تابلو پولکی، نوین و جالب

تابلو پولکی، نوین و جالب

تابلو پولکی، نوین و جالب

تابلو تبلیغات به شکل ها و طرح های مختلفی طراحی و اجرا می شود. یکی از نوین ترین این تابلوها تابلو پولکی می باشد. این تابلو در عین این که جدید است اما بسیار پر طرفدار شده است.

برعکس تابلوهایی مثل حروف برجسته و استیل که بیشتر روی حروف و متن تبلیغات طراحی و اجرا می شود، تابلو پولکی زمینه تابلو را تامین می کند. در واقع یک تابلو تبلیغاتی میتواند هم حروف برجسته باشد و هم پولکی. بدین گونه که زمینه آن را پنل پولکی تشکیل می دهد و طرح تبلیغات را حروف برجسته.

تابلو پولکی، ایده ای ساده اما سودمند

همانطور که بالا گفته شد این مدل بیشتر در زمینه تابلو استفاده می شود. این نوع تابلو معمولا از پلاستیک درست می شود. پلاستیک های کوچک و به شکل های دایره یا مربع با پایه ای فلزی بر روی متریال پایه ای تابلو نصب میشود. و حروف تبلیغات روی این دایره ها یا مربع های کوچک سوار می شود. احتمالا تا الان متوجه شدید که چرا به این نوع تابلوها تابلو پولکی گفته می شود. دقیقا به خاطر همین دایره مربع های کوچک که به شکل پولک در آمده.

تابلو پولکی، نوین و جالب

این طراحی از این رو طرفدار پیدا کرده است که اولا یک پارچه نیست و طرحی متفاوت از تابلوهای یک پارچه دیگر دارد. در واقع بقیه تابلوها گرچه در طراحی متن تبلیغات خود متفاوت عمل کرده اند اما زمینه ای یک دست و تقریبا مشابه با بقیه دارند. اما تابلو پولکی زمینه جذاب، گسستگی منظم و چشم نواز دارد که علاوه بر جذابیت، به علت استفاده از پلاستیک، بازتاب دهنده نور خوبی نیز میتواند می باشد.

این پولک ها در رنگ های مختلف با جنس های پلاستیک مختلف توانسته تنوع جالبی را در تابلوهای تبلیغاتی ایجاد کند مخصوصا اگر با تابلو چلنیوم یا حروف برجسته ادغام شود.

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید:

تابلو چلنیوم ، تابلو سازی ، تابلو مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس