تابلو راهنما مراکز تجاری، بیشتر از یک نوع

تابلو راهنما مراکز تجاری، بیشتر از یک نوع

تابلو راهنما مراکز تجاری، بیشتر از یک نوع

تاکنون به مراکز تجاری احتمالا رفته اید و از وسعت آن مطلع هستید. و البته می دانید که یک مرکز تجاری از دو قسمت کلی طبقات تجاری و پارکینگ تشکیل میشود. به علت وسعت کل مجموعه البته وسعت هر قسمت گفته شده نیاز شدیدی به تابلو راهنما مراکز تجاری احساس می شود. از این رو این نوع تابلوها نیز وارد گردونه تابلوهای تبلیغاتی شدند.

معمولا این نوع تابلوها در طرح های از پیش تعیین شده زده می شوند و زیاد طراحی خاصی نمی خواهند اما امروزه تنها تعداد معدودی از آن ها به این شکل هستند و صاحبان مراکز تجاری دوست دارند در همه چیز تنها و خوب باشند حتی در تابلو راهنما مراکز تجاری. این تابلو ها خود دارای انواع مختلفی هستند که در زیر آن ها را بیان خواهیم کرد.

انواع تابلو راهنما مراکز تجاری

همانطور که در بالاتر گفته شد یک مرکز تجاری از دو قسمت کلی طبقات تجاری و پارکینگ تشکیل می شود. و به علت پربازدید بودن و رفت و آمد بسیار افراد نیاز بسیاری به تابلو راهنمای مراکز تجاری احساس می شود. از این رو انواع مختلفی از این تابلوها به مرور زمان به وجود آمد که در زیر چند مورد را ذکر می کنیم.

در بخش تجاری:

1- لایت باکس ها

2- انواع تابلوهای دیواری

3- استند های راهنما

4- تابلو های آویز سقفی

تابلو راهنما مراکز تجاری، بیشتر از یک نوع

در بخش پارکینگ

1- سرعت مجاز

2- ارتفاع مجاز

3- راهنمای بخش های مختلف پارکینگ

4- جهت نما ها

این ها جزو پرکاربردترین نوع تابلو راهنما مراکز تجاری می باشند.امروزه در بسیاری از مراکز تجاری صاحبان مرکز تجاری دوست دارند فضای کلی هماهنگ و زیبا دیده شوند از این رو تابلوهای سردر مغازه ها را نیز را خودشان تعیین می کنند که از این رو تابلو پلاک زده شده روی تابلوهای مغازه های تجاری نیز در دسته تابلو راهنما مراکز تجاری قرار می گیرند.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس