تابلوهای شرکتی، متین و با وقار

تابلوهای شرکتی، متین و با وقار

تابلوهای شرکتی، متین و با وقار

با افزایش چشمگیر انواع مدل های تابلو تبلیغاتی در ایران و البته جهان، باعث شده تابلوهای تبلیغاتی به سمت تخصصی تر شدن پیش بروند. بر همین اساس سفارش دهنده ها نیز بر اساس کار خود و محیط کار خود سفارش تابلو می دهند.

یکی از جدیدترین فرم های تابلو تبلیغاتی که بر اثر نیاز تخصصی مشتریان به وجود آمد تابلو های شرکتی است. این نوع از تابلوها دارای تمپلیت خاصی می باشند که با مشاهده آن ها می توان حدس زد که این تابلو ها مخصوص شرکت یا اداره است. بنابراین می توان حدس زد که این تابلوهای شرکتی از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که در ادامه از آن خواهیم گفت.

تابلوهای شرکتی، متین و با وقار

ویژگی های تابلوهای شرکتی

تابلوهای شرکتی همانطور که در بالاتر گفتم دارای یک سری ویژگی های خاصی است که باعث شده این تابلوها را از شش فرسخی بشناسیم. پس سوال اینجاست که این ها چه ویژگی هایی هستند؟ اما قبل از پاسخ به آن سوال مهم تر این است که چه چیزی باعث شد که تابلوهای شرکتی صاحب این ویژگی ها بشوند؟

باید در جواب گفت که به علت تفاوت شغلی شرکت با یک کسب و کار معمولی مثل سوپر مارکت ها باعث شده افراد محدود تر یا در کلام بهتر گروه هدف خاص تری سراغ شرکت ها بروند.

بنابراین رقابت بین سطح کل جامعه به تعداد افراد کمتری محدود می شود. از این رو ویژگی هایی مثل پر زرق و برق بودن و بزرگ بودن از گردونه ویژگی های تابلوهای شرکتی کنار می روند.

از طرفی شرکت دارای اتاق های بسیار و متفاوتی است بنابراین نیاز است که تابلوهای راهنما وجود داشته باشد که این راهنما ها نیازی ندارند چیزی را تبلیغ کنند. اما این باعث نشود که این تصور پدید آید که تابلو شرکتی با این اوصاف نیازی به طراحی خاصی ندارد. اتفاقا تابلوهای شرکتی بخاطر داشتن همین ویژگی ها است که کار را برای یک طراح تابلو سخت می کند. زیرا باید این تابلو باعث وقار شرکت شود.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس