جذابیت و کاربرد تابلو لاس وگاسی

صنعت تابلو سازی از تمدن غنی برخوردار است. حتما با شنیدن نام لاس وگاس، به یاد کشور امریکا می افتید. باید بگوییم تابلو لاس وگاسی ها به دلیل شباهت به تابلوهایی که در کشور لاس وگاس امریکا در سالهای 1911 میلادی و پس از آن، در این کشور ساخته می شد. به شهرت رسیدند.

تابلو سازی

نمونه حروف تابلو لاس وگاسی
طراحی تابلو لاس وگاس

حروف لاس وگاس که برای ساخت تابلو لاس وگاسی مورد استفاده قرار می گیرند، جدیدا وارد صنعت تابلو سازی شده اند. این تابلو ها به دلیل نورپردازی زیبا، در شهرها زیبایی آفریده اند. همه می دانیم که تابلوهای تبلیغاتی که دارای نورپردازی هستند بسیار بیشتر از تابلو های معمولی مورد استقبال مشتری ها قرار گرفتند.

معمولا برای ساخت تابلو های تبلیغاتی از حروف مختلفی استفاده می شود. از جمله حروف برجسته ای از جنس چلنیوم، استیل، پلکسی گلاس و…. اما امروزه تابلو لاس وگاسی نیز جایگاه ویژه ای در این صنعت به خود اختصاص داده است. باید ببینیم این تابلو ها دقیقا چگونه تابلو یی هستند.

ساخت تابلو لاس وگاسی

تابلو لاس وگاسی چگونه تابلویی است؟

این تابلو ها معمولا از جنس فلز می باشند و به تابلو های لامپی و تابلو لترلایت نیز شهرت دارند. تابلو های وگاسی به نوعی طراحی می شوند که درون روزنه های آنها لامپ قرار می گیرد. این لامپ ها تابلو را روشن نموده و زیبایی بی نظیری به آن می بخشد.

به دلیل جذابیتی که این تابلو دارند، طرفداران آنها روز به روز در حال بیشتر شدن می باشد. به صراحت می توانیم بگوییم دلیل نام گذاری تابلو لاس وگاسی به این نام، استفاده بیشماری از این تابلو ها در شهر لاس وگاس آمریکا است. 

تابلو های لاس وگاس

تابلو هایی که در شب فوق العاده نمای زیبایی به شهر می دهند. استفاده از تابلو های وگاسی در سالهای گذشته نیز رواج بسیاری داشت اما پس از پیشرفت صنعت تابلو سازی استفاده از این تابلو ها کنار گذاشته شد. اما امروزه مجددا استفاده از آنها در سر در مغازه ها محبوبیت یافته و مورد استفاده قرار می گیرد.

برای ساخت تابلو لاس وگاسی بنا به انتخاب و نظر مشتری، می توانید از طرح ها و رنگ های زیبا و خاصی استفاده نمایید. درون این تابلو ها از لامپ های ال ای دی استفاده می شود. این لامپ ها کم مصرف بوده و رنگ های مختلفی دارند. 

از این رو می توان برای مکان های مناسبی از این تابلوها استفاده نمود. مثلا در سردر رستوران ها، فروشگاه های موبایل، انواع مغازه ها و… .

تابلو لاس وگاسی تابلو سازی دیبا

مزایا و کاربرد استفاده از تابلو لاس وگاسی

تابلو های وگاسی به دلیل تنوع در طرح و رنگ، مناسب استفاده در هر مکانی است. از طرفی دیگر این تابلو ها به دلیل داشتن نورپردازی بسیار مورد توجه مشتری ها قرار می گیرند. شما حتی می توانید به جای استفاده از حروف بر روی این تابلو ها، از نماد هایی همچون گل، آدمک، انواع خوراکی های خوشمزه و … نیز استفاده نمایید.

این تابلو ها نیز همچون دیگر تابلو های تبلیغاتی دارای مزایای بسیاری هستند. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از تابلو لاس وگاسی، جذب مشتری است. طراحی زیبای حروف، استفاده از اشکال مختلف، نورپردازی های متفاوت و… همه و همه می توانند در جذب مشتری موثر باشند.

طراحی لاس وگاسی

یکی دیگر از مزایای استفاده از این نوع تابلو ها، کهنه و از بین نرفتن آنها است. این تابلو ها هر چقدر زمان بگذرد، حتی اگر زنگ زده شوند نیز زیبایی خاص خود را دارند. حتی پس از کهنگی می توانند زیباتر و نوستالژی تر نیز شوند.

تابلو لاس وگاسی ها به دلیل طراحی خاص خود، هرگز از ذهن مشتری پاک نمی شوند. این تابلو ها لوگو و نام فروشگاه را به زیباترین شکل ممکن در خاطر مخاطب حک می کنند. پس استفاده از آنها در محیط هایی همچون خیابان های شلوغ می تواند مناسب باشد.

شما می توانید از این تابلو ها حتی در داخل فروشگاه ها نیز استفاده کنید. زیرا بسیار جوان پسند بوده و جذابیت ویژه ای دارند.

تابلو لاس وگاسی ایرانی
حروف لاس وگاسی
تابلو لاس وگاسی
حروف لاس وگاسی در تابلو سازی دیبا
تابلو سازی دیبا طعم خلاقیت و نو آوری صنعتی
تابلو لاس وگاسی
هم اکنون به ما تماس بگیرید