حروف برجسته در تابلو رینگی

حروف برجسته در تابلو رینگی

حروف برجسته در تابلو رینگی

همانطورکه در عنوان این مقاله هم ذکر شده، تابلو رینگی نوعی از انواع تابلو تبلیغاتی است که در حروف برجسته اعمال می شود. در کلام بهتر تابلو رینگی نوعی از تابلو حروف برجسته است که حروف آن به شکل رینگ بریده میشود.

یعنی تقریبا خط شکسته و نود درجه ای ندارد و تماما دارای گوشه های دایره ای شکل می باشد. بخاطر همین نحوه برشی که لازم است برای حروف برجسته رینگی به کار برده شود، باید ساخت این تابلو توسط یک تابلو ساز خوب و ماهر انجام گیرد تا در برش آن ایرادی اتفاق نافتد.

به طور کلی تابلو رینگی روی حروف برجسته در سه متریال چلنیوم با پلکسی یا استیل پیاده می شوند و در نهایت روی هر نوع متریال پایه ای که مشتری بخواهد پیاده سازی می شوند. البته تفاوت متریال ها در رنگ آن ها مشخص می تواند نباشد. زیرا استیل به رنگ چلنیوم داریم و چلنیوم به رنگ استیل بنابراین انتخاب نوع متریال فارغ از دید ظاهری آن است.

حروف برجسته در تابلو رینگی

مراحل ساخت یک تابلو رینگی

تقریبا می شود گفت که بیشتر مراحل ساخت یک تابلو حروف برجسته به یک صورت انجام می گیرد و بیشترین تفاوت آن ها در نحوه برشی است که زده می شوند. و البته در نورپردازی و استفاده از نور نیز بسیار تفاوت ها می تواند داشته باشند.

اما به طور کلی تابلو رینگی از مراحل زیر تشکیل می شوند:

1- اندازه گیری و بررسی محل نصب تا طراحی بر اساس محل نصب انجام گیرد.

2- طراحی در نرم افزارهای طراحی و شبیه سازی با توجه به نوع طراحی که مشتری می خواهد. و بررسی متراژ تابلو و اعلام آن به مشتری جهت تعیین قیمت

3- حروف برجسته رینگی در این مرحله توسط یک دستگاه برش – که امروزه دستگاه برش لیزری این کار را می کند – روی متریال مورد نظر برش داده می شود.

4- پس از برش، رول های پلکسی یا استیل به صورت رینگ برش داد می شود. این مرحله است که بسیار حساس است و توسط یک تابلو ساز مدرن به صورت تخصصی انجام میگیرد.

5- آماده زیر ساخت آن و نصب و تحویل آن به مشتری.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس