تابلو اسم ساختمان، شناسنامه ساختمان

تابلو اسم ساختمان، شناسنامه ساختمان

تابلو اسم ساختمان، شناسنامه ساختمان

یکی دیگر از انواع تابلو تبلیغات، تابلو اسم ساختمان است این روزها بسیار متداول شده است. به نوعی می توان گفت این تابلوها پرکاربردترین تابلوها در بین آحاد جامعه است. زیرا محدودیتی ندارد که کسب و کاری داشته باشید یا نه، داشتن خانه کافی است تا دلتان بخواهد از تابلو اسم ساختمان استفاده کنید.

این نوع تابلوها به دو دسته کلی داخل ساختمان و خارج ساختمان تقسیم می شوند. تابلو ساختمان در بیرون از ساختمان نسبتا مهم تر است. زیرا پیشانی ساختمان است و باید زیبایی به ساختمان ببخشد. و البته افراد بیشتری آن را نسبت به افراد داخل آپارتمان می بینند. بنابراین بیایید کمی با ویژگی های یک تابلو اسم ساختمان بیرونی حرف بزنیم. در نهایت نیز کمی از تابلو ساختمان درون ساختمان می گوییم.

تابلو اسم ساختمان، شناسنامه ساختمان

ویژگی یک تابلو اسم ساختمان

این تابلو به عنوان شناسنامه ساختمان در پیشانی آن نصب می شود. بنابراین انتخاب نامی مناسب و طراحی مناسب و اجرای تابلو خوب، همه و همه لازم است.

تابلو اسم ساختمان، وابسته به دو عامل اصلی است. نامی که انتخاب می شود و طرح و مدل ساختمان. بیشتر تابلوسازی ها فقط بر اساس نام ساختمان تابلو طراحی میکنند. یا در حقیقت تابلو از پیش آماده شده به مشتری عرضه می کنند. اما یک تابلو ساز خوب می داند که تابلو نام ساختمان به نمای بیرونی ساختمان نیز بستگی دارد.

باید در طراحی دانست طراحی نمای ساختمان چیست و از چه رنگ هایی تشکیل شده است تا بر اساس آن رنگ و فرم کلی تابلو طراحی شود.

اگر به نکات گفته شده دقت نشود، اسم انتخاب شده هرچه زیبا و یونیک باشد، متاسفانه دیده نمی شود و در ناموزون بودن تابلو و ساختمان گم می شود.

در مورد تابلو داخل آپارتمان ها که معمولا شماره واحد و نهایتا تابلو طبقات است. می توان زیاد حساسیت به خرج نداد و از مدل های از پیش آماده استفاده کرد. اما همیشه مشتریان سخت گیری وجود دارد که دوست دارند شماره واحدشان نیز بسیار یونیک باشد.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس