سفارش اینترنتی تابلو لبه پشت بام

راهنمای گام به گام درطراحی تابلو و انتخاب متریال تابلو مغازه

راهنمای گام به گام درطراحی تابلو و  انتخاب متریال تابلو مغازه مفید و موثر

اگر می‌خواهید کسب و کارتان تا حد امکان حرفه‌ای جلوه کند، بسیار مهم است تا بتوانید هویت منحصر بفرد خود را در نمادها و تابلو مغازه به مشتریان القا کنید. ما با آماده کردن چند نکته آماده‌ایم تا به شما در داشتن یک طراحی خود برای تابلو مغازه خود کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

با خلق یک لوگو شروع کنید

طراحی لوگو، برخلاف باور عامه یک بازی آزمایش و خطا نیست بلکه به دانش بالایی در زمینه‌های مختلف نیاز دارد. بسیار مهم است تا بتوانید با آمیزه‌ای از اصول رواشناختی و هنر، یک نتیجه مطلوب ایجاد کنید. لوگویی مطلوب است که بتواند پیام مدنظر شما را در یک نگاه به مشتری منتقل کند. البته موضوع همیشه منحصر به صرف انتقال پیام نیست، گاهی مهم است تا در چارچوب‌هایی خاص به طور مثال حس نوستالژی را به فرد منتقل کنیم. یک لوگوی خوب باید بتواند مرکز توجهات نسب به تابلو مغازه شما را تسخیر کند.

تابلو سردر مغازه

در طراحی المان‌های تابلو مغازه یکپارچگی و هماهنگی را در نظر بگیرید

در کنار یک طراحی با معنا و مفهوم، مهم است تا تابلو مغازه شما با کلیت سبک طراحی و عملکرد کسب و کار شما هماهنگی داشته باشد. مطمئناً ساخت تابلو برای یک کسب و کار مد تفاوت فاحشی با یک کسب و کار مهندسی و فنی دارد. پس در تابلوسازی رعایت دقیق تم کلی برای داشتن یک تابلو خوب الزامی است. مهم نیست که از چه متریالی استفاده می‌کنید، مهم این است تابلو مغازه شما برازنده سبک کسب و کارتان باشد.

از قدرت، جذابیت و روح رنگها قافل نشوید

رنگ‌های در طراحی تابلو مغازه اهمیت بسیار بالایی دارند. شما باید با دقت رنگ‌ها را انتخاب کرده و در بستر مناسبی با هم هماهنگ کنید تا احساسات لازم در رهگذران را ایجاد کنید. سعی کنید پیش از آغاز تابلوسازی نسبت به اثرات رنگ‌ها به اشراف نسبی برسید. در کنار درک خود رنگ‌ها میزان هماهنگی یا تضاد آن‌ها را نیز شناسایی کنید. برای برخی کسب و کارها بسته به طراحی شهری فضای اطراف، نیاز است تا تابلو مغازه را با رنگ‌های متضاد تکمیل کنید و در برخی موارد هم شاید نیاز باشد تا هماهنگی را در دستور کار قرار دهید.

تابلو عمودی مغازه

شخصی‌سازی و خلق یک تابلو منحصر به فرد مهم‌ترین نکته است

هیچ چیز به قدر تمایز و منحصر بفرد بودن احساسی خوبی را در مشتریان شما ایجاد نخواهد کرد پس مراقب باشید تا با استفاده از طرح‌های روتین یا کپی باعث شکست برند خود نشوید. استفاده از طراحی‌های کپی و همانند سازی شده نه تنها باعث دیده شدن تابلو مغازه شما نخواهد شد بلکه حتی ممکن است باعث تنفر مشتریان نسبت به کسب و کار شما شود. در دنیای تجارت و رقابت اقتصادی، کپی کردن تأثیر منفی روی کسب و کار شما دارد.

کاربرد اصلی تابلو مغازه را فراموش نکنید

تابلوی یک مغازه در اصل شناسنامه مغازه شماست و حتی باید در نبود خود شما هم بتواند به مثابه یک فروشنده سخنگو، بار تبلیغات را به دوش بکشد. پس در ساخت یک تابلو چه تابلو سنتی و چه تابلو چلنیوم، بسیار مهم است که توضیح دقیق و درست جزئیات را مد نظر داشته باشید.

به تابلو ساز خبره، با حوصله و کهنه کار مراجعه کنید

تابلو ساز خوب رکن اصلی فرایند انتخاب و ساخت تابلو است. برای موفقیت در مراحل فوق به یک تابلو ساز خوب نیاز دارید تا شما را به هدفتان برساند.

تابلو سازی دیبا با کادر مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات طراحی و تولید تابلو است. برای شروع کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تابلو بزرگ سازه ای برای محوطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس