اجرای حروف برجسته شیشه مغازه

کدام تابلو برای من مناسب است؟ راهنمای جامع انتخاب تابلو مغازه

هنگامی که وقت انتخاب تابلو مغازه می‌رسد، معمولاً انواع مختلفی از تابلوها بسته به طرح‌شان مناسب برای کسب و کار شما هستند.

از تابلوهای بیرون‌گذار تا درون‌گذار، دکوراتیو تا اینفورماتیو، انتخاب‌های شما هیچ محدودیتی ندارند. با این اوصاف ممکن است انتخاب تابلو مغازه برای شما سخت به نظر برسد اما اگر دید بهتری نسبت به احتیاجات و انتظارات خود داشته باشید می‌توانید به یک انتخاب با بهترین نتیجه نزدیک‌تر شوید.

در ادامه شما یک راهنمایی کامل و جامع در زمینه انتخاب تابلو مغازه و کسب و کار دریافت خواهید کرد که با مطالعه آن می‌توان تا حدود زیادی از سردرگمی در انتخاب اجتناب کنید. پس با ما همراه باشید.

 

 

تابلو مغازه سنگ

برای تابلو مغازه چه نوع تابلوهایی وجود دارد؟

پیش از انتخاب تابلو شخصی‌سازی شده خود باید بدانید که در کل چه نوع تابلو‌هایی به صورت سنتی به عنوان تابلو مغازه در دسترس هستند. ما لیستی از پرکاربردترین انواع تابلو مغازه را در زیر برای شما گردآوری کردیم تا بتوانید به دید کلی از این موضوع برسید.

انواع تابلوهای بیرون‌گذار

  • تابلوهای تیغه‌ای:

تابلوهای تیغه‌ای می‌توانند به جلب توجه رهگذران پرداخته و از این طریق به رونق کسب و کار شما کمک کنند. یک پروژه تابلو تیغه‌ای را به عنوان تابلو مغازه یا کسب و کار خود انتخاب کنید و در جلوی درب ورودی به کمک سیستم قاب و محور به خوبی نصب کنید و در پوشش آن از براکت تزئینی کمک بگیرید. اینکه علائم و نشانه‌های قابل روشن شدن باشند یا خیر به سلیقه خود شما بستگی دارد.

لوگو ساین مغازه
  •  
  • تابلوهای حروف زمینه روشن چلنیوم: حروف چلنیوم می‌توانند به عنوان کاراکترهای جدا از هم و لوگوهایی که نشان مغازه یا کسب و کار شما باشند ایجاد شده و به عنوان تابلو مغازه شما نصب شوند. تابلوهای حروف زمینه روشن رایج‌ترین تابلوهایی هستند که در کسب و کارهای مختلف طرفداران زیادی دارند. روشن شدن بخ داخلی حروف کمک می‌کند تا درخشش جذابی داشته و حتی در شب نیز به راحتی قابل خواندن باشند. کاراکترها با میزان خاصی از عمقی که دارند بسته به نوع کسب و کار یا مغازه شما می‌توانند میزان متفاوتی از درخشان و دلربایی را به چشم رهگذران برسانند.

 

  • تابلوهای حاشیه روشن چلنیوم:

از این تابلوها به عنوان تابلوهای هاله‌روشن نیز یاد می‌شود و به جای روشن شدن درون خود کاراکترها، دور و حاشیه هر کاراکتر روشن خواهد شد. برای جذابیت بیشتر این تابلوها نور توسط چراغ‌ها به شکل ملایمی به سطح پشت حروف که در واقع زمینه تابلو مغازه است تابیده خواهد شد. استفاده از این نوع در برخی کسب و کارهای، زیبایی زیادی به فضای جلویی مغازه می‌بخشد.

    • تابلوهای بدون روشنایی:

اگر حس می‌کنید تا در تابلو مغازه خود به روشنایی نیازی ندارید و اکثر رهگذران در طول روز ار کسب و کار شما استقبال می‌کنند می‌توانید این آپشن را انتخاب کنید. در این طرح نیز می‌توان از برش جذابی برای ایجاد طرح کلاژ استفاده کرد. اجرای چنین طرحی با مواد اولیه آلومینیوم و اکریلیک می‌تواند نتیجه جذابی به همراه داشته باشد.

تابلو نقاشی دیواری و نئون مغازه

 

برای دریافت اطلاعات جامع در خصوص سفارش تابلو مغازه به صفحه مربوطه در سایت مراجعه فرمایید.

سفارش تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس