تابلو مغازه فرش فروشی

تابلو مغازه فرش فروشی

تابلو مغازه و مجتمع فرش فروشی شما به نوعی ابزار تبلیغاتی دائمی و مستمر برای کسب و کارتان محسوب می شود. فرش فروشی در حالت کلی یک کسب و کار پرسود و لوکس به شمار می رود که تعداد مشاغل فعال در این زمینه در اغلب شهرهای کشور نسبتا کم است.

در صورتیکه تمایل دارید اطلاعات کاملتری در خصوص انواع تابلو مغازه داشته باشید

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

مغازه ها و مجتمع های فرش فروشی بزرگ غالبا دارای درآمد بالایی هستند. آنها همواره به دنبال مطرح کردن خود در میان رقبا می باشند. راه اندازی یک مغازه فرش فروشی نیازمند تفکر در مورد اقدامات لازم است.

مجتمع یا مغازه فرش فروشی شما اگر دارای لوکس ترین و بهترین انواع فرش، قالی و قالیچه نیز باشد در صورت عدم معرفی به مشتری و نداشتن جذابیت لازم، به درآمد مطلوبی نخواهد رسید. یکی از مهم ترین ابزارهای معرفی کسب و کار شما، تابلو مغازه و مجتمع فرش فروشی تان است.

جهت  مشاوره انتخاب تابلو  و  ثبت سفارش  هم اکنون با ما تماس بگیرید.

021-7105-33-58

تابلو گالری فرش و فرش فروشی

طراحی و ساخت انواع مدل های تابلو مغازه و مجتمع فرش فروشی

همانطور که گفتیم تابلو مغازه و مجتمع فرش فروشی شما اهمیت بسیار زیادی در معرفی برند و نام و آوازه کسب و کارتان دارد. به سبب همین اهمیت، انواع تابلوها در مدل های مختلف  توسط تابلو سازی دیبا قابل طراحی و اجرا می باشند. یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین این مدل ها، تابلو مغازه چلنیوم است. تابلو چلنیوم فرش فروشی دارای جذابیت ظاهری ویژه ای می باشد. استفاده از حروف برجسته تابلو سازی و نور پردازی متنوع این نوع تابلو باعث جلوه ویژه آن در میان سایر انواع تابلو ها شده است. تابلوهای چلنیوم در انواع طلایی، الماسی، کریستالی و پانچی قابل طراحی و اجرا می باشند.

علاوه بر تابلو مغازه و مجتمع فرش فروشی چلنیوم، تابلوهای انواع روشهای ساخت تابلو مثل  تابلو کامپوزیت، پیکسلی، ترموود، لاسوگاسی، پولکی، نئون، استیل و … را نیز می توان برای طراحی و اجرای تابلو مغازه فرش فروشی به کار گرفت. هریک از این انواع تابلو همچون مدل های نئون و استیل خود دارای طرح و رنگ متنوعی می باشند. به عنوان مثال در نظر داشته باشید که تابلوهای نئون تابلوهای ال ای دی ثابت و روان همگی با کیفیت ها و تنوع تولید بالا در بازار موجود هستند.

تابلو برجسته گالری فرش

معیار و ملاک طراحی تابلو مغازه فرش فروشی

طراحی تابلو مغازه فرش فروشی هم می تواند به پیشنهاد و دلخواه مشتری انجام شود و هم می تواند توسط طراحان و تکنسین کار تابلو صورت پذیرد. تخصص و تجربه طراحان در این مورد می تواند نتایج رضایت بخشی را حتی برای مشتریان سخت پسند به دنبال داشته باشد. پس از طراحی، زمانی که طرح تابلو مورد تایید مشتری قرار گرفت، مرحله ساخت و سپس اجرا انجام می شود. متخصصان مجموعه ما در شرکت تابلوسازی دیبا در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و همچنین نصب انواع تابلو تبلیغاتی خدماتی درخور ارائه می کنند. تمام این مراحل تخصصی در کارگاه های مجهز و تمام مکانیزه شرکت ما و توسط افراد خبره در زمینه تخصصی خود انجام می شوند.

تابلو مغازه و مجتمع فرش فروشی کمک شایانی به زیباسازی نمای بیرون مغازه و مجتمع شما می کند. با نصب این تابلو، تبلیغاتی ارزان قیمت و در عین حال ماندگار برای کسب و کار خود خواهید داشت. پس بهترین و معتبرترین مجموعه را برای سفارش مدل تابلو تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

تابلو بازار فرش
تابلو ترموود فرش تجریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس