تست تابلوی تبلیغاتی پیش از نصب

تست تابلوی تبلیغاتی پیش از نصب

تست تابلوی تبلیغاتی پیش از نصب

یکی از مواردی که معمولا به چشم می خورد این است که یک تابلوی تبلیغاتی یا یک بنر گرچه قبل از نصب در نرم افزار شبیه سازی شده و به مشتری نشان داده میشود اما بعد از نصب مشتری از تابلو ناراضی است و معتقد است که موارد مهم در آن خوانا نیست. البته در اکثر موارد حق با مشتری است.

اما این اشتباه طراح تابلو نیز نمی باشد. وی بر اساس چیزی که در مانیتور خود می بیند عمل میکند و کمی سخت است تصور این که این موارد در یک تابلو بزرگ اما دور نسبت به بیننده قرار میگیرد.

البته تابلو ساز خوب و باتجربه معمولا این مورد را در نظر می گیرد. اما لازم است باز خودتان که صاحب تابلو خواهید بود با انجام یک تست ساده آن را به بوته آزمایش بگذارید. در ادامه این تست و آزمایش را توضیح خواهم داد.

تست تابلوی تبلیغاتی پیش از نصب

تست طول بازو برای تابلوی تبلیغاتی

یکی از معروف ترین و ساده ترین تست های ممکن که کاملا سریع و البته بدون هزینه برای تابلوی تبلیغاتی است تست طول بازو می باشد. این تست بر این اساس است که شما بعد از طراحی نهایی و قبل از اجرای آن، از طراح میخواهید که آن را روی کارت ویزیت برای شما چاپ کند.

بعد از چاپ، شما کارت ویزیت را روی طول بازوی خود گذاشته و سعی کنید آن را بخوانید. اگر دیدید که توانستید بی زحمت موارد خواسته شده را مطالعه کنید یا ببینید پس طراحی تابلوی تبلیغاتی درست بوده است. اما در صورتی که نتوانید بخوانید یا به زحمت توانستید موارد روی آن را مشاهده کنید حتما از طراح بخواهید موارد را درست کند.

در هنگام این تست نیز به خاطر داشته باشید که بیننده تابلو تنها عرض 5 تا 10 ثانیه تابلوی شما را خواهد دید.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس