سفارش تابلو چلنیوم

سفارش تابلو چلنیوم، یکی از راه‌های مؤثر برای جذب نظر مشتریان جدید و تبلیغات برای کسب‌وکار شماست. در تابلو چلنیوم از آلیاژ آلومینیومی سبک برای ساخت لبه حروف برجسته استفاده شده است. این آلیاژ آلومینیومی در برابر شرایط آب و هوایی سخت و تنش‌های حرارتی مقاوم است. در این مطلب به بررسی موضوعات مرتبط با سفارش تابلو چلنیوم خواهیم پرداخت.

برای سفارش تابلو چلنیوم می‌توانید با تابلوسازی دیبا به شماره 02171053358 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجموعه ما راهنمایی لازم در جهت سفارش و ساخت تابلو چلنیوم را به شما عزیزان ارائه دهند. تابلو دیبا تولیدکننده انواع تابلو چلنیوم طلایی، سفید، طوسی و … است و برای هر سبک و سلیقه‌ای، تابلو چلنیوم مناسب آن را پیشنهاد می‌دهد.

تابلو چنلیوم تهران
سفارش تابلو چنلیوم
تابلو چل

مزایای سفارش تابلو چلنیوم

علاوه بر اینکه ساخت تابلو چلنیوم سریع است. با سفارش تابلو چلنیوم شما تابلویی با ظاهر جذاب، سبک و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی، پایدار و دارای قابلیت انعطاف‌پذیری دریافت خواهید کرد. تابلو چلنیوم بسته به طراحی تابلو میتواند با رنگ‌ها و ابعاد مختلف به صورت سفارشی ساخته شود. اما مهمترین مزیت تابلو چلنیوم در تابلو سازی در واقع سبک بودن آن است که باعث ایمنی بیشتر در تابلو می‌شود. در یک کلام و به صورت خلاصه بخواهیم مزایای تابلو چلنیوم را بررسی نمایید شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دوام و طول عمر بالا
  • جذاب‌تر نشان دادن ظاهر یک مکان
  • مقاومت در برابر شرایط جوی
  • دارای رنگ و طرح‌های متنوع و متناسب با هر سلیقه
  • برجسته‌تر نشان دادن برند یک محیط

نحوه طراحی تابلو چلنیوم

برای سفارش تابلو چلنیوم لازم است اطلاعات اولیه از تابلو را به دست طراح برسانید. این اطلاعات اولیه شامل ابعاد تابلو و نوشته های آن میشود. همچنین طراح با نوع کسب و کار شما آشنا میشوند و بر اساس سوابق گرافیکی موجود اقدام به طراحی میکند.

برخی نکات حرفه ای در این طراحی لحاظ میشوند. به طور مثال لازم است ضخامت نوشته های شما با ارتفاع آن از سطح زمین متناسب باشد. همچنین نکاتی در انتخاب طرح و رنگ وجود دارد که با هماهنگی با طراح تابلو میتوانید اقدام به سفارش تابلو چلنیوم نمایید. برای سفارش تابلوی چلنیوم قدم اول طراحی تابلو است براساس طرح آماده شده. قیمت تابلو مشخص شده و تابلو تولید میشود.

سفارش تابلو چنلیوم

نحوه نصب تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم امکان نصب روی همه سطوح صاف را دارد حتی میتوانید این حروف را روی شیشه نصب کنید. این حروف یک پایه نگهدارنده دارند که پس از نصب آن پایه روکش حروف نصب میشود و این پاییه داخل روکش قرار میگیرد. همچنین میتوان این تابلو را بر روی پایه های آهنی به صورت مستقل نصب کرد.

تابلو چنلیوم

ابعاد سفارش تابلو چلنیوم

ابعاد تابلو چلنیوم معمولا بسته به نیاز مشتری و ابعاد محل نصب تعیین می شود. این تابلوها با ضخامت های مختلفی تولید می شوند و می توانند به صورت پیوسته و یا به صورت قطعه قطعه تولید شوند.

برای مثال، اگر محل نصب تابلو در فضای باز یک ساختمان بزرگ باشد، ممکن است ابعاد تابلو بسیار بزرگ و قابل مشاهده باشد. در این صورت، تابلوی چنلیوم ممکن است به صورت قطعه قطعه تولید شده و به یکدیگر متصل شوند تا ابعاد مورد نظر بدست آید. این تابلو ها به صورت سفارشی و با ابعاد مختلف قابل ساخت هستند. اما روش ساخت آنها بسته به ابعاد تغییر میکند.

همچنین در ابعاد کمتر از 7 سانتیمتر لازم است از روشهای دیگر تابلو سازی برای ساخت حروف استفاده شود.

سفارش تابلو چنلیوم

جدیدترین تابلوهای چلنیوم

در روش ساخت این نوع تابلو دائما تغییرات جدیدی صورت میپذیرد اما برخی از روش‌های جدید تر میتواند تابلوهای چلنیوم کهکشانی و کریستالی باشد. که البته چند سال از ساخت آنها میگذرد. در این مدت روشهای ابتکاری جدیدی برای سفارش تابلوی چلنیوم به وجود آمده است.

سفارش تابلو چنلیوم

تابلو چلنیوم برای فروشگاه

سفارش تابلوی چنلیوم از رایج ترین روشهای استفاده شده در تابلو های فروشگاه ها و تابلو مغازه هاست. این روش ساخت با طرح ها و رنگها مختلف و ابتکاری در اکثر فروشگاهها قابل استفاده هستند. همچنین رستوران ها، کافه ها، هتل ها بیشترین استفاده از این تابلو را دارند.

تابلو فرش فروشی

تابلو چلنیوم برای شرکت ها و دفاتر

سفارش تابلو چلنیوم میتواند گزینه مناسبی برای شرکتها و دفاتر باشد. این تابلو در انواع ساده و رسمی هم قابل ساخت است. تابلو چلنیوم بسته به کیفیت متریال مصرفی در آن میتواند با دوام بالا ساخته شود که باعث صرفه جویی بلند مدت در هزینه های تبلیغاتی میشود. همینطور تابلو چلنیوم میتواند در رنگها و طرحهای مطابق با هویت سازیمانی ساخته شود و قابلیت سفارشی سازی و تکثیر بالایی دارد. که به عنوان تابلو برنچ برای شعب و نمایندگان مورد استفاده قرار گیرد.

تابلو چنلیوم
تابلو سازی دیبا تابلو چنلیوم

تفاوت بین تابلو چلنیوم و تابلو استیل

تابلو چلنیوم و تابلو استیل هر دو از جنس فلز هستند، اما این دو نوع تابلو تفاوت‌هایی در مقاومت، وزن، قیمت و ظاهر دارند. تابلو استیل از جنس فولاد ضد زنگ است و بیشتر در برابر خوردگی مقاومت دارد، همچنین این نوع تابلو به دلیل وزن بالا، برای نصب در محیط‌های بسته و داخلی مناسب است. از سوی دیگر، تابلو چلنیوم سبک‌تر از تابلو استیل است و بسیار مقاوم در برابر ضربه و خراش است، همچنین قیمت آن نسبت به تابلو استیل کمتر است. به طور کلی، انتخاب بین تابلو چلنیوم و تابلو استیل بستگی به شرایط نصب و استفاده دارد و باید بر اساس نیازهای خاص هر پروژه تصمیم گرفته شود.

البته در نورپردازی برای این تابلو ها از دو روش مختلف استفاده میشود. نورپردازی تابلو های چلنیوم از روبرو است به صورتی که خود حروف تابش نور دارند و نورپردازی استیل به صورت ایندایرکت یا غیر مستقیم است که پشت حروف روشن میشوند.

تفاوت تابلو استیل و چنلیوم

سفارش تابلو چلنیوم برای فضاهای باز

تابلوهای چلنیوم یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده در فضاهای باز مانند پارکینگ‌ها، فضاهای عمومی و فرودگاه‌ها هستند. این تابلوها با داشتن خاصیت مقاومت در برابر شرایط جوی و آب و هوای سخت، انتخابی عالی برای استفاده در فضاهای باز می‌باشند. همچنین، تابلوهای چلنیوم با استفاده از نور سی او بی می‌توانند در شب نیز به خوبی دیده شوند و اطلاعات مورد نیاز را به رانندگان در خیابانها و عابران فراهم کنند. در نتیجه، سفارش تابلو چلنیوم برای فضاهای باز، گزینه‌ای عالی برای ارائه اطلاعات و راهنمایی در فضاهای عمومی و پارکینگ‌ها می‌باشد.

حروف فوق درخشان تابلو سازی دیبا

سفارش تابلو چلنیوم در تابلو دیبا

برای سفارش تابلو چلنیوم در شرکت تابلو سازی دیبا تنها کافی است تا با ما تماس بگیرید. ما تمام مواردی که می‌خواهید در ساخت تابلو چلنیوم شما اجرا شوند را در نظر می‌گیریم و بهترین تابلو را برای مغازه، کلینیک، رستوران و … شما طراحی می‌کنیم. کارشناسان تابلو دیبا از ابتدا تا انتهای ساخت و نصب تابلو چلنیوم همراه شما هستند تا هیچگونه نگرانی از بابت آن نداشته باشید و بتوانید محل مورد نظر خود را با سفارش تابلو چلنیوم زیباتر نمایید.