تابلو ترمووود ایرانی

تابلو ترموود، کلاسیک، طبیعی و زیبا

به یکی از جذاب ترین نوع تابلو تبلیغاتی در تابلو سازی رسیدیم. تابلو ترموود. این تابلو به نظر من واقعاً جذاب است و حس خوبی به آدم منتقل می کند زیرا متریال اصلی و پایه آن چوب است. شاید بدانید که چوب یک موجود زنده است، بنابراین حس میتواند منتقل کند. به نوعی خود به خود این تابلو به دلیل استفاده از چوب چشمان رهگذران را به خود جذب می کند. چوب ماده ای است که علاوه بر استحکام رنگ طبیعی زیبایی دارد و با یک جلای ساده به راحتی میتوان از آن استفاده کرد.

تابلو ترموود تابلو سازی دیبا

چرا تابلو ترموود؟

 در بالا گفتیم که متریال اصلی این تابلو چوب می باشد. اما چرا آن ار ترموود نامیدند. در واقع این نامگذاری ریشه ای تاریخی دارد. انسان ها از گذشته دانستند که در صورتی که چوب  را گرما دهند و آن را نیم سوز کنند، رطوبت چوب گرفته می شود و باعث بالا رفتن مقاومت چوب میشود. و البته احتمال خوردگی آن توسط موریانه ها را نیز به شدت کم می کند. این چوب گرما دیده را ترموود می نامند.

این ترموود ها در ابتدا برای ساخت منازل مسکونی در جاهای مرطوب، بدنه سونای خشک و تر در استخر ها و .. استفاده میشد. اما به دلیل این که تابلوی تبلیغاتی در زیر گرما و سرما، باد باران و آفتاب قرار می گیرند. طراحان تابلوی تبلیغاتی تصمیم گرفتند از ترموود برای طراحی تابلو خود استفاده کنند. و نتیجه هم داد. این طراحی نه تنها مقاوم بود بلکه بسیار جذاب هم شد.

تابلو ترموود از دسته خاصی از تابلوهای تبلیغاتی نیستند یعنی می توان آن را با بقیه نوع ها تابلو تبلیغات ادغام کرد. یعنی می توان از تابلو حروف برجسته و حتی چلنیوم یا حتی استیل استفاده کرد. اما باید دقت داشت که این ترکیب بجای زیبا کردن باعث نشود که یک کاریکاتور تولید شود.

 

در صورت تمایل از صفحات زیر دیدن فرمایید:

تابلو مغازهتابلو شرکتتابلو سازی – تابلو ال ای دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس