تابلو لایت باکس، داخلی اما زیبا

تابلو لایت باکس، داخلی اما زیبا

تابلو لایت باکس، داخلی اما زیبا

تابلو لایت باکس در لغت معنی جعبه نورانی است که اتفاقا برای همین منظور استفاده می شود. در واقع تابلو لایت باکس روی پایه ای چوپی، فلزی یا پلاستیکی اجرا می شود که شامل تلقی شفاف می باشد که پشت آن از لامپ کار شده است.

این نوع تابلو معمولا دارای حجم وسیعی نمی باشد و معمولا در فضاهای داخلی استفاده می شود. یکی از بزرگ ترین امکانات این نوع تابلو این است که امکان تعویض تصویر یا نوشته به راحتی موجود می باشد و با چاپ یک طرح تبلیغی دیگر میتوان با نگه داشتن پایه فقط طرح را تعویض کرد.

مورد دیگر این که در این نوع تابلو بیشتر از عکس و طراحی المان ها استفاده می شود تا یک نوشته. از این رو موارد استفاده از این تابلو ها ببشتر در داخل مترو، سالن های مثل سینما و کافه و پاساژ و غرفه های نمایشگاهی می باشد.

تابلو لایت باکس، داخلی اما زیبا

مزیت های استفاده از تابلو لایت باکس

کم مصرف بودن یکی از بزرگ ترین مزیت هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. زیرا توانایی پرداخت هزینه برق خود یک موردی است که ذهن بسیاری را مشغول خود میکند.

همانطور که در بالاتر گفته شد قابلیت بزرگ این تابلو این است که می توان با کمترین هزینه طرح تبلیغاتی آن راعوض کرد. برخلاف تصور عموم، این تابلوها به دلیل استفاده از چوب یا فلز در پایه خود از مقاومت بالایی برخوردار است و می تواند چندین سال بی مشکل برای ما کار کند.

مورد دیگر یک دست بودن نور است. زیرا صفحه پشتی آن کاملا یک دست و باز است نور به صورت یک دست و یک پارچه داده می شودو این زیبایی کار را چند برابر می کند. ضخامت بسیار کم نیز از بارزترین ویژگی های این تابلو می باشد که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس