تابلو مغازه چوبی

پنج نکته اساسی در انتخاب تابلو مغازه

جلب توجه مشتری یکی از اصلی ترین اهداف در هنگام خرید تابلو برای مغازه است. این جلب می تواند با روشهای مختلفی انجام شود. در برخی مشاغل جلب توجه به معنای روشن و خاموش شدن چراغهای تابلو است اما در برخی تابلو ها سادگی عامل اصلی جلب توجه محسوب می شود. برای جذب مشتریان و کشاندن آن‌ها به سمت کسب و کار خود شما باید در ابتدا اثر خوبی بر دیدگاه آن‌ها ایجاد کنید. باید گفت که این موضوع تماماً مربوط به چیزی است که ما به آن نگاه اول یا لحظه طلایی برخورد اول می‌گوییم.

بیش از هر چیزی شما باید بتوانید چشمانی که پتانسیل خوب دیدن دارند را به کمک تابلو مغازه خود جذب کنید. تابلوها و سایر نمادهای تبلیغاتی در واقع بازتابی از وضعیت کسب و کار شما بوده و یک بخش حیاتی از اولین گام شما در جذب آن‌ها هستند. نمای جلویی فروشگاه شما اولین چیزی است که هر خریدار یا حتی رهگذری می‌بیند و بر مبنای آن تصمیم می‌گیرد به سمت مغازه شما گام بردارد یا خیر. این که بدانید چگونه باید یک تابلو مغازه خوب انتخاب کنید به شما کمک می‌کند تا تأثیر ابتدایی قوی‌تری در ناخودآگاه او ایجاد کنید.

تابلو شرکتی تیپ سراسری در تابلو سازی دیبا

 

برخی المان‌ها در یک تابلوی مغازه می‌توانند باعث جذب بیشتر افراد و ایجاد نمای چشم‌نوازتری شوند. در کنار دقت به این المان‌های، مهم است تا بتوانید هویت کسب و کار خود را به کمک تابلو مغازه به هر رهگذری القا کنید. با ما همراه باشید تا پنج نکته اساسی در مورد انتخاب یک تابلو مغازه را با هم مرور کرده و مورد بررسی قرار دهیم.

انتخاب تابلو مغازه جذاب و دلربا مانند یک سرمایه‌گذاری است

بسیاری از شاغلین و افراد فعال در کسب و کارهای مختلف ممکن است احساس کنند که هزینه کردن برای یک تابلو مغازه خوب و شیک یک هزینه اضافی محسوب خواهد شد اما باید گفت پولی که برای بهبود کیفیت و افزایش جذابیت محل کسب خود خرج می‌کنید نباید هیچ‌گاه به عنوان یک هزینه‌کرد در نظر گرفته شود؛ بلکه این یک سرمایه‌گذاری است! تابلو شما کمک می‌کند تا کسب و کار شما گاهاً برای چندین سال پیشرفت تضمین شده داشته باشد. یک تابلوی خوب در اصل بازتابی از هویت و ارزشی است که شما برای کسب و کار خود قائل هستید. پس بسیار مهم است که در انتخاب تابلوسازی خبره نهایت دقت را داشته باشید تا نتیجه همانی باشد که انتظارش را دارید.

طرح تابلو مغازه زیبا

 

در نگاه اول یا لحظه طلایی برخورد اول بیشترین تأثیر مثبت را ایجاد کنید

به اطراف خود نگاه کنید تا متوجه شوید که تابلوهای دیگر چه اثری روی شما می‌گذارند. شما با دیدن این علائم و تابلوهای چه حسی دارید؟ دکوپاژ و ترکیب کلی محیط اطراف کسب و کار شما چگونه است؟ آیا در اطراف شما تعداد زیادی ساختمان قدیمی کلاسیک دیده می‌شوند؟ پس در این محله برای ایجاد اثر بهتری با تابلو مغازه لازم است تا در همنوایی با جو کلی محیط، المان‌های کلاسیک را در دستور کار قرار دهید. این در حالی است که بهتر است در محل‌هایی با ترکیب مدرن‌تر از یک نمای طرح مدرن برای تابلو ی خود استفاده کنید. بسیار مهم است تا در کنار تمایز، با همنوایی با کلیت محیط، و نمای ساختمان نگاه خریداران بالقوه را به سمت خود بکشید. سعی کنید از دادن اطلاعات بسیار زیاد و گیج‌کننده در تابلو مغازه خود اجتناب کنید یا به اصطلاحا تابلو را شلوغ نکنید. چون این اشتباه اثر معکوس دارد و تأثیر شما در نگاه اول را بشدت ضعیف خواهد کرد.

جادوی ترکیب رنگ مناسب

ترکیب رنگ تابلو مغازه یک اثر قطعی بر مشتریان بالقوه ایجاد خواهد کرد. بیشتر مشتریان باهوش از نظر بصری انتظارات متفاوتی دارند و به خوبی ارزش جذابیت های بصری را دانسته و به سمت آن جذب خواهند شد. ترکیب رنگ مناسب اثر قطعی و چشمگیر بر نگرش مشتریان و رهگذران نسبت به کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد. به طور مثال:

  • زرد : شادمانی و احساسات مثبت،
  • صورتی : عشق و علاقه،
  • آبی : اعتماد و تضمین

را در نگاه اول به افراد القا خواهد کرد. بسته به اینکه جنس کسب و کار شما چیست باید سعی کنید از ترکیب مناسبی از رنگ‌ها برای ساخت تابلو مغازه استفاده کنید. به طور مثال در برخی موارد استفاده از یک تابلو چلنیوم با رنگ آبی می‌تواند باعث ارتقا دید یک مشتری نسبت به کسب و کار شما شود. تابلوسازی برای فروشگاه شما نباید یک کار معمولی یا روتین در نظر گرفته شود و از الگوهای تکراری و همیشگی پیروی کند چون این اولین تماس نزدیک شما با ذهن یک مشتری خواهد بود و اگر جدی گرفته نشود نمی‌تواند تأثیر مثبتی روی او داشته باشد.

حروف فوق درخشان تابلو سازی دیبا

 

سادگی در عین جذابیت و رسایی

تابلوهایی که ساده و در عین حال جذاب هستند شانس بیشتری برای جذب نگاه مشتریان بالقوه دارند . این در حالی است که در برخی مواقع جزئیات بیشتر می‌تواند باعث سردرگمی و ایجاد حس ناخوشایندی در رهگذران شوند. گاهی یک تابلو چلنیوم بدون هیچ جزئیات اضافی می‌تواند بیش از آن که فکرش را بکنید جذاب باشد. در کنار این باید تلاش کنید تا همواره تابلو و شیشه‌های مغازه را تمیز و پاکیزه نگه دارید چون بدیهی است که هر مشتری ترجیح می‌دهد تا از یک مغازه مرتب و بانظم خرید کند نه یک مغازه کثیف و نامنظم!

ارزش برند خود را ارتقا دهید

ارزش برند شما رابطه تنگاتنگی با هویت کسب و کارتان دارد. بهره‌گیری از نمادهای مناسب و جذاب کمک می‌کند تا کسب و کار شما در رقابت با سایرین فاصله معناداری پیدا کند. تابلوها باید به سادگی از نقاط دورتر دیده شوند و بازتابی از اعتماد به نفس و مسئولیت‌پذیری شما در نگاه مشتری باشند. فراموش نکنید که هدف اصلی در نصب یک تابلو مغازه خوب این است که بتوانید یک مشتری بالفعل یا یک رهگذر را به یک مشتری قطعی یا یک خریدار در سطح بالا تبدیل کنید.

استفاده از حروف خاص نور اندریک در تابلو مغازه

 

امیدوارم مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شود. در پایان یاد آور می شویم تابلو سازی دیبا با کادری خبره، جدی و با معلومات آماده ارائه خدمات در طراحی و تولید انواع تابلو های تبلیغاتی برای کسب و کار شما ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس