان خاصی وجود ندارد. اما در مورد تابلوهای مخصوص در فضای بیرونی ساختمان مطب بایستی ضوابط در نظر گرفته شده را رعایت کرد. این ضوابط از طرف مجلس وضع شده و برای اجرای تخصصی تابلو مطب ها مورد استفاده قرار می گیرند. پس در مورد تابلوهای بیرونی مطب های پزشکان و دندانپزشکان نمی توان به صورت سلیقه ای عمل کرد.

تابلو مطب

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

 

تابلو مطب پزشکی و ویژگی های آن (مطابق با ضوابط)

در آیین نامه های مربوط به طراحی و اجرای تابلو مطب های پزشکی و دندانپزشکی آورده شده است که هر پزشک (یا دندانپزشک) می تواند حداکثر سه تابلو در فضای بیرونی مطب خود نصب کند. این تابلوها می توانند بر روی پایه قرار گرفته یا در نمای ساختمان نصب شوند. علاوه بر تعداد، طراحی و اجرای تابلو مطب نیز دارای ضوابط بخصوصی است. به عنوان مثال رنگ زمینه یک تابلو مطب پزشکی یا دندانپزشکی بایستی سفید باشد. علاوه بر رنگ سفید، در پنل زمینه تابلوهای مطب نباید هیچ گونه طرح و تصویری نیز وجود داشته باشد.

تابلو برندینگ بیمارستان

.

به سبب وجود این حساسیت ها توصیه می شود که برای سفارش طراحی و ساخت تابلو مطب به دنبال مراکز معتبر و تخصصی تابلوسازی باشید. پیش از این کار لازم است مجوز نصب تابلو را پس از طی پروسه مربوطه از سازمان نظام پزشکی دریافت کنید. تابلوهای تبلیغاتی مطب های پزشکی و دندانپزشکی هر چند که امکان نصب بر روی پایه ها را نیز دارند اما در اغلب موارد بر بالای ساختمان ها نصب می شوند. در این حالت بیشترین دید را برای رهگذران خواهند داشت.

طرح استاندارد تابلو داروخانه

.

انواع تابلو مطب پزشکان و دندانپزشکان هرچند که جنبه تبلیغاتی نیز دارند اما بیشتر به سبب راهنمایی بیماران نصب می شوند. در این تابلوها ضمن ذکر نام پزشک، تخصص مربوطه نیز درج می شود. در اغلب موارد شماره تلفن مطب یا همراه دکتر نیز در کنار این موراد بر روی تابلو مطب ذکر می گردد. البته فونت هر یک از این عبارات و واژه ها متفاوت بوده و غالبا نام پزشک با فونت درشت، تخصص او با فونت ریز تر و شماره تلفن با ریزترین فونت نسبت به موارد دیگر ذکر می شود.

تابلو مسیر یابی بیمارستان

.

معتبرترین مرکز تابلوسازی برای سفارش طراحی و ساخت تابلوهای تخصصی مطب پزشکان

ما در شرکت تابلو دیبا به عنوان معتبرترین مرکز تابلوسازی تخصصی، انواع تابلو مطب را با رعایت ضوابط و استانداردهای مربوطه طراحی و اجرا می کنیم. متخصصان مجموعه ما با الگو گرفتن از بهترین و جدیدترین مدل ها انواع تابلوهای تبلیغاتی را طراحی می کنند. اجرای تابلو نیز در مجموعه ما به صورت کاملا مکانیزه و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال ها انجام می شود. جهت ثبت سفارش و استفاده از خدمات مشاوره کارشناسان ما کافی است با شماره تلفن های مربوطه تماس بگیرید.

تابلو دکتری قدیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس