بیلبورد تبلیغاتی و تبلیغات هدفمند

بیلبورد تبلیغاتی و تبلیغات هدفمند

بیلبورد تبلیغاتی و تبلیغات هدفمند

بیلبورد تبلیغاتی را می توان پرچمدار تابلو تبلیغاتی دانست. زیرا تمام معنی تابلوی تبلیغات در آن جمع می باشد. از طرفی تعریف کامل از یک تبلیغات محیطی است. زیرا تمام ویژگی آن را نیز دارد. بیلبورد تبلیغاتی مزیت های یک تبلیغات محیطی را کاملا نشان میدهد.

مهم ترین ویژگی آن دیده شدن است که بیننده نمی تواند آن را نبیند. اما چیزی که مهم است بیشتر از دیده شدن، باید جلب توجه کرد. باید بتوان علاوه بر دیدن شدن توسط چشمان مردم، خوانده شد و مورد توجه قرار گرفت. از این رو باید برخی نکات را رعایت کرد تا به این هدف رسید.

بیلبورد تبلیغاتی و تبلیغات هدفمند

نکاتی طلایی برای یک بیلبورد تبلیغاتی

اولین نکته که بسیار مهم است اما شاید کمتر مورد توجه قرار می گیرد. محل قرار گرفتن بیلبورد است. امروزه پایه بیلبورد ها در جای جای شهر توسط شهرداری یا هر ارگان دیگر گذاشته می شود. و مشتری با اجاره آن می تواند تبلیغات خود را داشته باشد. بنابراین انتخاب این که کجا تبلیغات داشته باشید با شماست.

این نکته بسیار مهم است. زیرا باید اگر بتوانید گروه هدف خود را تشخیص کنید و بدانید محل بیشتر حضور آنها کجا است می توانید با نصب بیلبورد تبلیغاتی در آنجا یک تبلیغ هدفمند داشته باشید. این چنین است که می توان گفت شما هزینه تبلیغات را تبدیل به سرمایه گذاری کرده اید.

دومین نکته طلایی و مهم این است که فاصله بین بیلبورد ها باید رعایت شود. زیاد بودن بیلبورد ها و نزدیک هم بودن آن ها نتیجه عکس به همراه خواهد داشت. زیرا اجازه نمی دهد بیلبورد قبلی و طرح قبلی در ذهن بماند و البته باعث دید منفی مشتری نیز می شود.

در نهایت می توان گفت یک تبلیغات خوب تبلیغاتی است که هدفمند باشد. اما برای هدفمند بودن باید بدانید کجا و به چه شکلی تبلیغات می کنید.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس