چه تعداد تابلو تبلیغاتی لازم داریم؟

چه تعداد تابلو تبلیغاتی لازم داریم؟

رابطه GPR و تعداد تابلو تبلیغاتی که لازم داریم؟

همواره یکی از سوالات اساسی صاحبان مشاغل و صاحبان تابلو تبلیغاتی این است که به چه تعداد تابلو تبلیغاتی در سطح شهر یا محله نیاز دارند. تابلو سازی دیبا در ادامه با شما خواهد بود.

برای پاسخ گفتن به این سوال باید در نظر داشت که قیمت اجرای یک بیلبورد کاملا جدا از قیمت طراحی و نصب آن است. بنابراین در کل هزینه نسبتا بالایی را باید برای داشتن تابلو تبلیغاتی بپردازید. اما این نباید باعث شود شما از داشتن تابلو تبلیغاتی بالا پشیمان شوید. در کلام بهتر اگر میخواهید فقط یکی یا دو تا بیلبورد تبلیغاتی داشته باشید. همان بهتر نداشته باشید. زیرا فایده ای چندانی نخواهد داشت.

آیا این سیستم شامل تابلو مغازهتابلو اداری یا تابلو شرکت می شود. هدف محاسبه بیلبورد است. اما می توان از تابلو های دیگر به عنوان جایگزین بیلبورد استفاده کرد.
مورد دیگر در قیمت گذاری تابلو وتعداد تابلو GPR آن است. این واحد بسیار تعیین کننده می باشد. در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

چه تعداد تابلو تبلیغاتی لازم داریم؟

GPR و رابطه آن با تابلو تبلیغاتی

در تعریف GPR گفته می شود که نمره و کمیتی کمی نیاز دارید تا برای میزان بازدهی تابلو تبلیغات بتوانید تصمیم بگیرید. این نمره بین 1 تا 100 می باشد و آن را نمره نمایش می نامند. به طور مثال اگر تابلو تبلیغاتی نمره نمایش GPR آن 50 بود یعنی حداقل نصف جمعیت کسانی که از آنجا عبور می کنند تابلوی شما را می بینند. حال که با مفهوم GPR آشنا شدید احتمالا می توانید به راحتی درک کنید که در صورتی که GPR یک بیلبورد بالا باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود.

این GPR این فایده را نیز دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید به صورت منطقی تعداد تابلو تبلیغاتی مناسبی برای خود انتخاب کنید. اما این اصل فراموش نشود که تابلو تبلیغاتی باعث می شود شما همواره دیده شوید. پس سعی کنید از این ویژگی مثبت آن استفاده کرده و در جای جای شهر دیده شوید. البته اگر منطقی باشید هزینه این تابلوها تبدیل به سرمایه گذاری می شود.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس