هفت مدل رایج تابلو مغازه در جهان

تابلو مغازه هفت روش رایج در جهان

هفت مدل محبوب جذاب و ایده‌آل برای طراحی تابلو مغازه‌ها در جهان

تابلوی مغازه شما یک نشانه ابتدایی است برای جذب مشتریان بالقوه و افرادی که در حد یک نگاه با کسب و کار شما ارتباط برقرار می‌کنند. پس با این اوصاف بسیار مهم است که در نگاه اول گیرایی لازم را داشته و بتواند بازتاب مناسبی از کیفیت و جنس فعالیت شغلی شما باشد. ساخت تابلو مغازه با مواد اولیه گوناگونی ممکن است؛ موادی از جمله چوب، فلز، شیشه و سایر مصنوعاتی که باب میل یک تابلوساز باشند می‌توانند در نهایت منجر به ساخت یک تابلو جذاب شوند اگر در امر تابلوسازی خلاقیت کافی وجود داشته باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه نه طراحی مختلف و جذاب در عرصه تابلوسازی را مورد بررسی قرار دهیم.

حروف برجسته خاص مغازه تابلو سازی تهران

تابلو مغازه پارچه‌ای چاپی یا فلکسی فیس

تابلو مغازه پارچه‌ای می‌تواند در طرح‌های یونیک و شیکی بر سر در مغازه‌ها نصب شود اما فراموش نکنید که این تابلو‌ها به نگهداری ویژه و تعویض دوره‌ای نیاز دارند چون پارچه به قدر سایر متریال‌ها دوام و ماندگاری ندارد. برخلاف این که اکثراً این نوع تابلو مغازه را انتخابی به صرفه می‌دانند، در بلند مدت نصب تابلو پارچه‌ای باعث هدر رفت سرمایه شما خواهد شد. بنرهای پلاستیکی یا نایلونی و وینیل می‌توانند قیمتی مابین 45 هزار تا 140 هزار تومان بر متر مربع داشته باشند و ممکن است شما برای یک تابلو با جنس‌هایی پایدارتر مبلغ بیشتری بپردازید اما نگهداری این نوع تابلوهای مغازه که از جنس پارچه هستند بسیار سخت‌تر، زمان‌بر تر و گران‌تر خواهد بود.

باکس تابلو مغازه مخصوص پاسژ و مرکز تجاری

تابلو مغازه از جنس ترمووود

این نوع تابلو مغازه هم مقرون به صرفه بوده و هم در عین سادگی شیک و خاص است. یک تابلوی چوبی از این جنس، با رنگ‌آمیزی کامل و در ابعاد ده در ده می‌تواند قیمتی معادل با هفتصد و پنجاه هزار تومان داشته باشند؛ البته این رقم را باید منهای هزینه‌های نصب در نظر گرفت. اندازه فونت و نوع رنگ به کار رفته در ساخت تابلو مغازه نکاتی هستند که تأثیر مستقیمی در قیمت نهایی محصول خواهند داشت. البته جنس خود چوب استفاده نیز بشدت مؤثر است؛ استفاده از چوب‌های گرانقیمت‌تری مثل چوب درخت گیلاس باعث می‌شود تا تابلو شما جذابیت بسیار بیشتری داشته باشد اما در عین حال باید انتظار هزینه بالایی را داشته باشید. این نوع تابلوهای در برابر شرایط جوی مختلف خیلی مقاوم نیستند و اگر قرار است در معرض باد و باران یا آفتاب مداوم نصب شوند باید در مورد تعویض و تعمیر آن‌ها به صورت دوره‌ای آگاه باشید. تابلوهای چوبی اگر با یک رنگ‌آمیزی با کیفیت و برش زیبا همراه باشند می‌توانند برای رستوران‌ها و مراکزی خریدی که تم سنتی دارند ایده‌آل باشند.

تابلو ویترین مغازه خاص پولکی طلایی

تابلوهای شیشه و رنگ

اگر شما می‌خواهید با یک هزینه حداقلی یک تابلو مغازه کلاسیک و در عین حال دلربا داشته باشید ما به شما این تم از تابلوها را پیشنهاد می‌کنیم. در این روش حتی نیاز نیست که هزینه اضافه‌ای برای خرید شیشه برش‌داده شده بپردازید؛ کافیست تا از شیشه وسیع ویترین مغاز خود برای ساخت تابلو مغازه استفاده کنید. بسته به این که چه طرحی را برای تابلو مغازه مدنظر داشته باشید هزینه‌ها می‌توانند از حدود یک میلیون تومان آغاز شوند؛ قیمت نهایی ارتباط مستقیمی با میزان سختی پروژه و جزئیات کار دارد. نقاشان بسیار حرفه‌ای که توان ایجاد اثر مطلوبی در این چارچوب را دارند، دستمزد بالایی را دریافت خواهند کرد. یک نکته منفی در مورد این نوع تابلوهای این است که ممکن است همیشه به میزان کافی دیده نشوند. ممکن است با پیشی گرفتن میزان نور بیرون مغازه از نور فضای داخلی آن، دیدن محتویات تابلو از بیرون مغازه کار چندان راحتی نباشد. پیش از انتخاب این طرح سعی کنید جوانب مختلف کار را کامل بسنجید.

تابلوهای فلزی با برش لیزری

این نوع تابلوها ضمن داشتن ماندگاری و مقاومت بالا می‌توانند نوعی از حس جذابیت کلاسیک و خاص را بسته به نوع طراحی به مشتریان ارائه دهند. یک تابلوی فلزی دو طرفه با ابعاد هجده در بیست و چهار اینچ می‌تواند هزینه‌ای معادل هفتصد هزار تومان برای شما به همراه داشته باشد. سایزهای بزرگ‌تر با جزئیات بیشتر در طرح و رنگ قطعاً قیمت بیشتری دارند اما شما معمولاً برای ساخت یک تابلو در اندازه‌های متعارف باید بین سه تا بیست میلیون تومان پول بپردازید. بسته به طراحی، نوع فلز و رنگ‌های به کار رفته، این نوع تابلو ها می‌توانند طیف وسیعی از کسب و کار ها را اقناع کنند.

تابلو مغازه با حروف مجزای فلزی استیل یا آهن

این نوع تابلوهای سه بعدی بسته به سلیقه شخص در تابلوسازی و تقاضا مشتری می‌توانند جلوه خاصی به نمای بیرونی مغازه شما بدهند. قیمت پایه این نوع تابلوها از حدود سه میلیون تومان آغاز خواهد شد و بسته به اینکه تا چه حد خواهان کاربرد فلزات با کیفیت در تابلو مغازه هستید ممکن است قیمت نهایی حتی به بیش از هفت یا هشت میلیون برسد. فراموش نکنید برای دیده شدن این نوع تابلو در شب به نورپردازی مناسبی نیاز دارید و اگر نتوانید نور کافی فراهم کنید، در عمل هیچ جذابیتی ندارد.

تابلوهای یکپارچه فلزی یا پانچ متال

جذاب و چشمگیر؛ این اولین صفاتی هستند که پس از دیدن این نوع تابلو مغازه در ذهن خود دارید اما نباید فراموش کرد که قیمت بسیار بالایی دارند. یک تابلو فلزی با ابعاد چهار در هشت اینچ به صورت میانگین حدود هفتصد هزار تومان قیمت دارد. فراموش نکنید که در این تیپ تابلوها نوع طراحی، جنس مواد اولیه و سبک هنری کار اثر زیادی روی قیمت نهایی دارد. هر قدر طراحی پیچیده‌تری انتخاب کنید باید پول بیشتری نیز بپردازید. برای مثال اگر شما بخواهید برای پس‌زمینه تابلو از یک جنس فلز و برای حروف از جنس متمایزی استفاده کنید، قیمت به شکل چشمگیری بالا خواهد رفت اما اگر از برش‌ها یکپارچه برای بخش حروف و پس‌زمینه استفاده کنید می‌توان قیمت را تا حد زیادی کاهش داد.

تابلو چنلیوم با رنگ‌های قابل تغییر

به این نوع تابلوها در بین عامه مردم تابلدهای نئون یا ال.ای.دی نیز گفته خواهد شد و از نظر جذابیت بسیاری با فاصله بسیار زیاد، بهترین انتخاب هستند. یک تابلو چنلیوم شخصی‌سازی شده بسته به ابعادش می‌تواند بین ده تا بیست میلیون قیمت داشته باشد و باید گفت که مطمئناً این سطح بالای قیمت با توجه به جذابیت بسیار زیاد آن توجیه‌پذیر است. هرچند اگر حس می‌کنید توان پرداخت چنین قیمت‌هایی را ندارید بد نیست تا تابلو مغازه خود را در ابعاد کوچک‌تری سفارش دهید. در کنار هزینه بالای خرید، هزینه نگهداری هم خیلی کم نیست و باید آن را پیش از خرید در نظر بگیرید. این نوع تابلو مغازه در اصل از شیشه ساخته شده و اگر در جای خوبی قرار نگیرند ممکن است آسیب ببینند پس محافظت از آن در طراحی چارچوب و نحوه نصب بسیار مهم است. اوج زیبایی یک تابلو چنلیوم در تاریکی شب قابل رویت است؛ آن‌جایی که کسب و کار شما با نورهایی از جنس رنگ‌های متفاوت، چشم هر بیننده‌ای را جذب خود خواهد کرد!

تابلو خاص مغازه جهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس